לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Canadian Beauty Blog



Avatarכינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2014

DIY


 


 

היי ! D:

 



אז היום החלטתי לרכז עבורכם מספר DIY ודברים מגניבים שמצאתי או שהיו אצלי במחשב ושאני מאוד אהבתי!

מקווה שתקחו מהם השראה ותהנו (:

(ואולי כשיהיה לך משעמם בחופש - תעשו משהו מהם!)


 

רעיון שממש ממש ממש אהבתי!

נותן מראה מעניין לכל שורט או בגד אחר! (:





בזמן האחרון הרבה עוסקים בצמידים - אז הנה עוד רעיון לצמיד קליל ונחמד שאפשר להכין בבית :




מצטערת על האיכות, אך לא הצלחתי לסדר.

מקווה שתבינו את הרעיון- ובאתר עצמו תראו את כל ההסבר איך להכין את הטבעות החמודות האלוD:

 




www.beautyannstyle.com

 

ממליצה על האתר הזה! יש בו הרבה DIY נחמדים (:

מי מאיתנו לא אוהבת ארוחות בוקר שגם טעימות וגם יפות?

הנה רעיון גאוני ומהמם שיהפוך כל ארוחת בוקר למיוחדת ומהממת!

 



 

הדבר הגאוני הבא, הוא מתלה לתכשיטים שגם מהווה קישוט בחדר!

מאוד יצירתי ונוח.

 



 

הקישוט הבא מתאים בעיקר לארועים וימי הולדת אבל בכל זאת הוא אחד החמודים! ^_^

 




 

מי מאיתנו לא אוהב לטלטל את הצנצנות האלה השקופות עם הנצנצים בפנים?DD:

(אני כן!!)

ושכחתי איך קוראים לזה ><

 

בקיצור, אפשר להכין אותם עם איזה תוכן(הבפנים) שבא לכם ולהנות מהיופי..

 


 

(ואז הופכים את הצנצנת כך שהמתכת תהיה למטה)

והאחרון, מדריך ללק ממש מתוק!

(אני אוהבת את החיפושיות האלה)




והגענו לסוף!

מקווה שאהבתם, ואימצתם כמה רעיונות.

 

 

תגיבו ותגידו לי אם אהבתם או לא,

 

 

אוהבת,


נכתב על ידי , 22/7/2014 14:53   בקטגוריות DIY,יצירתיות  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דיופ וכושר!



היי בנות!כאן לו

 וברוכות השבות לבלוג D: הפוסט של היום ידבר על הנושאים הבאים:

-דיופים למוצר היי אנד

-כושר ואוכל

שנתחיל?


*Dupe הוא מוצר,בדרך כלל,מחברות איפור עממיות והוא "אח תאום" למוצר שהוא בדרך כלל מחברה יוקרתית ויקר.הוא זול ויכול להיות שונה באיכות ובטקסטורה*

אני מניחה שרובכן שמעתן על הפלטות של חברת האיפור המפורסמת Urban Decay שנקראת Naked תחת השם הזה יש 4 פלטות עם 12 צלליות  וביניהם פלטת ה-Naked Basics שכוללת 6 צלליות.בפלטה זו יש צללית  אחת שימרית והשאר הן מאט,ללא שימר.אני חושבת שהפלטה הזאת תתאים למישהי שאוהבת להתאפר רק בצבעים טבעיים שרובם מאט.בעצם שלושת הפלטת האחרות, גם הן בנויות מצבעים טבעיים אבל ניתן ליצור איתן יותר לוקים ויש מבחר גדול יותר של צבעים.הנה תמונה של הפלטות:





(לחצו על התמונה כדי לראות אותה בגודל גדול יותר.התמונה נלקחה מכאן)





(התמונה נלקחה מכאן)

