לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


What Doesn't Kill You Makes You Stronger


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2016    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2016

מה הלאה


טוב אז הייתי קצת שיכור אתמול

קצת הרבה אפילו

ושלחתי לו הודעה, שעליה כמובן הוא ענה

והוא רוצה להיפגש...

עכשיו אני לא יודע אם זה נכון

כי אם אני אפגש איתו אני אשכב איתו, בוודאות

מצד שני אם אני לא אפגש איתו זה לא יתקדם לשום מקום

שאלתי את עצמי מה המטרה שלי כאן

אני רוצה אותו חזרה, אני יודע את זה

אבל אני רוצה אותו למערכת יחסים? מה שלא הצליח?

או סתם ליזיזות ולא מעבר? שאולי זה דווקא יהיה טוב

התשובה הכי כנה היא שאני מתגעגע לשיחות שלנו

אולי אני רק צריך אותו בשביל זה... לא יודע

אני אראה אותו אחרי החג ונדבר, זה כן מה שאני יודע כרגע

נכתב על ידי , 16/10/2016 15:13  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כיפור


אני חושב עליו יותר מדי

אני חושב למה זה נגמר כל כך מהר, בלי ששמתי לב

אני חושב למה לא הערכתי את מה שהיה בנינו

אני חושב מה יכולתי לעשות שונה כדי לשנות את המצב

אני חושב עליו יותר מדי

אני חושב למה זה קרה

אני חושב אם לשלוח לו הודעה או שזה יהיה מביך

אני חושב אם הוא מאושר

אני חושב עליו יותר מדי

אני חושב אם הוא בזוגיות, או סתם מזיין אנשים

אני חושב אם הוא עדיין גר באותו מקום

אני חושב עליו, יותר מדי... בעצם, אני חושב עליו כמעט כל הזמן

עברו יותר מחודשיים והוא עדיין אצלי בראש

מה אפשר לעשות

צום קל לכולם

נכתב על ידי , 11/10/2016 19:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 26




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSg123 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sg123 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)