לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


אך חששתי שבאומרי זאת, ירושלים תחזור להיות עצובה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2019    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2019

וכשהוא יורד לך את מרגישה מלכה


אנחנו אחרי שעתיים לפחות של שיחה בכי דמעות אינסוף חיבוק ומגע כרבולים כל דבר שאפשר להתמכר אליו ושנינו כבר מכורים אחד אצל השנייה הוא מתפתל עם גופו צמוד לשלי מנסה להתאים כל מרווח שידבק ויהפוך לצורה מושלמת יחד לנצל את מירב השטח החופף למגע והמגע מושלם כמו שרק אנחנו יכולים ויודעים לייצר יחד הוא אומר לי בשקט ובחצי מבט קרוב מדי לפנים אני יכול לרדת לך אני מיד צוחקת עם הדמעות שזולגות נו בבקשה אני ממש רוצה לרדת לך וואי אני מת לרדת לך תגמרי לי בפה אתה מתחנן ומנסה לשכנע אלוהים אני מתחרמנת רק מלנסות לשחזר אני מתעשתת ולוחשת לך אם זה רעיון טוב את אומרת אני שואלת אני רוצה לעשות רק מה שיעשה לך טוב הוא אומר רגע לפני שהוא ממשיך לנשק לי את הפנים בלחי בצוואר יורד לחזה וחושף את הפטמה מרטיב מלקק מנשק עוטף את הפטמה שלי בפה שלו את כל הגוף שלי איכשהו בשתי כפות הידיים שלו ואת הנשמה שלי בבועה המוגנת שלנו שהוא מייצר עבורי אני מתפתה להיאנח ומזדקפת מהתנוחה בדמעות שמתחילות לזרום בקצב מתגבר אתה אומר סליחה ומיד מחבק אותי חזק נורא מאמץ אותי אליך לא לא סליחה אני ממלמלת לך זה בסדר אני רק רוצה שיהיה לך טוב אתה חוזר על המנטרה שלך אני לא באמת זוכרת מה קרה בין לבין אבל דיברת אליי ואל הגוף שלי מילות הערצה נכנסת בין הרגליים שלי נצמד אגן לאגן מחבק אותי מנשק אותי מספר לי כמה אתה לא יכול להתנגד אליי פשוט לא אף פעם וכמה אתה לא מצליח להוריד ממני את הידיים ואת העיניים מהרגע שנכנסתי מהרגע שהגעתי אנחנו מתנשקים לרגעים לא מדי ארוכים ואתה שוב יורד בדרך שמובילה לפטמה השמאלית שלי אתה מקלף ומעלה את השמלה שלי לאט מלווה כל פיסת עור שנחשפת בנשיקה כל כך רכה כל כך עדינה כל כך אוהבת מהברך על הירך לכיוון המפשעה השפתיים בעקבות השמלה שנופלת ונשארת על הבטן רגל אחת ורגל שנייה אני כבר מקופלת פתוחה בדיוק בתנוחה בשבילך אתה מצמיד שפתיים חמות רטובות מעל הדגדגן שעדיין בתוך התחתונים שלי אני מרגישה את החום והרטיבות מהרוק שלך נספגים דרך הבד ואת הלשון שלך מחפשת ומעירה לי את הדגדגן אנחה אלוהים כמה שאני מתגעגעת אליך אתה עוצם את העיניים ומתחיל כמו מה שתמיד נראה לי כמו לעשות אהבה עם הכוס שלי מעל התחתונים תוך רגעים קצרים אתה תופס בצד ימין שלי את התחתונים ובסנכרון מיומן שלנו שולף את הרגל שלי מתוכם ומשאיר אותם תלויים על ירך שמאל