לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אופנה,איפור,טיפוח והחיים


היוש.קוראים לי קרן ואני מהמרכז. אני מתעניינת באופנה,איפור וטיפוח. אז על זה ידבר הבלוג שלי. בנוסף אני עוברת תקופות בחיים שפשוט אין לי את מי לשתף אז אני אשמח לשתף אתכם במה שעובר עליי במהלך שבוע.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

7/2014

למי יש יותר סיכוי?


היוש.

היום דניס,אח שלי נמצא אצלינו בבית ורציתי לעשות איתו טאג. גם להעביר איתו את הזמן וגם לכתוב לכם. הדברים שאני הכי אוהבת לעשות.

אוקיי אז הטאג הזה הולך ככה.. יש שאלות של למי יש יותר סיכוי ושנינו מחליטים למי מבין שנינו יש יותר סיכוי לעשות את מה שכתוב בשאלה.

אז יאללה,בואו נתחיל..

1.למי יש יותר סיכוי לעשות ניתוח פלסטי? קרן

2.למי יש יותר סיכוי לא להתקלח במשך שבוע? דניס(למרות שהוא אמר שאני אבל אין סיכוי.. הוא היה בצבא במג"ב אני הייתי בבית)

3.למי יש יותר סיכוי להתחתן בגלל הכסף? קרן\דניס-יהיו מכות אם אני אכתוב את השם שלו.

4.למי יש יותר סיכוי לשלוט במצב מסובך? קרןסבבי (הוא עוזב הכל והולך לישון)

5.למי יש יותר סיכוי לבכות בציבור? לאף אחד מאיתנו.. שנינו לא מרבים לבכות בדרך כלל,אבל אם במקרים חריגים אז.. קרןסטנדרטי

6.למי יש יותר סיכוי לדבר כמו דיווה? חחחח קרן.. רק בגלל שדניס לא בת.

7.למי יש יותר סיכוי להרוויח מליון דולר? קרןקול-דניס פשוט מוותר לעצמו וקרן לא.

8.למי יש יותר סיכוי להרוס את האוטו? דניס,דניס ושוב פעם דניס. רק אצלו יכולים לקחת 200 פעם את הרישיון.

9.למי יש יותר סיכוי לבזבז כסף על דברים שהוא לא צריך? קרן.. מה לעשות?!אני בזבזנית..

10.מי יותר משגע את ההורים? קרןאוף כשהוא היה בגילי הוא גם שיגע אותם. הוא כבר בן 26 שישגע את עצמו..

11.למי יש יותר סיכוי להינצל ממתקפת זומבים? דניס-הוא פשוט רץ יותר מהר..

12.למי יש יותר סיכוי לשכוח יום הולדת של מישהו? דניס-הוא לא זוכר שום תאריך,הכל אצלו תזכורות.

13.מי יותר מצחיק? דניס\קרן-והמכות התחילו

14.מי יותר טוב בריקוד? קרןסבבי (אין לו קורדינציה בכללל)

15.מי שר יותר טוב? קרן (גם קול משהו אין לו)

16.מי יותר דרמה-קווין? קרן..גם אם דניס היה אישה הוא לא עושה דרמה מכל דבר..

אז זהו בנוות..טאג יחסית קצר שבמהלכו היו מכות,ריבים וצעקות. חחח סתם יצאנו מיזה בשלוםמוציא לשון

אני מקווה שנהניתם.

אוהבת אתכם מלא

נכתב על ידי , 23/7/2014 19:45   בקטגוריות אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בת: 24




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , שטויות וכיף , אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkeren_fashion אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על keren_fashion ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)