לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הייתי וברחתי


על אהבה ותשוקה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2017    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2017

בבקעה


ירדתי מההר למוטל "ראשונים" בבקעה

הנחתי את התרמיל עם הרצועה הקרועה על המיטה המסריחה של עמית

רציתי לדבר איתו, אבל לא הצלחתי לפתוח את הפה

הוא קם וניגש לארון המתכת, ומזג וויסקי מתוך בקבוק זכוכית,

לתוך כוס פלסטיק חד-פעמית

הוא לגם בלי להציע לי

ראיתי קופסת סיגריות מרלבורו לייט מוטלת על המיטה,

בתוכה היה גם מצית אוטומטי

הצתתי סיגריה

הוא לגם מהמשקה והביט עליי במלוכסן,

אני הבטתי על הציורים שלו שהיו מודבקים בדבק סלוטייפ על הקירות מעל המיטה שלו

זיהיתי את מיטל באחד הציורים,

מיטל שעלתה על מוקש ואיבדה רגל

בציור היו לה שני רגליים

אמרתי לו שלא משנה מה הוא חושב,

אבל אני לא דחפתי את אלון לתהום

הוא גיחך ואמר "אני יודע,"

ואז אמר "זו הייתה תאונה מכוונת,"

הבנתי את הרמז ולא אמרתי דבר

יצאתי משם, ולא התראנו שוב

כמה שבועות מאוחר יותר שמעתי שהוא איבד את הבלמים על הרכב,

נכנס בעץ ומת במקום

לא הופתעתי.

נכתב על ידי רמבו 2 , 10/11/2017 07:28   בקטגוריות שירה, סיפור, בלדה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הוא מרביץ לי, אימא!

 

אימא באה מיד, להגן על בנה העולל

היא קוראת לו אפרוח וגוזל,

ואומרת שעם החיתול הוא הולך כמו ברווז.

נכתב על ידי רמבו 2 , 5/11/2017 19:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




תרמיל קטן של אפונים,

ובתוכו כמה אפונים,

ואפון אחד בודד,

כי אפונים לא מדברים זה עם זה

 

בקפה היה משהו שבלעתי

פעם היה שם עקרב בגודל קרצייה

הרגשתי שאני עומד להקיא,

אבל הרגעתי את עצמי, נשמתי,

וזה עבר

 

בקירות אין כלום, מלבד כמה תמונות,

קולב ומזגן תלוי,

ותשמישי קדושה.

נכתב על ידי רמבו 2 , 5/11/2017 18:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

Avatarכינוי:  רמבו 2

בן: 9

תמונה




4,673
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , סיפורים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמבו 2 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמבו 2 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)