ברחבי הרשת יש מלא הייפ סביבם, אנשים לא מפסיקים להגיד דברים טובים עליהם.עד כה הכל נשמע מעולה אה?אבל יש כמה דברים שיגרמו לכן לחשוב פעמיים על אם לרכוש את אחת הפלטות או לא..ואחד מהם הוא המחיר של הפלטות, הוא מאוד גבוה.אבל לשמחתנו! Coastle Scents הוציאו פלטה,בעצם שתיים,Revealed 1 & Revealed 2 שמחקות את הפלטות שהראיתי למעלה.כמובן שהאיכות של הצלליות של קואסטל סנטס לא מעולה כמו של אורבן דיקיי(אם האיכות של אורבן דיקיי מעולה בריבוע אז קואסטל סנטס מעולה)אבל זהו תחליף נהדר והיא עולה רק 20$. הצלליות פיגמנטיות מאוד וחלקות ונמרחות על העפעף בקלות וגם הן blend (שחכתי את המילה בעברית) בצורה קלה.שנעבור לסווטצ'ים?









(ניתן למצוא את התמונות והסקירה המלאה באנגלית כאן)

 אלה הם הסווטצ'ים של הפלטה Revealed 1 כפי שניתן לראות יש שילוב בין שתי הפלטות של Naked 1&2 ויש גם 4 צבעם שמאט כך זאת פלטה מושלמת למתחילות ולמי שלא וגם למי שלא רוצה לבזבז מלא כסף על הפלטות.אני מציעה לכן לבדוק אותה(: אתן יכולות לקרוא עוד ביקורות ולראות סרטונים.אני רק רוצה להגיד שלי אין את הפלטה אבל אני בהחלט חושבת על להזמין אותה,הדבר היחידי שמונע ממני הוא זה שאני לא בטוחה שאשתמש בכל הצלליות.אני בגלל שכולם מאוד אוהבים אותה חשבתי על לשתף אותכן כדי שלא תפספו אותה.אני מציעה לכן לקנות מהאתר הרשמי של קואסטל סנטס כדי להימנע מזיופים.


http://www.coastalscents.com/revealed-palette.html

יש עוד דיופ לפלטות האלה והיא הפלטה של...ג'ייד!

ניתן לקרוא כאן סקירה של הפלטה:


ואם אתן בקטע של ה-Naked Basics לג'ייד יש עוד פלטה של ג'ייד וניתן ולקרוא כאן את הסקירה עליה:


*בנות,אני יודעת שכדי להמליץ על דברים צריך לנסות אותם קודם אבל נתקלתי בסקירות רבות על המוצרים האלו וחשבתי שאולי זה גם יעניין אותכן ויעזור לכן..*


פה אני אתן כמה עצות על איך לשמור על דיאטה.אישית אני חושבת שצריך לאכול בריא כל הזמן לא רק לאורך תקופה מסויימת.כמובן שאני לא דיאטנית או מישהי מוסמכת ולכן קחו את דבריי כעצה בלבד.חשוב שתתיעצו עם רופא שמבין בזה קודם כל!

-רב המומחים והרופאים ממליצים על לאכול כל 3-4 שעות. דבר זה ימנע רעב, חילוף החומרים בגוף יעשה בצורה תקינה וכך הגוף יוכל להשקיע אנרגיה להורדה במשקל. אני יודעת שבהתחלה זה קשה אבל אם תעשו את זה במשך שבוע,שבוע וחצי,הגוף שלכם "יאתחל" את עצמו וזה יהפוך לשגרה בשבילו.

אתן יכולות לשים לעצמכן שעון מעורר!אתן גם לא חייבות לאכול משהו כבד,אפשר להסתפק בפרי,ירק,או אפילו סלט.

-נסו לשלב כמה שיותר פירות וירקות בתפריט היומי שלכן ונסו לאכול ארוחות מלאות;שתהיה מנת ירקות,פחימות וחלבונים.

-סמנו לכן ימים בהם אתן יכולות לאכול דברים מתוקים כגון עוגות,עוגיות ועוד.כמובן שאם אתן בארוע אל תמנעו מעצמכן!תאכלו במידה וביום לאחר מכן צמצמו או אל תאכלו בכלל מתוק.

