לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מהומה בתא הווידוי



כינוי:  אשף השעות הקטנות

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2014

חדש בישרא


הסיפור הראשון בבלוג למטה וכעת כמה מילות פתיחה וקשקושי ביצים של קרפדה הריונית:
זהו זה, פתחתי בלוג סיפורי סקס. זה משהו שלא חשבתי שאעשה והינה הפוסט הראשון. חלק מהסיפורים כאן אמיתיים, חלקם מומצאים וחלקם מבוססים על סיפור אמיתי. אתם מוזמנים לנחש אילו הם אילו. אם מתחשק לכם לשלוח נושאים/סיטואציות שאבנה סביבן סיפור, אתם יותר ממוזמנים לכתוב בתגובות. בכללי אשמח לשמוע את את דעתכם. 
מקווה שתקראו, תתחרמנו, תהנו ותחזרו קריצה

ההולנדית 
מדובר בבר תל אביב שגרתי, אלו חיי הלילה והיא מושיטה יד דקה וארוכה, סוגרת אצבעות חיוורות על הדלת ופותחת אותה לרווחה.
היא נכנסת למדור העישון בבר. כמה ידידים כבר מחכים לה בפנים וכשהיא נכנסת הם מציאים לה חתיכת נייר מודלקת. היא שואפת פנימה ומחזיקה.
לאחר כמה משקאות, החושים מתחילים להתערפל והיא מוצאת את עצמה בעיצומה של שיחה עם תיירת הולנדית יפייפיה.
שבעה שוטים של אבסנט שוצפים בורידיה והיא וההולנדית יוצאות לשאוף אוויר מחוץ לבר.

