לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ימולא בהמשך


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2015

שבת שלום וכו


נהיה קשה לכתוב פה מרגע לרגע

היי :)

נתחיל...

 

סיימתי מילואים

(תודה לכל המתעניינים!)

בעוד שנה חוזר

סיימתי מילואים ויצאתי בכל הכוח

חברים

חברות

ידידים

ידידיות

הברזתי מהלימודים

איחרתי לעבודה

סרטים

הצגות

בתי קפה

מסיבת רחוב

וכל זה ביום וחצי

ריספקט לשון

 

התעוררתי היום בצהריים

מחוק

בקושי זז

רווק

חזרתי קצת לסיקרט

מחול של הורמונים

ואחרי שפרקתי את נשמתי

שלוש פעמים

עם שתי בנות

(בספק אם הן בנות)

פתאום נוצר ואקום

ריק REEK

מצית סיגריה ראשונה

יושב אחורה

ומחכה

למי?

למה?

רק מחכה

לאכול?

נגמר לי הכסף

נגמר לי המזון במקרר

נגמרו לי האנרגיות לקפוץ לAMPM

לישון?

לא יקרה

לאונן?

באמת? שוב?

לראות סרט?

אין זמן

מצית עוד סיגריה

ומחכה

יושב אחורה

ומחכה

מחכה בעיקר

לזאת שתסדר לי את החיים

ובאמת שאני מנסה

ומחפש

נגמרה הסיגריה

נגמר עוד יום

הפוסט מבולגן

אין לי כוח לסדר אותו

 

מאמר טוב מסתיים בציטוט

אז הנה קחו שניים

האחד מתוך שיר

והוא כמו המנון בשבילי

השני הוא פילוסופי לא פחות

של מלך הפילוסופיה

 

שבת שלום חברים!

שון,

בודד קצת

 

 

"what ever you do, don't  congratulate yourself too much or berate yourself either – your choices are half chance, so are everybody else's" ( Baz Luhrmann)
"Love is composed of a single soul inhabiting two bodies." (Aristotle)

 

נכתב על ידי איזה באסה, אני מאוהב , 6/3/2015 17:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  איזה באסה, אני מאוהב





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיזה באסה, אני מאוהב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איזה באסה, אני מאוהב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)