לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ימולא בהמשך


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2015

הדבר שהכי חסר לי


הדבר שהכי חסר לי

זה העל אשים

כדורגל

מלא ילדים בגילי

אבות צולים

אמהות מסדרות שולחן

מלא ילדים בגילי

 

כשהייתי צעיר יותר

חשבתי שזה יהיה מגניב

לעשות סדר פסח של חברים

בלי משפחה

רק חברים

מעולם לא יצא לפועל

הכי הרבה היה כנרת

או ארוחת בוקר במוטל זרוק

בחור הכי גדול

בקצה העולם

בלי אף אחד

שמדבר עברית

 

הדבר שהכי חסר לי

זה חברים

ולא חסר

טפו טפו טפו

יצאתי היום

יצאתי אתמול

ושלשום

ותלאביב

אוי כמה שתלאביבי

וכמה שחסרה לי חEברה

 

הדבר שהכי חסר לי

זה חAברה

כמעט שנה

בלי חברה

בלי פרפרים

בלי אהבה

חסר

 

הדבר שהכי חסר לי

זה אבא

שהלך

צעיר

בשיבה מאוד לא טובה

חסר

 

ואהבה

אוי כמה שחסרה לי אהבה

 

חג שמח!

שון

תלאביבי

נכתב על ידי איזה באסה, אני מאוהב , 3/4/2015 14:56  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  איזה באסה, אני מאוהב





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיזה באסה, אני מאוהב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איזה באסה, אני מאוהב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)