לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Newborn sparrow



כינוי: 

בת: 34

Google:  almadror1990




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2014

ההתחלה


בהתחלה חשבתי שרוב הפוסטים שלי כאן יהיו סוג של שירה לא מוצלחת.

הפעם החלטתי לשתף בצורה שונה ולראות מה יהיה.

תאחלו לי בהצלחה. (במידה ומישהו קורא את החרא הזה שאני מקלידה כאן )

 

אז מה הסיפור בעצם... הסיפור הוא עליי ועל גבר שפגשתי לפני כחודשיים.

אפשר לומר שהייתה לי זוגיות רצינית בחיים ואפשר לומר שיצאתי לא מעט עם גברים.

אף פעם לא התאהבתי. לפחות עד שפגשתי אותו.

 

הוא התחיל איתי כשטיילתי עם הכלב של אחי. 

הייתי לבושה בטייץ וחולה רחבה בלשון המעטה. 

נראתי נורא.

לא האמנתי שמישהו בכלל הסתכל עליי כשאני נראת ככה. 

אם הייתם מכירים אותי הייתם שאני אף פעם לא יוצאת מהבית עם מראה פחות ממושלם.

לק מבריק שאני מחדשת כל יום.

בגדים מסוגננים ונקיים.

כל שערה במקומה.

והנה אני יוצאת מהבית מרושלת לחלוטין ופוגשת את אהבת חיי. מסתבר.

 

בכל אופן, למרות ההתחלה המבטיחה והיפה, ההמשך לא משהו.

אני כבר נמצאת די עמוק בבוץ איתו ואני מרגישה שאחת הדרכים שבה אני יצליח להשתחרר היא להקליד כאן את הכל.

את כל הסיפור שעדיין לא הסתיים.

לצערי במצב הנפשי הנוכחי שלי אני לא מסוכלת להזכר בעבר שהיה מתוק ביחס להווה.

לכן אסיים כאן להיום והמשיך ביום אחר.

 

מקווה שיש כאן מישהו שקורא את כל השטויות שלי.

אני ממש צריכה תמיכה וייעוץ.

 

יום טוב. 

נכתב על ידי , 23/4/2014 09:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לalmadror אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על almadror ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)