שלי וואו אתה מיד אומר בפליאה כאילו פתחת תיבת אוצר מלאה בזהב כמה זמן לא ראיתי אותו אתה לא מצליח להוריד את החיוך ואני מחייכת גם בעונג בשמחה באושר מההערצה שלך אליי ולחור שיש לי בין הרגליים אתה מתחיל בדיוק כמו שאתה יודע בדיוק כמו שאנחנו מכירים בדיוק כמו שכבר עושה לי טוב כל כך אח כל כך וכמו שאנחנו מכירים מהר מאוד הלשון שלך מוצאת את הקצב הזה של משחק עם הדגדגן שלי מגורה נפוח מרגישה אותו גדל אצלך בפה אני מתחילה לגנוח בקצב שלך בקצב שלנו בקצב בדיוק כמו שאנחנו מכירים אה קטנים שקטים אני מתרכזת ומסתכלת עליך ועוצמת עיניים לפרקים אנחנו משלבים ידיים ואני נועצת בך ציפורניים של עונג אתה מושך את השמלה שלי למטה ומוציא את השדיים שלי לאור חשופים מגניב מבט מרוצה אני מחזירה לך בחצי חיוך יודעת כבר בדיוק מה מחרמן אותך מה אנחנו תמיד עושים גורם לי להרגיש סקסית כמו תמיד מתמיד אני מתקרבת ורוצה לנצח שימשיך אני זזה טיפה מתחת לפנים היפות שלך לשנות שלרגע תפסיק את כל הקסם שאתה עושה בנקודה הכל כל מדויקת שאתה מומחה בלמצוא אני נותנת לעונג לחזור ולהתפשט מנסה להיזכר בכל הפעמים שירדת לי מנסה לצרוב את הפעם הזו בזכרוני אתה טוב אתה טוב כל כך ואני מתקרבת אני מנסה להגיד לך שפאק אני כל כך אוהבת אותך אני ממלמלת ואתה לא באמת שמעת אתה מרוכז כולך בעבודת הקודש אני רוצה שזה ימשיך עוד אני לא רוצה עוד לגמור ואני מצליחה להגיד מספיק בבירור לא לא לא לא לא מהיר שתבין שצריך להפסיק לרגע ולשנות אז אתה משנה ועובר מנקודת הקסם שלי לנשיקות משולבות בלשון עוטפת חמה מטריפה לי את כל הכוס לאט לאט לאט אלוהים בא לי להצמיד אותך לכוס שלי כל היום וזה כל מה שתעשה רק הנשיקות העוטפות הרטובות האלה שממלאות אותי אלוהים ממלאות את כולי גונחת לאט נרגעת זה כל כך טוב אבל אתה לא יכול לבלות זמן ארוך מדי עם הכוס שלי בפה ולא לחזור לקצב המהיר של הלשון שלך על הדגדגן שלי וזאת בדיוק הנקודה וזה בדיוק המקום וזה בדיוק הכל אני רוצה עוד להגיד לך לא ולשנות תנוחה והרגליים שלי לא זזות והאגן שלי נשאר במקום אני מבינה שעוד רגע אני לא יכולה להילחם בזה עוד ואני עומדת לגמור אני מנסה לספר לך גם את זה במלמול וגם את זה אתה לא מצליח להבין פוצו אני הולכת לגמור עוד שנייה עוד שתיים עוד שלוש והכל מתנפץ הכל מתפוצץ אני מוציאה גניחה מעט חזקה יותר ארוכה זאת שתמיד מסמנת לך שהצלחת וגמרתי הציפורניים נאחזות בך יותר חזק והרגליים שלי מתאפקות שלא להיסגר אני מעט מתרוממת מחצי השכיבה ולבסוף אתה מנתק את הפנים שלך כל הזקן שלך ספוג מנצנץ מחייך מתנשפת לרגע מחייכת אליך גם ברגע הבא אני שוב בוכה ורק כי הבנתי שבשבילך אני מרגישה מלכה 