-הכי חשוב זה לעשות פעילות גופנית.שלושה פעמים בשבוע במשך 45 דקות בהחלט יספיקו.אתן יכולות לעשות הליכות,לשחות,לרכב על אופניים ואפילו לשלב בין פעילויות ספורט.תנסו דברים חדשים,אני לדוגמא גיליתי שאני אוהבת לרכב על אופניים ואני יכולה לרכוב שעות(טוב לא ממש אולי שעתיים) כמו אתן גם יכולות להרשם לחדר כושר!אני חושבת שזה מאוד עוזר כי יש מאמנים מוסמכים שיעזרו לבנות לכן תוכנית וגם תדעו שאתן עושות את התרגילים נכון!חשוב לעשות את פעילויות הספורט במקומות שמותאמים לכך ובטוחים. כמובן שיש גם המון סרטונים ביוטיוב שמראים איך לעשות כל מיני תרגילים!

אני חושבת שהטריק הוא למצוא משהו שאתן אוהבות כי אז אתן מרוויחות,עושות פעילות שעוזרת לגוף שלכן וגם נהנות!(:

-לפני ארוחה תשתו כוס מים!אפילו לפני ארוחת הבוקר!

-אתן יכולות להכין "מים בטעמים" טבעיים שאולי לא יהיו מתוקים אבל בהחלט יהיו מלאים בויטמינים.אתן יכולות לנסות שילובים שונים כגון:

~כוס מים,כמה עלי מנטה ו2-4 פרוסות לימון.

~כוס מים ו3 תותים פרוסים.

~כוס מים,כמה פרוסות מלפפונים,כמה חתיכות מנדרינה ואשכולית.

כמובן שאם אתן עושות את זה בבקבוק תוסיפו יותר פירות וירקות ותנו לזה "לשבת",אפשר למשך הלילה או לכמה שעות טובות.ניתן למצוא עוד מתכונים ברשת.פשוט תרשו Detox Water recipes.


      



זה תמיד נחמד לרענן את התפריט היומי,מצאתי פה בלוג מדהים מלא במתכונים טבעוניים. אני לא בטוחה שאנשים נחשפים למאכלים כאלה כל יום אז אני חושבת שזה מגניב לנסות דברים כאלה ולהכניס אותם לתפריט היומי.אלו מתכונים בריאים מאוד וטעימים!


הקליקו בכפתור "אינדקס קטגוריות מתכונים" ותגלו המון מתכונים,מחולקים לקטגרויות שונות!(:


הנה כמה תרגילים שמצאתי ביוטיוב:














וכמובן איך אפשר בלי מוזיקה כשעושים ספורט?








אז, הגענו לסוף והפוסט קצת ארוך ולכן אסיים פה!אני יודעת שמדובר פה רק בשני נושאים אבל פוי, זה לקח לא מעט זמן!

אני מקווה שהפוסט יעזור ונהנתן לקרוא אותו!

לי וללרה יש עוד רעויונות לפוסטים שיעלו בהמשך אבל כל העניין של העריכה והכתיבה לוקח קצת זמן אז תודה רבה שאתן מחכות ונתראה בפוסט הבא!

נכתב על ידי , 16/7/2014 12:32   בקטגוריות איפור, ספורט  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סקירת מוצרי גרנייה,מסיכות לפנים ועוד


 
     
הייי D:

אהבתי את הרעיון של לו לגבי הפוסטים(:
ובנוסף- אני רוצה לנצל את הבמה פה בשביל להודות לה שוב על יכולות הארגון הסוופר מרשימות שלה!
דרך הווטסאפ ומלא תמונות(כמו "שלט רחוק") סידרה לי את המגירות שלי עם כל האיפור!3>
(מה שלא הצלחתי לעשות בכל הפעמים שניסיתי...)
חשבנו על לקבוע יום קבוע לפוסטים חדשים-פעם בשבוע יום קבוע- תתעדכנו עוד מספר ימים בשביל לדעת מהו היום שנקבע בסוף...
עברו עלי כ״כ הרבה חוויות בזמן האחרון וקניות חדשות!
מקווה שתהנו (:

