לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ימולא בהמשך


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2015

מנהיגה שקטה


היא הגיעה בין שלל קורות החיים.

בד"כ אני מרפרף ומתקשר לכולם.

מעטים לא יוזמנו לריאיון פרונטלי.

מעדיף פגישה אישית מטלפון מרוחק.

משהו בקורות החיים שלה גרם לי להיתקע.

הרבה יותר איכותית מרוב האנשים שמגיעים

בכל זאת עבודה של מינימום

חמש דקות שיחה טלפונית

הזמנה לראיון

הראיון הכי ארוך שהיה לי

 

היא מדהימה

התמודדה יפה

ענתה יפה

היא מסוג האנשים שהאישיות שלהם מחפה על המראה

היא לא כזו יפה

אבל היא ברקה לי

העיניים שלה נצצו

שמתי לב שאני מסתכל רק עליהן באיזשהו שלב

מלאת ביטחון עצמי

מלאת ביקורת

יודעת דבר או שניים

מנסה לקרוא אותה

מנסה להבין אם זה הדדי

 

משהו אחד שהיא אמרה

נשאר לי בזכרון עד עכשיו

משהו שהבוסית הקודמת שלה אמרה

שהיא מנהיגה שקטה

 

היא לא לקחה את העבודה

אובר-קוואלפייד בכל רמח איבריה

הסתמסנו קצת

הזמנתי לבירה

היא תחזיר לי תשובה

והודתה בנימוס על ההזמנה

כנראה שזה לא יקרה

מנהיגה שקטה שכמוה

 

חג שמח!

שון

שמחכה ליד הטלפון

נכתב על ידי איזה באסה, אני מאוהב , 22/4/2015 21:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  איזה באסה, אני מאוהב





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיזה באסה, אני מאוהב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איזה באסה, אני מאוהב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)