נכתב על ידי איילת לא מקבלת , 17/8/2019 21:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פתקים



 

סיפרת לי שכתבת בפתקים כל מיני דברים שרצית להגיד לי והיו שם די דברים רגילים שאנחנו מדברים במהלך היום כשאתה יוצא לטיול עם באד ומה אוכלים היום וגם איילת את רוצה להסתבן איתי ואיילת אני נוחר גם כשאני לא ישן איתך ושארגנת לי את היום הולדת הכי טוב שאי פעם ארגנו לי ולצערי אני לא זוכרת במדויק את כולם אבל האחרון ששמעתי היה איילת בוקר טוב ושם התחלתי או יותר נכון המשכתי לבכות בו אנחנו לא מוכנים לוותר אבל קשה לי כל כך להחזיק תקווה ציפייה שאחרי החגים או אפילו יותר הכל יסתדר  התעוררתי ולפני שהספקתי לפקוח הרגשתי את הדמעות מצטברות בעיניים פתחתי את הטלפון במטרה לראות הודעה ממך במטרה לכתוב לך שישנתי עכשיו ואיך לכם וכמה בא לי לבוא לישון אצלך היום בערב בו ניסיתי לדמיין את זה מיליון של פעמים ובאף אחת מהן לא הצלחתי לראות שנהיה כל כך טבעי כמו שהיינו היום נישקת אותי כאילו אתמול התראינו והרגע רק חזרתי מהצבא התלוננת על הבטן ובמתינות הבעתי דאגה הגענו הביתה לשים אוכל לבאד לחלוץ נעליים למלא מים ולהתיישב על הספה לשבת ולהתחבק לשכב ולהתכרבל לספר קצת על איך שהיה בלי קשר אלינו להתמכר מחדש למגע אבל זה מרגיש כאילו הייתה רק לרגע הפסקה ועכשיו חזרנו לשגרה והכל כשורה   הסתכלת עליי כל הזמן ואמרת שוב ושוב כמה אני יפה דיברת על ההרגשה שלך והדגשת את החוסר וודאות שאליה אנחנו יוצאים בכל פעם חוזר על אותם תרחישים מקבילים כשלי בא לפסול את כולם ולהגיד אז בוא פשוט נישאר ואני אתן לך להחליט מה שתרצה אני לא אפריע רק בוא נישאר ואתה מתנסח במיומנות ואני מנסה לייבב לך מקבצים של מילים שיספרו לך מה אני מרגישה ועל מה אני חשבתי אבל אני מרגישה שכלום מזה לא עובר וכשאני מנסה להסביר לך שיש יום משפחות ולי אין להביא אף אחד אתה מיד אומר אני אבוא איתך בלי לחשוב על המשמעות בלי לחשוב על ההשלכות וזה כזה פוצו שלי אהוב שלי זה בדיוק מה שאני מדברת עליו  חיים שלי לב שלי בוא נמשיך להשתעשע באהבה ילדים ומשפחה ויום אחד באמת נעשה את כולם בסדר אז בינתיים תשאיר את הלב שלי אצלך

נכתב על ידי איילת לא מקבלת , 16/8/2019 17:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היי בו