הן נכנסות למכונית של הראשונה. זהו רכב מעופש, יד שנייה, צבוע בצבע אדום דהוי. היא לא מתניעה את הרכב וידה נשלחת אל המושב השני אל בין יריכייה של ההולנדית השתוייה. היא יודעת כי פלירטטה עימה כל הערב וההולנדית בעניין, מוכנה לריגוש שמגע מכוון היטב סיפר לה אודותיו.
הראשונה מתניעה את הרכב ומפעילה את המוזיקה על ווליום גבוה אך סביר. יש מתח מיני באוויר.
הדירה של הראשונה נמצאת במרחק של עשרים דקות נסיעה בקירוב. כשהן מגיעות לשם, ידה של הנהגת כבר חופנת את שדייה של ההולנדית והספיקה לתייר על כל גופה מתחת לבגדים. פטמותיה של ההולנדית מזדקרות החוצה מבעד לחולצה ולחזייה בעוצמה, מבקשות מגע נוסף. עיניה הירוקות של ההולנדית עוד מסוממות מעט למרות שהשפעת האלכוהול הולכת ומתפוגגת. היא מרשה לעצמה, היא תיירת.
דלת הבית נפתחת ובעלת הבית מרימה את ההולנדית ומכניסה אותה על הידיים אל תוך הבית, טורקת את הדלת מאחוריה וזורקת את ההולנדית על המיטה בחדר השינה. ההולנדית בועטת את נעלי העקב שלה מהרגליים ומביטה אל בעלת הבית במבט חושני ומצפה. בעוד שזו מתקרבת אליה, שמה יד בשיערה המתולתל ומקרבת אותה אליה לנשיקה סוערת של לשונות חלקלקות. הן נושכות זו את שפתותי זו ומוצצות אחת את שפתי השנייה בעוד ידיהן מגששות מתחת לבגדים. בעלת הבית מורידה את שמלתה של ההולנדית בבת אחת תוך כדי כך שהיא בועטת את נעליה שלה הצידה. האור מעומעם וחיוך זדוני קורץ אל ההולנדית מבעלת הבית.
בעלת הבית שולחת יד אל סוגר חזייתה של ההולנדית בעוד זו מנשקת את צווארה בשקיקה. צוואר דק ומלכותי, חיוור כלבנה. שתי שניות וההולנדית נותרה חשופה למעט תחתוני התחרה הורודים שלה. תחתונים חצי שקופים אשר מגלים מעט את הצפון מתחתם. בעלת הבית דוחפת את ההולנדית על גבה על המיטה ומחזיקה אותה במקום בעודה מנשקת אותה ומשחקת בפטמותיה. ידה לשה את הדגדגן הבוער של ההולנדית בעוד זו גונחת.
חזה בגודל בינוני, יפייפה. כל פיטמה קטנה במקומה, צבעה דובדבן וטעמה תותים. בעלת הבית חופנת את השד הימני בידה ומגישה אותו לפיה. ההולנדית מתפתלת בעונג. בעלת הבית לוחשת דבר מה באוזנה של ההולנדית וזו מוכנה. מוכנה לכל דבר שיעלה, לכל דבר שתיזום בעלת הבית.
(וכאן מתחיל סאדו-מאזו קל אזהרת טריגר)
הדגדגן עדיין בוער, התשוקה למגע מוציאה אותה מדעתה. בעלת הבית מרוצה. היא קמה מהמיטה ופושטת את בגדיה. לאחר מכן, נשארה בתחתוניה, פתחה את המגרה של השידה ליד המיטה. בידה חבל בעובי בינוני. בעלת הבית התיישבה בתחתוניה על מפשעתה של ההולנדית. מתנדנדת קדימה ואחורה ובמעגלים. היא רטובה מאוד עכשיו. וההולנדית הושיטה את ידיה ומחזיקה במותני בעלת הבית, מעלה את אצבעותיה המגששות כמעט בעיוורון לגעת באיברים נוספים. היא מגיעה לפטמותיה של בעלת הבית וצובטת. היא אוחזת בחוזקה בגבה, וממששת את יריכייה וישבנה. ידיה הקטנות של ההולנדית נכנסות לתחתוניה של בעלת הבית, מגששות אחר פתח הנרתיק ומוצאות אותו. אצבע הולנדית אחת אחרי השנייה מוצאת את דרכה אל תוך נרתיקה. ממששת את הדגדגן עם האגודל. והיד השנייה חופנת את ישבנה היפה של השנייה. חיוך היסטרי עולה על פניה של היושבת. היא קופצת קלות על האצבעות הנכנסות-יוצאות מפתחה וגונחת בקול. היא גומרת ומחייכת בסיפוק נפלא.
לאחר מכן בעלת הבית תופסת את שני מפרקי ידייה הדקים של ההולנדית יחדיו. החבל נכרך סביבן והיא נקשרת למעקה המיטה. במצבה זה בעלת הבית עוזבת את החדר בעוד ההולנדית מחכה. דקה שנראתה ארוכה להולנדית חולפת ובעלת הבית חוזרת כשבידה שני שקיקים. כשהיא מצמידה את השקיק הראשון אל גופה העירום של ההולנדית היא קופצת בהפתעה אך עדיין לא מסוגלת לזוז שכן ידייה קשורות ובעלת הבית יושבת על אגנה. בעלת הבית מחליפה בין השקיקים וכל פעם נותנת לשקיק לשוטט על גופה של ההולנדית. פעם שקיק מלא בקרח ופעם שקיק חם. היא מורידה את השקיק החם מגרונה של ההולנדית עד המפשעות המשתלבות. כשהשקיק מגיע לשם שתיהן קופצות קלות ומצחקקות. כשנמאס להן ממשחקי החום-קור, השקיקים נזרקים החוצה.
בעלת הבית חוזרת לנוע קדימה ואחורה על אגנה של ההולנדית, מושיטה יד אחורה. ההולנדית מפסקת וזו מחדירה את אצבעותיה לתוך הואגינה ההולנדית ומעסה את הדגדגן. ההולנדית מתפתלת בפראות אך שוב לא מסוגלת לזוז והדבר משגע אותה ומחרמן אותה עוד יותר. בעלת הבית משחררת את ידייה של ההולנדית וזו תופסת בשקיק החם. ידה האוחזת בשקיק החם מתקרבת למשפעתה של בעלת הבית וזו מבינה את כוונתה ומתרוממת מעט, לא מפסיקה את משחק האצבעות על ההולנדית במפשעתה.השקיק נכנס מתחת לישבנה של בעלת הבית, מעל מפשעתה של ההולנדית וידה של ההולנדית נכנסת למפשעתה של שותפתה ללילה הסוער והבלתי צפוי. הן ממשיכות, מתנשפות וזזות ללא הרף וגומרות בו זמנית.
בעלת הבית נשכבת על ההולנדית, פטמה נדבקת לפטמה. האור מעומעם. ועורן עוד בוער ומחמם את שתיהן. הן מחייכות ונרדמות בצורה זו.

נכתב על ידי אשף השעות הקטנות , 8/8/2014 20:50   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, סיפרותי, סקס, לסביות, תל-אביב, חיי הלילה, אלכוהול, ברים  
הקטע משוייך לנושא החם: לכבוד ט"ו באב: אהבה מיתולוגית
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשף השעות הקטנות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשף השעות הקטנות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)