מה בפוסט היום: 
*שגרת ניקוי הפנים החדשה שלי+סקירת המוצרים של גרנייה.
*פינת ספורט ותזונה נכונה.
*מסיכות ביתיות לפנים
*קצת ביוטי סיטי טוקיו 2014

***דבר אחד שתדעו - העור שלי שמנוני, אז המוצרים שאני אדבר עליהם, למשל קרמים,מייקאפים ופודרות- יהיו מותאמים בעיקר לסוג עור זה.
במידה והמוצרים יהיו מתאימימם גם לסוגי עור אחרים, אני אציין זאת ליד המוצר.
***כל המוצרים שיופיעו פה, נקנו על ידי או על ידי חברים\משפחה. לא שילמו לי כסף על הסקירה\לא ניתנו לי מוצרים לסקירה.
הכל דעה אישית שלי (:
שגרת ניקוי הפנים החדשה שלי + סקירת מוצרי גרנייה לניקוי הפנים:
אז, לאחר שלא מזמן נגמר לי סופסוף קרם הפנים של איבס רושר - שקניתי אותו שוב ושוב במשך כשנתיים-שלוש אחרונות, 
הבנתי שהקרם הזה - כבר לא מתאים לי. (ואולי הוא לא התאים לי ממזמן כבר, אבל פשוט לא ידעתי את זה).
לפני כשבועיים הלכתי עם אמא לקניון - היא הייתה צריכה עפרונות עיניים, ואני אוכל (שמנים ונהנים^^).
לכן, אחרי ארוחה סופר טעימה בארומה האהובה עלי, נכנסנו לסופר פארם ואז למשביר.
באחד מהם קניתי את המסיר איפור ובשני את כל השאר. (חוץ מהמוצרי הניקוי עם המברשות).

אני מאוהבת בגרנייה, היא חברה מאוד נחמדה ואיכותית, והמוצרים שלה גם נראים טוב ומריחים טוב בד״כ!

*את המוצרים עם המברשות(השניים הימניים)- הם אצלי כבר כמה חודשים- הם מעולים לניקוי הפנים והסרת כל הלכלוך שהצטבר במהלך היום!
בנוסף, הלבן-ירוק מעולה לשמירה על איזון השומניות של העור,מה שמאוד חשוב לי!

המוצרים בשגרת ניקוי הפנים היומית שלי:
השגרה שלי :
בבוקר: אני מנקה את הפנים עם אחת מהמברשות והחומר שבתוכה(שני המוצרים הימניים)-פשוט מקציפה עם מים ובתנועות מעגליות מקרצפת את הפנים עם המברשת.
לאחר מכן, שמה את קרם הלחות.
בערב: מורידה את האיפור עם מסיר האיפור(חשוב מאוד להוריד את האיפור בערב!שהוא לא יסתום את הנקבוביות שלכן,מה שיכול להרוס את העור שלכן) , שוטפת את הפנים עם הג׳ל החדש - שמכיל חלקיקי פחם אשר ״סופגים״ את כל חתיכות הליכלוך מהפנים שלכן ומשאיר אותן נקיות ורעננות.
לאחר מכן, כמו בבוקר, שמה קרם לחות.
+פעם בשבוע מסכה של איבס רושר.


קרם הפנים החדש:

שם:Garnier Pure
Long-lasting, Shine contril moisturiser
קרם לחות למניעת ברק שומני בעור הפנים.
לאיזה סוג עור: מתאים לעור מעורב עד שמן.
מחיר רגיל: 90 ש"ח. (לפעמים יש מבצעים).

על המוצר:בקרם הזה אני משתמשת כבר כשבועיים, ואני לא מפסיקה להתפעל ממנו!
לאחר האיבס רושר - אשר היה משאיר את העור שלי עם הרגשה שומנית (והייתי בטוחה שזה בסדר כי זה העור שלי!),
מסתבר שאפשר להרגיש חסרת שומניות כלל ושהפנים יהיו רעננות ונקיות לגמרי! ובריח מלפפון נעים!D:
לקרם מרקם קצת מימי - כך שההרגשה היא פחות של קרם סמיך ומגעיל אלא יותר של קרם נעים ומרענן.
הוא נספג מהר מאוד, והוא באמת דואג שהעור שלי יבהק פחות.
חשוב להדגיש- שהוא לא מונע לגמרי את הברק השומני, אלא מפחית אותו.
כך שאם יש לכן עור מעורב עד שמן-הקרם הזה הוא בול בשבילכן! (לא יתאים לבעלות עור יבש, הוא לא מספיק שומני אז הוא לא יספק לכן מספיק לחות.נוסה על אחותי - יש לה עור יבש).


