איילת לא מקבלת: ציטוט נפלא של אילן הייטנר ״חוכמת הבייגלה״
פלוורית: היי המשפט שלך למעלה פשוט נפלא. באיזה הקשר נאמר המשפט על ג’רוז?
איילת לא מקבלת: הוא נהדר וגם את
petrichor: רק רציתי לציין שהגיף בתחילת הבלוג היה על המחשב שלי כבר נצח ואני ממש אהבתי אותו ושקלתי לשים אותו גם בבלוג שלי אז את מדהימה תודה ביי
איילת לא מקבלת: את מהממת בעצמך !
שדה שם חובה: אמגד היה לי את הספר איילת מקבלת בגיל 12, ולפרוטוקול את מהממממת.טוב אני פוף, ביי
איילת לא מקבלת: חחחח תודות
המלכה: חחחחחחחח איילת לא מקבלת אני לא מכירה אותך אבל אני ממש ממש אוהבת אותך כאילו מקודם צחקתי לעצמי כשראיתי פה בלוג בשם זקפה תמידית אבל איילת לא מקבלת הרבה יותר מוצלח (סורי זקפה תמידית אתה מצחיק אבל איילת יותר)
מיקי: היי, את מעוניינת במקרה לקנות ממני ספרים חדשים בטירוף במחיר מצחיק או כהחלפות ספרים ? אם את מעוניינת, כנסי לבלוג שלי ועייני ברשימה שמופיעים בה הספרים שאני מוכרת. תעני לי כתשובה :)
איילת לא מקבלת: אמא שלך
MysteriousGuy: לא תקבלי לעולם
איילת לא מקבלת: יש תודה
לילה: חחח אהבתי את הכינוי שלך
MysteriousGuy: תלחצי כאן על הטקסט שכתוב עליו שם המשתמש שלי וזה אמור לפתוח לך אפשרות לשלוח לי מייל. אם זה לא עובד, תעשי קליק ימני ו"העתק כתובת קישור" או משהו (או פשוט תעבירי את הסמן על הכינוי ותראי לאן זה מפנה) (14.01.2015 16:01)
איילת לא מקבלת: הגבתי לך אצלך שהגבתי לך כאן אפילו עם תאריך ושעה, אבל לא מצאתי שם מייל :( (14.1.2015 15:47)
MysteriousGuy: היי לך! יש לך אימייל ? בכל אופן אשאיר את שלי בתיבת המסרים שלי אז אל תשכחי לבוא ולאסוף אותו ואולי גם לשכוח הודעה. אגב, כדי שאדע מתי כתבת את זה, צרפי תאריך ושעה כמו שאני עשיתי הגבתי לך אצלי שהגבתי לך כאן כדי שתגיבי לי אצלי כשתגיבי כאן :( (12.01.2015 23:02)
איילת לא מקבלת: חחחח הצלחת לבלבל אותי ולהעלות לי חיוך
MysteriousGuy: די לתיבות מסרים ריקות באתי להפריע היי אם תרצי לשמור על קשר או משהו אז תגיבי לי אצלי בדף שהגבת לי כאן ואני כבר אגיב לך כאן שהגבתי לך שם :) (12.01.2015 22:01)