לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Camden's Minds


מחשבות,תהיות,התלבטויות...מה היה אם....???,קיטורים,טיפול נפשי,אמירות וכל מה שכבר נמאס לחלום על,להחזיק בבטן ולאכול את הלב על מה שיכל להיות ולא היה.....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2015

כדאי לספר?


האם כדאי לספר כל דבר אבל כל דבר לזה שאתה חולק איתו את חייך?

גם במחיר שהוא יפגע, או לא יבין כי הדעות שלו שונות..אני ליברלית יותר ואמות המוסר שלי שונות כמעט לחלוטין משלו..

אנחנו מבינים זה את זו , תומכים ומעריכים האחד את השנייה..ונותנים מרחב אישי זה לזו..מן הסתם כי אנחנו שונים אבל תומכים..

 

וחוץ מזה,האם זה כל כך נורא שאשמור דברים מסויימים רק לעצמי? שיהיו רק שלי?? גם אם מדובר בחברתם של בני אדם ששונים לחלוטין ממה שהוא מכיר ורוצה להיות..

 

האם זה בסדר,כל עוד שיש לי גבולות ברורים משלי מה כן ומה לא..למרות שבעיני אחרים אני לא בסדר?

 

אני רוצה להאמין שעל אף הסודות שלי,המעידות שלי והבחירות/החלטות שלפעמים לא הכי נכונות..אני עדיין אדם טוב ומצפוני..אבל גם קצת אנוכית כי קשה לי לוותר על הסודות שלי ועל האני שלי..

 

נראה לי שעניתי לעצמי..וזה שיש לי מצפון שקצת מייסר-זה כבר טוב כי כך אשתדל לא לפגוע וגם לא הכי לוותר...

 

מוריסי שר " אני אנושי וזקוק לאהבה כמו כולם" כך גם אני,אנושית וזקוקה לאהבה..ויש הרבה סוגים של אהבה..כנראה שחלקן מסוג הסוד.

נכתב על ידי קמדן , 31/7/2015 17:33  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  קמדן

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקמדן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קמדן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)