רציתי לספר לך שהיום פיצלו את המדור, שוב. ובכיתי כשזה קרה הבטחתי עד עכשיו שאני בהכחשה ובהדחקה מלאה וכשהן שמו את התיקים על הגב ולקחו את כל הדברים כל הדמעות שהחבאתי יצאו וחיבקתי אותן וסיפרתי שאני לא רוצה להישאר פה לבד ואני לא רוצה לבוא כל בוקר למדור לבד והן רק חיבקו אותי ולא היה מה לומר בו כל כך רציתי לצאת ולשתף אותך שקשה לי עם זה עכשיו שהחברות הטובות שלי החברות היחידות שלי בצבא עברו 19 קומות למטה ועם 2 מעליות ואני לא יודעת איך אני אצליח להמשיך ולסיים את השירות עם חיוך איך אני אסתדר בלי שיהיה מי שיחבק אותי בבוקר כשמגיעים ולא יהיה מי שישאל איך היה בסופש מי יתעניין עם מי אוכל לרכל במהלך היום על כל התבטאות של הקצינים ועל כל דבר שקורה ואנחנו לא אוהבים את מי אני אוכל לשתף כשאני עצבנית עם מי אני אשמח ואשיר ואחזור על מילים שאנחנו מבטאות מצחיק ומפריעות לכל המדור לעבוד עם מי אני אתחפשן ואקנה צוקולוקים בשקם ואוכל את הצוקולוקים מהשקם מי יחייך אליי מהקצה השני של החדר וזה מעציב אותי מאוד בו הגעתי הביתה והייתי עצובה מדי כדי לעשות יוגה חשבתי מה היה קורה אם היית חוזרת ככה אליך מתיישבת על הספה ובוהה בעיניים ריקות בטח מתלוננת בקול מה שקצת פחות לגיטימי בחדר שלי לבד והיית אומר לי חיים את זוכרת מה הדבר הראשון שעושים כשנכנסים הביתה מורידים את המדים נכון אז דבר הראשון בואי תורידי את המדים תחליפי למשהו נוח תירגעי ואז נתמודד עם הכל את רוצה לעשות קצת יוגה ואז הייתי מקמטת את הפנים עוד קצת בעצב כמו ילד מסרב ואומרת לא אין לי מספיק כח והיית אומר זה בסדר חמודית והיית מלווה אותי למטה במדרגות והייתי מתפשטת בחדר השינה והיית מתלהב כמו ילד כשהיית רואה אותי בתחתונים ובחזייה ובלי חזייה והייתי צוחקת עליך מה שהיה מעלה לי את החיוך הראשון על הפנים מאז שנכנסתי הביתה אבל הוא היה מהול בעצב ומיד הייתי חוזרת לפנים הארוכות והולכת מהר בתוך בוקסר קרוע וחולצה מדי גדולה שלך לתוך החיבוק נצמדת ולא זזה מחכה שאתה תסתדר בדיוק סביבי ככה שתעטוף ותנחם את כל הגוף הקטן שלי עד שתגיע לתוך הלב והיית שואל אם אני רעבה והייתי אומרת שאין לי תיאבון אז היינו עולים למעלה והייתי מתיישבת על הספה ומבקשת ממך חיים אתה יכול להביא לי מים בבקשה והיית אומר בטח קטנה והיית מביא לי את המים ומלטף לי את הראש קחי קטנה ועם היד עוד נוגעת בשיער אומר אני יורד קצת למטה בסדר ועוד מעט אני אבוא להיות איתך והייתי מהנהנת בעצב וכשהיית יורד במדרגות היית מסתכל עליי דרך הזכוכית השקופה ואומר לי חיוך והייתי מסרבת והיית אומר שוב והייתי מסרבת והיית עושה קול או אומר דבר שמצחיק אותי ולא הייתי מתאפקת והיית ממשיך לרדת במדרגות ואומר לי אני ראיתי את זה בטון משועשע ומרוצה   אבל אני לא אצלך אז במקום החלטתי לכתוב לך לעצמי לתרפיה של הנשמה אז הורדתי את המדים ולא החלפתי לפיגמה ונשארתי בחולצה הלבנה וויתרתי על היוגה לפחות בינתיים