הג'ל החדש שלי:
שם: Garnier PureActive
ניקוי עם גזרת פחם לטיפול בפגמי עור.
לאיזה סוג עור מתאים: לעור שמן, עם נטיה לפגמי עור.
מחיר רגיל: 72 ש"ח

על המוצר: הג'ל (אין לי מושג למה אני קוראת לו כך, שמתי לב עכשיו שסתם המצאתי לו את השם הזה כי הוא טיפה ג'לי) דומה לכוהל!
פעם ראיתם כוהל? החומר הכסוף שיש במדי חום ישנים? בקיצור, מגניב!
הוא מרגיש כמו קרם,ההקצפה שלו קלה מאוד, וההרגשה אחרי טיפה מוזרה, אבל אני שמה קרם פנים וההרגשה עוברת.
כתוב כי החומר הזה מכיל חומצה סיליצילית ונגזרת פחם סופגת - אשר מנקה את הלכלוך מהפנים וצמצום ומניעה של פגמי עור.
מאז שאני התחלתי להשתמש בו (לפני מספר ימים), עדיין לא ראיתי משהו סופר משמעותי, אך אכן ניכרת ירידה באדמומיות בעור שלי.
לכן, מומלץ לבעלי עור שמן ולפי דעתי גם לבנות שסובלות מאדמומיות !


מסיר איפור:

שם: Garnier Essentials
מסיר איפור עמיד במים, 2 ב-1
לאיזה סוג עור מתאים: לעור רגיש
מחיר רגיל: אם אני לא טועה בסביבות 50-60 ש"ח. קניתי אותו במבצע בסופר פארם 25 ש"ח.

על המוצר: כתוב כי המוצר מסיר גם איפור עמיד במים - האמת, את זה לא בדיוק בדקתי מאחר ואני לא משתמשת בד"כ במוצרים עמידים למים.
את המסקרה העמידה שכן ניסיתי להוריד איתו- המסקרה ירדה טוב מאוד מהריסים, אך בכל זאת נשארו גושים קטנים בין בעפעף לריסים וזה דרש טיפה עבודה, אך סה"כ הוא עשה עבודה טובה.
קראתי סקירה על הגרסה הקודמת של המוצר הזה, והאשה שסקרה אמרה שהחומר ייבש לה את העיניים. בגרסה הזאת-אני משתמשת בו כבר כחודש- לא ראיתי שום יובש ושום פגיעה בעור שלי.
הנוזל הכחול במוצר-זה תמצית שמנים להסרת איפור והנוזל השקוף-אלה מי ניקוי רעננים.(צריך לשקשק לפני השימוש על מנת שהחומר ייהפך לאחיד)
אני מאוד אהבתי את המסיר איפור הזה, ונדמה לי שהוא עדין במבצע- אז מאוד ממליצה לקנות אותו אם נגמר לכן שלכן!


פינת ספורט ותזונה נכונה:

***אני לא תזונאית מוסמכת, אך אלה דברים ששמעתי מתזונתאיות, טיפים מהנסיון שלי ומנסיון של אנשים שאני מכירה.

הקיץ הגיע, וסופסוף אפשר לעבור לבגדים הקצרים ולבגדי הים! רוצות להיראות טוב בדברים הלאה? צריך להשקיע!
בנוסף, לחלקינו הופיע יותר זמן פנוי - אז למה לא לנצל אותו למען משהו מועיל? (;

