לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ימולא בהמשך


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2015

העבודה ממכרת


לעיתים

אחרי שאני מסיים יום עבודה

אני מחתים יציאה

וממשיך לשבת במשרד הקטן שלי

עד שכבר אין ברירה.

ואני יוצא מהמשרד

מכין קפה אחרון

 

יוצא לאוויר הקר

מצית סיגריה

הולך לתחנת אוטובוס

בשקט

עומד

מחכה

עולה

יורד

נוחת

מצית סיגריה.

 

ומחכה

שעוד יום ייגמר

 

כשאני בעבודה

אני פעיל

מדבר

מסמס

מוואטספ

מאמייל

אנרגיות

בלגן

ואז

בום

נפילת מתח

 

לעיתים הולך ברגל הביתה

מנקה תראש

רואה עולם

מתבאס

ריק

 

כשאני עולה במדרגות

אני מקווה שגברת שותפה כבר לא בבית

או שהיא כבר ישנה

כי אם יש דבר יותר גרוע מלבד

זה כשהיא בפריים שלי

אחרי 4 שנים עם שותפים גברים

אני בקושי שורד חצי שנה עם אישה

עשתה לי חשק

בעיקר

לא לגור עם נשים

גם לא עם אהובות...

 

העבודה ממכרת

הבית ריק

החיים ריקים

החברים אין

לילה טוב

שון

שמשתדל להיות אופטימי

(למרות שריק, אוי כמה שריק)

נכתב על ידי איזה באסה, אני מאוהב , 14/4/2015 00:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  איזה באסה, אני מאוהב





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיזה באסה, אני מאוהב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איזה באסה, אני מאוהב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)