בו מה שלומך איך עובר עליך השבוע היום זה בדיוק שבוע מאז שהתראינו בפעם האחרונה מאז שישנו יחד בפעם האחרונה מאז שנתת לי נשיקת ביי ביי ליד הדלת בבוקר בפעם האחרונה איך באד חיים שלי הוא עצוב בלעדיי אתה רואה שהוא מתגעגע אליי הוא מחכה אתה לפעמים אומר לו איילת כדי שהוא יזכור אותי אתה עוד לפעמים מבטיח לו שאיילת בבית כדי שהוא ישתכנע לחזור הביתה או עכשיו אתה מרגיש לא נעים לשקר לו ואיך אתה איך אתה מסתדר איך היה בשיחה בעבודה איך בכלל אתה מסתדר בעבודה התפטרת אתה עצוב אתה בסדר אתה מתמקד בזה אתה מצליח להתמקד גם בנו אתה מתמקד רק בנו מה אתה חושב עלינו איך אתה ישן ואיפה כמה אתה נזכר בי וכמה אתה חושב אני חסרה לך במיטה התרגלת לישון לבד תיקנו לך את המזגן ומה עם השירותים אורי בא לעזור לך ואתה ממלא בקבוקים ואיך אתה מסתדר עם אוכל ואתה מעשן יותר עכשיו ומתי אתה חושב לשלוח לי הודעה איך אתה חושב שזה יקרה באותו רגע אתה יודע אני כל הזמן מנסה לדמיין אני עוד קצת מחכה אני מכינה את עצמי לשבועיים אבל אני קצת מחכה לרגע שתשלח לי הודעה הי ואז מעניין איך תתנסח אם בכלל תגיד בהודעה או שתרצה להתקשר תגיד לי שניפגש ותיזום או שתראה איך זה זורם זה יהיה אחרי שהחלטת או שתרצה עוד זמן לחשוב זה יהיה כי נשברת או כי אתה רוצה שנמשיך לחשוב ביחד שניפגש לעוד שיחה כי אתה מתגעגע כי  מה יפה שלי מה עובר אצלך

ובכלל יש לי עוד מיליון דברים לספר לך דווקא טובים מאוד הייתי הרבה עם חברות ולרוב היה טוב נפגשתי עם יעלי והיא כזאת נשמה טהורה והיה בינוני מינוס במסיבת בריכה והיה כל כך מושלם בהופעה של יוני ואם לא הייתי מכריחה את עצמי לחייך כל כך הייתי בוכה באני חייב לעזוב אותך והרגשתי כל כך כל כך יפה והיית בטח כל כך אוהב אותי בשמלה החדשה והרגשתי כל כך אני פוצו שלי אתה לא מבין כמה טוב אני מרגישה כשאני נראית כמו שאני רוצה זה כמו ללכת ברחובות תל אביב ולהרגיש בבית שאני רוצה והספקתי להוציא מעל מאתיים שקל בארבעה ימים הראשונים של אוגוסט ואני חושבת ברצינות אם אוכל לשכור דירה כשאסיים את הצבא אבל פוצו זה יקר נורא ואתמול אתה יודע שאתמול הלכתי להצגה עם חברה מהקומה לא שמעת עליה אבל היא גם כזאת נשמה טהורה והיא משתחררת השבוע ואמנם אנחנו לא חברות כל יום בצבא אבל היא פשוט אדם שהייתי שמחה שיהיה בחיים שלי אני לא יודעת אם זה באמת יקרה אבל החלטנו וקבענו והלכנו והיה כל כך כל כך כיף דיברנו וגילינו ובאמת בא לי שנצליח להיפגש אחרי והרגשתי כל כך טוב עם עצמי והרגשתי כל כך טוב עם זה אתה יודע כמה דברים חדשים כאלה בדכ לא קורים אצלי התרגשתי באמת ואולי אפילו לא היית לגמרי מבין אבל איך רציתי לשתף אותך וכמה קשה לי להרגיש בבית כאן וכמה אני מתגעגעת לבית שלנו מוזר לי לא לחזור לשגרה שלנו ומפחיד אותי שעכשיו יש את כל השינויים האלה בשגרה ובסביבה הכי רגישה שלי האנשים הכי קרובים אליי במקומות שאני מבלה בהם כל מחצית של היממה ואני לא יודעת איך להתמודד עם זה ששניהם מתפרקים ואני לא יודעת איך להמשיך איך אני אמשיך מה לעשות בו כשכבר הרשיתי לראש שלי לחלום

נכתב על ידי איילת לא מקבלת , 5/8/2019 18:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  איילת לא מקבלת

בת: 25

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיילת לא מקבלת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איילת לא מקבלת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)