לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אופנה,איפור,טיפוח והחיים


היוש.קוראים לי קרן ואני מהמרכז. אני מתעניינת באופנה,איפור וטיפוח. אז על זה ידבר הבלוג שלי. בנוסף אני עוברת תקופות בחיים שפשוט אין לי את מי לשתף אז אני אשמח לשתף אתכם במה שעובר עליי במהלך שבוע.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

גם לי יש דעה..


היי.. אז כמו שהבטחתי אני מתכוונת להעלות כמה שיותר בסוף השבוע כי במהלך השבוע יהיה לי קשה מאוד.
אז רוצה לעשות פינה שבה כל פעם שיש לי דעה על אפליקציה/מקום/שירים וכאלה אני אביע אותה,וככה אני אולי אעזור לכאלה שמתלבטים.
והיום אני רוצה להתחיל עם אפליקציה..שהיא ניהייתה דיי מוכרת לנו בחודש האחרון והיא:;סיקרט.
טוב אז.. בזמן האחרון יש אפליקציה חדשה שנקראת "סיקרט".כמו השם שלה..שומרים בה על סודיות,כולם אנונימיים.. רציתי לשתף אתכם בדעתי על האפליקציה.
לדעתי הרעיון של האפליקציה הוא פשוט גאוני,גאוני כמה שהוא פשוט,מסוג הדברים שאני אומרת "איך לא חשבו על הדבר הזה קודם?!". הרעיון של משתמשים אנונימיים תמיד היה כמו בטוקבקים וכו',אבל בגלל שהחברים שלך אנונימיים זה כבר משהו חדש.
אחלה אפליקציה,התחברתי לרעיון,אבל אני מסכימה שהאפליקציה יכולה לפגוע בפרט. אנשים פשוט לא משתמשים באפליקציה למטרה שלשמה היא נועדה.
לפי מה שהבנתי אנשים שנפגעו מהאפליקצייה יכולים לנקוט בצעדים משפטיים מול המקימים שלה,למרות שאני לא מכירה אנשים שיש להם סבלנות לכל הבירוקרטיה הזאת, שלא נדבר על זה שהחברה היא בכלל בארצות הברית.
לדעתי האפליקציה היא טובה, אבל רק אם משתמשים בה למטרה שלשמה היא נבתנתה ולא פוגעים, מעליבים או לועגים..
מקווה שעזרתי לכם סבבי
כמובן שאתם לא חייבים להסכים עם הדעה שלי..כל אחד ודעתו האישית. אם יש לכם נושא שאתם רוצים שאכתוב עליו או אשתף את דעתי תכתבו לי..אשמח לרצות אתכם קריצה
נכתב על ידי , 18/10/2014 18:06   בקטגוריות ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דעתי האישית על מבצע "צוק איתן"


