לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הייתי וברחתי


על אהבה ותשוקה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2017    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

היא השתינה בגן


היא השתינה בגן

בין השיחים

כשחיוך מופרע על פניה,

קצת נבוך

ושיערה הבלונדי יורד על עינייה

 

היא השתינה בגן

כאילו היא מורדת

היא הביטה אל אחד הבניינים הגבוהים,

וראתה מישהו מביט בה,

היא צחקה.

 

Harley Quinn by Medsonlima

 


נכתב על ידי רמבו 2 , 10/11/2017 10:37   בקטגוריות ציור, שירה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רמבו 2 ב-14/11/2017 04:47
 



סאנשיין


הוא ישב על תאריך יום הולדתו והשתבץ מצחוק. הם בכו כמה חייו היו קשים, והוא עמד בהם בגבורה, ועוד כל מיני בולשיט שנועד להפוך אותם לאנשים טובים. ואז הם הורידו אותו לבור כאילו בצער, אבל הוא ראה איך כולם מחייכים מבפנים. "ישמור עליך האל ויחזק ידיך. לא קל פה. גם קשה, אבל לא קל." הרב תקע בשופר כאילו יום כיפור כדי לפתוח שערי שמיים. באורגינל הוא ישב על הקבר שלו וצחק עד שדמעות נזלו מעיניו, ואפו נסתם. "ביום צער כזה עלינו להתאחד ולתת ידיים זה לזה, ולהתנחם שהוא נמצא במקום טוב יותר מאשר העולם האומלל הזה. הבה נישא תפילה." כולם עמדו אחוזי ידיים והתפללו חרש, והוא נטל סוכריה והכניסה לפיו. 


>>>>>>>>>>>>


בידיים האלה הוא חנק את חתול הרחוב, אחרי שמכונית דרסה אותו והורידה לו חצי גוף אחורי. הערסים בשכונה לא הבינו שהוא ביצע המתת חסד, ותפסו אותו בגן הציבורי כדי לפרק לו את הצורה. בתחושת האיום הממשית הראשונה הוא התעלף, והתפרק בגופו על הדשא חסר הכרה, והתעורר כמה שעות מאוחר יותר בין השיחים באותו הגן, כשהארנק ומה שבתוכו, וגם מפתחות הבית, עליו, אבל הכסף חסר. זוג אנשים מבוגרים, שהיו בערך בגיל בו הוא לא יהיה, שאלו אותו לשלומו בעיניים מימיות, עצובות, נוגות ומיוסרות, וגם מהססות, והוא אמר שהוא בסדר, והלך לבית הזה שלו בו אין לו שום-דבר, אבל יש לו אותו מוגן. הוא כיבס את הבגדים והתקלח, ואז פוצץ את כל הקירות עם הדיסק הצהוב של גאנז נ' רוז'ס, עד שהשכנים צעקו שיביאו משטרה, אבל לא הביאו ולא התעמתו אתו. הילדים והילדות הקטנים בכו, ואנשים עמדו ברחוב והסתכלו לעבר חלונו, לפני שהמשיכו בדרכם ומלמלו שהוא משוגע. כשהדיסק התנגן הוא טיגן לעצמו היטב ארבעה המבורגרים, ואכל אותם עם הידיים עם בצל וחמוצים, ואז רוקן פחית בירה הייניקן אחת. הוא השתין במקלחת ושפך על עצמו מים, וכשהדיסק נגמר העולם כאילו נפל, ושקט קורע לב, מוח, נימים ורקמות השתרר ברחוב, ובכל הבניין בו הוא גר. ואז אחרי כמה רגעים עלו צעדים כבדים במדרגות אל ביתו, ויד דפקה בדלת. הוא פתח, והשכן התנפל עליו עם לום ושבר לו את הגולגולת. מוח מרוטש ודימום מוחי, וככה הוא מצא את עצמו יושב על תאריך יום הולדתו בזמן ההלוויה שלו, ומתפקע מצחוק כש-כל המכרים לכאורה מורידים את גופו לחור, וממלמלים מילים של צער מזויף על לכתו. הם נראו לו יותר מתים ממנו, והוא קם והחליט לנדוד בעולם בתור אדם מת בלי גוף, עד שהבורא יחליט אחרת. 


 


The Clown Prince Of Crime is definitely one of my most favorite vilains in entertainment, if not my favorite ful stop. So it comes as a great pleasure that a performer...


 

נכתב על ידי רמבו 2 , 29/10/2017 16:11   בקטגוריות סיפור, ציור, תמונה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אישונייך רחבים


אישונייך רחבים כמו מגרש כדורגל שלם,

וישבנייך מוצקים כמו לוחות פלדה משוריינת

אבל אני לא רואה את יופייך,

כי הוא לא קיים!

אני רואה את הפנימיות העדינה שבך,

כמו ציפור על סף השובך,

כמו מסטיק שנמתח ונמתח ונמתח...

