לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

העניין בתיאור הבלוג הוא שברגע שהכנסתי את עצמי לתוך קטגוריה, יש לי שתי בעיות. הראשונה היא שאני צריך להצדיק את התיאור, והשנייה היא שאני מחויב אליו ואין לי לגיטימציה לצאת ממנו (אני בטוח שיש גם יתרונות). בקיצור- לבלוג הזה אין תיאור.

כינוי:  זכר זה לזכור

בן: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2014

תחילת המסע


יומני היקר.

את הבלוג הזה אני מתחיל כא' בתשרי התשע"ה. היום הראשון בשנה העברית.

למה אני כותה בלוג? יש הרבה סיבות.   האם הבלוג הזה ישרוד עד שנת תשע"ו?  את זאת רק ימים יגידו.

איך אציג את עצמי?

אני מורה בבית ספר תיכון במרכז הארץ.  בתחילת השנה ביקשתי מהתלמידים שלי לרשום 10 תשובות לשאלה מי אני.

אני אעשה את התרגיל הזה אתכם.

אני אדם

אני נמוך

אני מורה

אני חכם

אני חסר ביטחון

אני אמיץ

אני הססן

אני מצחיק

אני ביישן

אני בנם של הורי

 

עוד הרבה יש לי לספר אך אני חושב שכרגע זה מספיק.

נכתב על ידי זכר זה לזכור , 25/9/2014 11:40  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , גבריות , רוחניות ומיסטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזכר זה לזכור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זכר זה לזכור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)