היוש..
שבת שקטה לכולם.
רציתי היום לכתוב הרבה..תכננתי מלא דברים אבל פשוט שום דבר לא איפשר לי לשבת מול הלפטופ ולכתוב.. לא מספיק שהתעוררתי ב16:30 גם לא היה לי מצב רוח. המצב שקורה בארץ זה הדבר שבאמת מעניין אותי.אני כל היום צמודה לטלוויזיה ואם לא אז לגאלקסי..
כל המצב הזה התחיל מחטיפתם של שלושת הנערים. חיפשו אותם וחיפשו ואף פעם לא איבדו תקווה.. עד שמצאו את הגופות שלהם אבל את הרוצחים(אני מרשה לעצמי לקרוא להם ככה כי אין לי עוד שם לקרוא להם)האלה לא מצאו..לאחר מכן התחילו האזעקות.
אזעקות קטנות.שדרות,אשכול וכל עוטף עזה..יישובים לא יותר רחוקים מ15 קילומטר מגבול הרצועה.. הריי לממשלה זה כבר לא משנה כי אלו הם יישובים שרגילים לקבל את הירי הזה כבר 14 שנה.במשך 14 ברצף הם חוטפים טילים,רקטות ופצצות מרגמה וזה אף אחד לא עושה שום דבר בנידון..
לאחר יומיים-שלושה הירי הגיע גם לבאר שבע ואשקלון. פה הממשלה התחילה לפחד..טיפה תקשורת נכנסה לסיפור והתחילו לדבר על זה מלא בחדשות. 
כאשר זה הגיע הגיע לאשדוד חיל האוויר התחיל לתקוף מעט ברצועת עזה.. כמות הרקטות ששיגר החמאס לכיוון ישראל הלך וגבר וכך גם תקיפות חייל האוויר וחייל הים. 
אחר-כך הם גם ירו לעבר תל אביב וגוש דן.מה שהכי עיצבן אותי בכל הסיפור הזה,זה שכשהרקטות היו מגיעים לאשדוד והדרום לא היה על כך דיבור רב,אבל איך שהגיעו אל גוש דן כל המדינה התעוררה.מהדורת חדשות שלמה רק בשביל הירי לעבר גושן דן,בסך-הכל 2 רקטות מאז תחילת המבצע באותו הרגע וכבר כל המדינה על הרגליים ואת אף אחד לא מעניין הדרום שחוטף כ-100 טילים ואפילו יותר ביממה. חל האוויר תקף רבות בעזה.. בנוסף,לצופי האח הגדול והחדשות הירי גם הגיע לאיזור ירושליים ובית שמש..
הירי הלך וגבר...מאות רקטות לשטח ישראל והממשלה אינה מגיבה,והצבא אינו מגיב.. כל הזמן עולה השאלה על הכניסה הקרקעית אבל אף פעם לא עושים שום דבר בנידון... 
לאחר כמה מאות טילים לשטח דרום הארץ,הגיע הירי גם לעבר ערד,השרון והגליל התחתון.. כשהגיעו לשם פתאום כולם יתעוררו.
התחילו פעולה קרקעית.. בכיתי. יש לי אנשים שאני מכירה שנלחמים כעת בעזה ולא ראו את משפחתם קרוב לחודש ימים!! חיילים ומילואימניקים שכמעט ולא ישנים,לא מתקלחים,לא רואים עולם מלבד לכלוך,עזה,טנקים וטילים..הם רואים רק מלחמה מול עיניהם ונילחמים כדיי שאנחנו,עם ישראל,נוכל לישון בשקט בלילה... 
מאז תחילת המבצע הקרקעי נהרגו 35 חיילים. אחד מהם אני מכירה.. זה קשה לשמוע את זה בכללי אבל כשאר אתה מכיר מישהו מחייך הפרטיים זה קשה הרבה יותר..
שלשום קרס בניין בעזה על 5 חיילים. 3 נהרגו ו2 במצב קשה בבית החולים. אתמול ניסו לחטוף לנו חייל. לפני כמה ימים הפציצו טנק ו13 חיילי גבעתי נהרגו..זה פשוט בלתי ניתפס.
אנשים שלא גרים בארץ לעולם לא יוכלו להבין את זה.. עם ישראל כולו מתגייס כל יום ואוסף לחיילים מלא מוצרים הגיינה,אוכל,לבוש וכו'..ללא בקשת הממשלה או החיילים עצמם.
אז עכשיו.. לאחר שניסו 3 הפסקות אש וחמאס הפר אותם, הם קבעו עוד אחת.. אני נגד,החיילים נגד,הממשלה  נגד.. אף אחד לא מתחשב בדעותינו.. הפסקת האש הזאת רק תהרוס הכל. לאחד שיותר מ30 מנהרות נמצאו בעזה ויותר מ60 פירים הם עוצרים הכל?! למשך 12 שעות בלבד??!!! אם כבר הפסקת אש,למרות שאני נגדה לחלוטין אז לפחות לחודש,אבל לא ל12 שעות..
אני אהיה מאוד מופתעת אם חמאס לא ייפר את הפסקת האש הזו,יהיה מאוד מפתיע אם זה מה שיקרה.
יותר מ30 הרוגים ויותר מ40 פצועים,עשרות נפגעי חרדה..טיסות מארה"ב ואליה מבוטלות..כל אזרחי תושבי הדרום חיים בפחד,חשש וסכנה לצאת  מהבית כבר יותר מ14 שנה והם עושים הפסקת אש?! הריי זה ברור שבעוד חודש\שנה זה יחזור,למרות הפסקת האש. המבצע הזה יכול לשחרר הכל,להוציא את האנשים מהפחד ולגמור עם כל הסיפור הזה..אנחנו מוכנים לסבול עוד שבוע,שבועיים.. כמה שצריך.רק לא לחזור לאותו המצב עוד שנה,שנה וחצי.. מה שבטוח הפסקת האש הזאת לא תועיל בכלום.

כמובן שאתם לא חייבים להסכים עם דעתי,זה מובן מעליו.. אבל עם הקצת אנשים שדיברתי בזמן האחרון יש לנו את אותן הדעות..
שמרו על עצמכם ותיהיו חזקים.
תכתבו לי מה אתם חושבים על המצב והאם זה נכון רעיון הפסקת האש בזמן הזה..
אוהבת
נכתב על ידי , 26/7/2014 02:09   בקטגוריות אקטואליה, ביקורת, צבא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Avatarכינוי: 

בת: 24




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , שטויות וכיף , אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkeren_fashion אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על keren_fashion ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)