את עושה לי ניצוצות בעיניים,

ופצצות בגבות

את מרימה אותי עד השמיים,

ומפילה אותי ארצה מהבהונות

את גורמת לי ליילל,

כ-תן בליל ירח מלא

וכולי תשוקה למצוץ את דמך,

מהעורק הראשי של צווארך

 

את כל-כך יפה, זה לא נורמלי

את כה מדהימה, זה ממש פנטסטי

את גורמת לי לגמור, בשיר מזמור

את עושה לי עור ברווז, כמו אווז

 

אבל אני לא אגמור עלייך,

ואני לא אגמור אותך

ואני אחשוב עלייך,

ואני אתחשבן איתך

ואני ייראה לך עטלפים עפים בלילה,

בתוך משכני אשר בחצרות הגיהינום

ואת תהיי לי למאהבת,

בתוך חצרות הבטון

 

לילה-לילה היא מנגנת,

אני הולך לישון.

 

#Harley Quinn, #Joker. J would love this, it would however be a new tattoo that I would have to look at so....yea

 

 

 

נכתב על ידי רמבו 2 , 26/9/2017 04:12   בקטגוריות אהבה, שירה, ציור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אם יזרח הירח הלילה


היי, הנה בא הירח שוב,

משהו בדרך שהוא זז...

גורם לי להשתגע

אני משוגעת

 

סליחה שאני לידיי, אבל אני משוגעת,

אני איכותית, אני מיוחדת,

תלמד אותי,

עדיף היום מאשר מחר

שעות מאוחרות, מקלחות קרות,

כדאי לך להשקיע בי

 

מה, אתה לא יודע?

אני חוטאת,

בלי תירוצים, בלי אליבי

אתה מתבייש?

אתה אשם

 

סליחה שאני לידיי, אבל אני מאוהבת בך

אני רוצה לאהוב.

>>>>>>>>>>

אני גר בריקו לומונטו

יש לי מריצה אדומה,

הרבה דשא למחייה

אני אחראי על האהבה,

כולם אוהבים אותי כאן בשכונה

אני גר בריקו לומונטו

 

ריקו לומונטו זה מקום מצוין,

לא תמצא אותו במפה, הוא קיים ביקום מקביל

אם יש בך אהבה - אנחנו נמצא אותך,

ואולי ניתן לך לגור בריקו לומונטו.

>>>>>>>>>>>>>

Find this Pin and more on Harley Quinn.

 

נכתב על ידי רמבו 2 , 6/8/2017 13:13   בקטגוריות תמונה, ציור, שירה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מוזיקה וגם פיצה


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Harley Quinn

 

נכתב על ידי רמבו 2 , 23/7/2017 21:44   בקטגוריות ציור, קליפ, סרטון, מוזיקה, מוסיקה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עמוק לתוך התחת


יושב לי על שולחן, רגל פה רגל שם,

יושב על השולחן, מלקק את מנורת התקרה

אוסף שאריות מ-כל מיני חלומות

ותמיד-תמיד מפליץ בצרורות

 

יושב על בקבוק עומד, רגל פה רגל שם,

יושב על בקבוק עומד, נהנה עד סוף העולם

מרגיש חדירה קשיחה ותובענית,

ויודע שהיקום אוהב אותי בתחת תמיד

 

יושב על בחורה, אשך פה אשך שם,

יושב על בחורה, עם תחת חשוף לעולם

מקבל מכות בטוסיק כי הייתי ילד רע

ונהנה-נהנה עד צאת הנשמה

 

יושב על חרא, רגל פה רגל שם,

יושב על חרא, הוא לא קשה - הוא צמיגי

מסריח כולי ומרגיש כמו בהמה

וזה כל-כך משחרר להיות -

שובר מוסכמות

שוחט פרות קדושות

לנבל את הפה

לבזות את עצמי

 

נדפק בתחת, רגל פה רגל שם,

נדפק בתחת על-ידי כושי עצבני

הוא פותח אותי לשניים, כמו סכין

ועומד לי כל-כך חזק, עד כדי שאני יכול להרים בזין את -

כל המצרכים שאני קונה ביום שישי במכולת,

כולל תריסר בקבוקי קולה, 8 צנצנות ריבה, 

מגש אקסל - כלומר משטח - כלומר קרטון,

ועשרים קופסאות שימורים גדולים של מלפפונים -

מלפפונים חמוצים חתוכים דק-דק לטבעות,

מפוזרים בין פלחי שום ופלפל כדי להעניק להם טעם פיקנטי

וקישואים מרוטשים, וגזרים קצוצים,

מחוסר אונות וחוסר גבריות מנטלית

 

מלכת סאדו - תכנסי בהם!

 

Artista insere o Batman e o Coringa em releituras de grandes pinturas! - Legião dos Heróis:

 

נכתב על ידי רמבו 2 , 30/4/2017 16:24   בקטגוריות תמונה, שירה, ציור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא


איך אני אמורה להתמודד עם מה שקורה עכשיו?

הוא אמר לי לא לזוז, אז אני לא זזה

הוא אמר לי להיות עירומה, אז אני עירומה

הוא אמר לי לא לדבר, אז אני לא מדברת

והוא נוגע בי בכל מיני מקומות,

ומשפשף את הגזר שלו עליי

ואני רוצה לדבר, ואני רוצה גם לגעת,

אבל הוא אמר לי לא

וזה לא נעים לי, וזה גם מחרמן אותי,

אבל הוא אמר לי לא.

 

d7606:

 

נכתב על ידי רמבו 2 , 22/2/2017 17:12   בקטגוריות שירה, תמונה, ציור, סיפור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי:  רמבו 2

בן: 9

תמונה




4,673
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , סיפורים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמבו 2 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמבו 2 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)