לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הייתי וברחתי


על אהבה ותשוקה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2017    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

גמבה


אין מצב שאני אוכל את הגמבה הזאת

- למה?

כי זו גמבה!

- גמבה זה טעים...

לא! יש לה טעם של סרדינים!

- אני חושבת שאני אפסיק לאכול מלפפונים לתקופה הקרובה...

לא, אל תעשי את זה!

- אז תאכל את הגמבה!

טוב.

 

תוצאת תמונה עבור גמבה אדומה

I have nothing against the new Harley Quinn , but these drawings by Nathan Greno are just great:

Suicide Squad - Publicity still of Margot Robbie:

 

נכתב על ידי רמבו 2 , 4/12/2016 13:59   בקטגוריות אוכל, דיאלוג, הומור, סיפור, סקס, ציור, תמונה, שירה, תמונות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זיון כזה לא היה לי בחיים! (עד עכשיו) 18+


בלב קטן ודי רך שוכנת מורסה קטנה ומכרסמת את הלב

לעתים היא לא מורגשת, לעתים מורגשת קצת ולפעמים הרבה

אדם עם לב כזה יכול למוטט עולמות של אנשים,

כשם שהוא יכול להציל אותם מכליון

הזעם והאהבה הולכים יד ביד, כמו חוט שני, לנצח כרוכים.

>>>>>>>>>>>>>>>

ענבים מוכים על העץ

מתנדנדים חסרי אונים וכואבים

למול הלמות הברך והמגף

ענבים שואגים כאב גדול

נהנים ממרותה של המגף,

ש-די משועממת מ-כל המשחק

מתאמצת מאוד לספק את תאוות הכאב של הענבים.

>>>>>>>>>>>>>>>

הנה האשכנזי הנעלה שבר את המזרחי המסריח,

והוכיח שוב את עליונותו האינטלקטואלית

המזרחי מכסה פניו בידיו, מקונן כמה הוא דפוק,

בעוד האשכנזי מחייך חיוך ניצחון,

ומתכנן כיצד לתעל את רגשי הנחיתות שזרע במזרחי לתועלתו האישית.

>>>>>>>>>>>>>>>>

משרדי ציבור גדולים עם מיזוג אוויר,

של עובדים סוציאליים אשכנזים

ברור שהם יודעים, הם למדו לימודים גבוהים,

על מצוקות עלובי החיים

הם קראו חומר רב, ועשו מבחנים, ושמעו הרצאות

קונים סיפורים מיד שנייה על אומללות וכאב

ברגע שנגמר תפקידם, הם פשוט הולכים,

כש-כל קרביו של המטופל שפוכים לרגליהם

"מישהו אחר יחליף אותי," הם אומרים,

וצריך לספר את כל הסיפור מהתחלה.

>>>>>>>>>>>>>>>

לא תמיד הייתי משוגע,

וגם לא הייתי זקוק לתיקון

אבל נשים רעות סיממו אותי ואנסו אותי,

וגברים רעים דחפו לי סמים

ריח של אבקה לבנה ומיצי קוס,

מתערבבים ברעלים ואלכוהול בתוך ירח טובע

האדם משוטט בלילות בשעות הקטנות,

ומחפש את עצמו שאבד

הרוח שואגת והירח מכשף,

מכשפות צוחקות בכל פינה.

 

גברים חסונים וקשוחים תוקעים בו מבטים,

כאילו הוא היצור הכי עלוב בעולם

ונשים טובות עם עבודה מסודרת,

נמנעות במופגן ליצור איתו קשר עין

"אנחנו לא מתייחסות לזבל אנושי,"

קצת פוחדות, קצת בזות

יושב בחדרי מדרגות ומעשן סיגריות,

ומסביבו השקט מהדהד בחיים שנתלשו ממנו.

 

 

נכתב על ידי רמבו 2 , 18/7/2016 11:43   בקטגוריות סקס, תמונה, תמונות, שירה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Avatarכינוי:  רמבו 2

בן: 9

תמונה




4,673
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , סיפורים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמבו 2 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמבו 2 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)