לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Newborn sparrow



כינוי: 

בת: 34

Google:  almadror1990




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2014


ראיתי אותך

זכיתי להיות שוב בין זרועותייך

התגעגעתי כל כך לריח שלך

למגע שלך

לנשיקות שפתייך המתוקות מדבש

אני מביטה אלייך בעיניים מלאות באהבה

אני מנסה , כל כך מנסה להמשיך הלאה

אך מה שווים החיים שלי בלעדייך

כי איתך הכל אמיתי

טבעי

אנושי

כי איתך אני מרגישה אמיתית ושלמה

אתה ממלא אותי עד אין מקום

אני מנסה להמשיך הלאה

כי מבינה שאין בחייך מקום

אבל קשה לי

קשה לי המחשבה על הוויתור עלייך

איך אהיה עם מישהו אחר כשאתה רץ לי במחשבות

רק הזמן יגיד מה יהיה

יותר מלפחד שלא אצליח להמשיך הלאה אני מפחדת שאצליח

מפחדת להמשיך להרגיש את כל זה אלייך,

מפחדת גם להפסיק.

אתה החיים שלי והסיבה שאני נושמת.

נכתב על ידי , 22/4/2014 13:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אהבתי אותך.

פעם ראשונה שאני נותנת לעצמי להרגיש ככה, לאבד את עצמי בתוך כל הרגש הזה.

פגיעה ומפחדת.

באת פתאום ומצאתי עניין במישהו שלא חשבתי שאהיה איתו בחיים.

לא הבנתי מה יש לך לחפש עם אחת כמותי.

לא יפה במיוחד, לא מיוחדת.

פנית אליי באמצע שום מקום כשאני לבושה בפשטות.

מעולם לא ראה אותי גבר בצורה כזו. חשופה ופגיעה בלי כל שכבות ההגנה .

בלי איפור ושמלה יפה. בלי עקבים שמרחקים אותי מהרצפה.

כשהיינו ביחד הרגשתי מחנק.

הרגשתי שאין לי יותר את עצמי.

ואז התחברנו והבנתי פתאום שבלעדייך אין לי כלום.

אתה הכל.

אני זה אתה ואתה זה אני.

מה יהיה עליי עכשיו?

אני מרגישה ריקנות עמוקה.

מרגישה מחסור.

אין חשק לנשום.

אין חשק לכלום.

למרות ואחרי הכל, הייתי נותנת הכל כדי לחבק אותך עכשיו.

להרגיש את חום גופך.

להרגיש את הידיים שלך סביבי מחזיקות אותי חזק וצמוד אלייך.

להריח אותך לפחות עוד פעם אחת אחרונה.

 

לנשק אותך ולתבוע בתוכך.

נכתב על ידי , 22/4/2014 13:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לalmadror אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על almadror ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)