* אז ככה, דבר ראשון שצריך לדעת למי שרק מתחילה עם הספורט והתזונה -
השינוי לא ייראה מהשנייה הראשונה! נכון, זה לפעמים מוריד מהמוטיבציה, אך צריך להמשיך ולהתמיד ולאחר זמן אתם כן תראו תוצאות!
*דבר שני, תשכחו מדיאטות! הוכח כי דיאטות מועילות לטווח הקצר, ולאחר זמן מה - שוב המשקל הקודם חוזר.
לכן, הדבר הנכון לעשות הוא - שינוי באורח החיים שלכן!
אורח חיים = לכל החיים שלכן. חיים בריאים וגוף יפה ובריא! 
אני מקווה שלא הספקתן להילחץ פה, אל תדאגו-הטיפ הבא יוריד מהלחץ.
חיבוק של הסוררת

*אל תנסו לשנות את אורח החיים שלכן בין רגע ולהוציא מהתפריט את האוכל הכי אהוב עליכן (למשל שוקולד) - כי בסופו של דבר, (רובכן) תיכשלו.
אתן צריכות להתחיל מצעדים קטנים אך בטוחים, רק ככה תוכלו להגיע להשגים, ובקלות רבה יותר!

אם אתן תחליטו למשל להתחלה- לאכול בירק אחד יותר ממה שאתן אוכלות בד"כ וכשלב ראשון - למתן שתייה של משקאות מוגזים,
יהיה לכן הרבה יותר קל לבצע זאת מאשר אם תישללו מכן את כל מה שאתן רגילות לאכול ותגידו "זהו,בחיים יותר לא שותה קולה"- כי אז אתן רק תחשבו על כל האוכל הזה יותר ויותר, עד שבסוף אתן תישברו ותלכו לאכול את האוכל הלא בריא.
כך גם לגבי הספורט -אם אתן רק מתחילות, אל תעשו ספורט 6 פעמים בשבוע שעתיים כל יום!זה פשוט לא בריא. הגוף שלכן לא רגיל לעומס כזה, והוא רק יכנס למצב של stress (הלם\לחץ) וזה לא לטובה!
תתחילו מפעמיים שלוש בשבוע-כל פעם כ-45 דקות. ואז כשאתן תרגישו שאתן עומדות בעומס הזה, תגבירו את המאמץ.


למי שרק מתחילה ורוצה להרזות ו\או לחטב את עצמה-החוקים החשובים להתחלה:
- תשתו כמה שיותר מים! בטח אומרים לכן את זה הרבה, אבל זה באמת חשוב! המים מהווים כ-70% מהגוף שלנו, ולכן הוא אחד המרכיבים החשובים.
על מנת שהשרירים יפעלו טוב והשומן ישרף - השרירים צריך להיות עם מים!
תשתו כ-2 ליטר ביום.

- תאכלו יותר ירקות - ירקות זה אוכל בריא, משביע, ולא משמין! במיוחד הירוקים. (תשדלו כמה שפחות עגבניות- הן דווקא כן משמינות כשאוכלים הרבה. בסלט עגבנייה או שתיים זה בסדר).

-תימנעו כמה שאפשר משתיית משקאות מוגזים. הם מלאים בחומרים רעים ומובילים להשמנה! (אני לא אומרת- זהו בחיים יותר אל תשתו.פעם ב-לא יעשה נזק משמעותי! אך תשתדלו כמה שפחות).

-תאמינו בעצמכן ותמלאו את המוטיבציה שלכן - תעשו קיר על הלוח עם תמונות נגיד של בטן רזה ושרירית או תמונות של בגדים שהייתן רוצות ללבוש- זה יגרום לכן להשקיע (:

-חס וחלילה אל תצומו! יש אתרים שאומרים שצום זה טוב, מנקה את הגוף וכו'. אך הוא לא טוב!(בעיקר לא בגיל שלנו!) וגם דילוג על ארוחות זה לא טוב!
במיוחד בגיל שלנו- הגוף בונה את עצמו. כשאתן צמות - הגוף מבין את המצב כמצב של 'סכנה', כי הוא לא מקבל אוכל, ולכן- הוא מתחיל לפרק שרירים! וזה מצב לא טוב! אתן לא תגיעו לפירוק השומנים כ צריך עד לזה זמן, אבל מה שיקרה- אתן תהרסו לעצמכן את הגוף, ולאחר מכן-כשתחזרו לאכול, הגוף יהפוף מיד כל אוכל(גם אם הוא סופר בריא) לשומן! כי הוא רוצה שיהיה מזון זמין במקרה שהגוף שוב לא יקבל מזון- ושומן זה חומר תשמורת של הגוף, אז אתן רק תשמינו!

