לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כינוי:  קטנצ'יקית

בת: 41





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

סיימון קוואל, אהבה חדשה :)


מה אני אגיד לכם? האיש המקסים הזה, בעל החיוך הכובש הזה, פאקינג קנה אותי!!

איזה שלמות.... כמה שלמות.... וואו!

בהתחשב שהוא בערך בגיל של אבא שלי, תודו - הוא נראה פשוט מיליון דולר!!

נכון, הוא לפעמים יכול להיות כ"כ תוקפני בהערות שלו כלפי אנשים, ולפעמים גם לי הוא גרם לאיזה אולקוס כששמעתי הערות שלו, אבל החיוך הזה שלו, קנה אותי בן רגע.

אז כן, אני מאוהבת בסיימון קוואל,שופט ב Britains Got Talent , אחד האנשים המושלמים שראיתי!!!!



די, אין יותר מושלם מזה (:

נכתב על ידי קטנצ'יקית , 20/4/2009 10:01  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מבקר חכם וצנוע ב-20/4/2009 10:21



29,754
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקטנצ'יקית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קטנצ'יקית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)