לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

העניין בתיאור הבלוג הוא שברגע שהכנסתי את עצמי לתוך קטגוריה, יש לי שתי בעיות. הראשונה היא שאני צריך להצדיק את התיאור, והשנייה היא שאני מחויב אליו ואין לי לגיטימציה לצאת ממנו (אני בטוח שיש גם יתרונות). בקיצור- לבלוג הזה אין תיאור.

כינוי:  זכר זה לזכור

בן: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2014

בקבוק של תינוק


שלום יומן.

כמו שאתה יודע אני השנה משתמש בבקבוק שתייה בשיעורים בבית הספר.

במהלך השנים הסתבר לי שיחד עם תעודת ההוראה לא מגיע תמיד גרון שמרעיד את הקירות, למרות שלפעמים צריך.

בכלל נידמה לי שהפה שלי כל הזמן עובד שאני מורה. 

שאני מדבר מול הכיתה אני צריך לדבר ברור ובקול רם, שילד מפריע אני מגביר את קולי (ומשתדל מאוד לא לצעוק), וכמובן שהילדים עובדים בכיתה, אני מסתובב ביניהם ומדבר איתם.

בקיצור, קניתי בקבוק שתייה ובו אני חולט עלי תה שמקלים על הגרון (ליקריצ').

הבעיה בסידור הזה היא שהבקבוק מריח בסוף היום ריח של ריקבון. כנראה העלים מפרישים חומר מסויים.

אתמול באה לי הברקה. אני צריך לקנות מברשת ניקוי לבקבוק ואז אוכל לנקות אותו ביסודיות. בסופר הרגיל שלי לא היה מברשת מתאימה אז הנחתי שאולי בסופר פארם ליד בקבוקי התינוקות אני אמצא מברשת ניקוי.

היום הגעתי לסופר פארם, ואכן מצאתי ליד בקבוקי התינוקות מברשת מתאימה.

המעמד הזה של להיות ליד מדפי התינוקות כל כך ריגש ומעט העציב אותי. אני מעולם לא קניתי משהו מהמדור הזה, ורק ההרגשה שמהצד זה ניראה כאילו אני קונה משהו בשביל הילד/ה שלי ממש ריגשה אותי.

לאחר שלקחתי את המברשת ניגשתי לקופה. כל כך קיוותי שהקופאית לא תגיד לי משהו על המברשת. העלאתי בדמיוני אותה שואלת: "זה תינוק או תינוקת?" או אולי "בן כמה התינוק?".  

בסופו של דבר הקופאית אפילו לא חייכה אלי.  אני חושב שבסתר ליבי קיוותי שהיא תגיד משהו.

אלוהים, תקשיב לי טוב. הפעם אני רציני. אני רוצה אישה ואני רוצה משפחה.

אתה מכיר אותי כבר מספיק זמן, ונכון שהיו לשנינו תקופות של עליות ומורדות, אבל שנינו יודעים שמגיע לי.  עוד בחיים האלו. ועוד בשנה הזו.

בתודה מראש.

א.מ.

 

נכתב על ידי זכר זה לזכור , 29/9/2014 22:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , גבריות , רוחניות ומיסטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזכר זה לזכור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זכר זה לזכור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)