-תנסו להחליף שוקולד חלב בשוקולד מריר. אני יודעת, זה יכול להיות בהתחלה קשה, אך אח"כ אתן תתרגלו!
השוקולד המריר הרבה יותר בריא -יש בו פחות יותר סוכר מאשר בחלב!(= משמין פחות).


והנה מספר תרגילים נחמדים שאתן יכולות להתחיל מהן ולעשות פעם ביום -יומיים על מנת לחטב את עצמכן:

*אם יש משהו לא מובן-אתן מוזמנות לשאול (:
* ה-Lunge בתמונה לא מוצג טוב-כשאתן יורדות למטה, תדאגו שהרגל שמקדימה יוצרת 90 מעלות עם הרצפה.(בשביל לא לדפוק לכן את הברכיים!)

מסיכות ביתיות לפנים:

1. מסיכת ביצים - הקציפו חלבון של ביצה אחת.
הוסיפו 3-6 טיפות מיץ שנסחטו מלימון. את כל התערובת מרחו בשכבה אחידה על פניכן.
המתינו עד שהשכבה תתייבש ותוסיפו אחת נוספת. כשזאת תתייבש- שטפו עם מים.
(לאחר מכן, שימו קרם פנים)

2.דבש ותפוחים (2 ב-1: גם מסיכה וגם אוכל על הדרך^^): תגרדו (אם יש מילה כזאת.. אני מתכוונת תשתמשו במגרדה) תפוח אחד ותוסיפו למיץ
הזה 4-5 כפיות דבש. את התערובת מרחו על הפנים ל-5 דקות ואז שטפו.

3. מסיכת אבוקדו - לערבב שתי כפות עם מעט מיץ לימון טרי, כף טחינה וכפית דבש.
את התערובת מורחים באזור הפנים והצוואר.
האבוקדו מכיל ויטמנים : A B D E אשר מרככים את העור, מזינים ומחליקים אותו.

ביוטי סיטי טוקיו 2014 :
כמו כל שנה, גם הפים התקיימה בתל אביב תערוכה גדולה, עם מכירות של איפור, תצוגות אופנה, ומכירת בגדי מעצבים.
השנה העיר נושא הייתה טוקיו.
שנה שעברה משום מה לא הצלחתי להגיע, ולכן השנה- כשחברה שלי הזמינה אותי ללכת איתה, אמרתי לעצמי-שאין מצב שאני מפספסת את זה!
אז, ביום שישי, עלינו על רכבת מרחובות (היינו לפני זה ברחובות אז כבר עלינו משם), ונסענו! (:





וזה היה התיק שקיבלנו בכניסה : (שלפי דעתי היה ענקיי! לא מתארת לעצמי שאפשר למלא אותו באיפור- רק אם נקנה אספקה של סטנד שלם..)


וקצת תמונות מהארוע : (התלהבתי מכל דבר אז שכחתי לצלם הרבה ומה שצילמתי יצא מטושטש,מצטערת! )

הסטנד של סופט טאץ':


שאר הסטנדים:





להקה של בנות סופר חמודות (:









סקירות על האיפור שקניתי משם יהיו בפוסטים הבאים (לאחר שאתנסה במוצרים עצמם.)



ביי נסיכות 3>


המסיכות מהאתרים הבאים :
www.lak.co.il
נכתב על ידי , 7/7/2014 16:44   בקטגוריות איפור, ספורט, טיפוח, ארועים, סקירות  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תחביבים , בלוגי בנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCanadian Beauty Blog אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Canadian Beauty Blog ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)