לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

העניין בתיאור הבלוג הוא שברגע שהכנסתי את עצמי לתוך קטגוריה, יש לי שתי בעיות. הראשונה היא שאני צריך להצדיק את התיאור, והשנייה היא שאני מחויב אליו ואין לי לגיטימציה לצאת ממנו (אני בטוח שיש גם יתרונות). בקיצור- לבלוג הזה אין תיאור.

כינוי:  זכר זה לזכור

בן: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2014

שיר לפני יום כיפור


יום לפני יום הכיפור


השמש במרכז השמיים,

באמצע הדרך בין מזרח ומערב.

וכך גם אני.

מתלבט לגבי דרכי.

יום כיפור הקודם – אכלתי ושתתי.

יום כיפור לפניו – צמתי, והתפללתי.

לאן מועדות פני השנה?  זאת לא אדע.

מסורת אבותיי היא לאכול ולשתות

מסורת אבות אבותיי היא לצום ולבכות.

במי אבחר? 

לאן אני שייך?

 

מוצאי יום הכיפורים.

בחרתי את בחירתי.

אני בנם של אברהם, יצחק ויעקב.

משה הוביל אותי במדבר, יהושע הכניס אותי לארץ,

ורבי נחמן סיפר לי את משליו.

שנה טובה.

נכתב על ידי זכר זה לזכור , 4/10/2014 20:27  
הקטע משוייך לנושא החם: יום הכיפורים
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , גבריות , רוחניות ומיסטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזכר זה לזכור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זכר זה לזכור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)