לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

העניין בתיאור הבלוג הוא שברגע שהכנסתי את עצמי לתוך קטגוריה, יש לי שתי בעיות. הראשונה היא שאני צריך להצדיק את התיאור, והשנייה היא שאני מחויב אליו ואין לי לגיטימציה לצאת ממנו (אני בטוח שיש גם יתרונות). בקיצור- לבלוג הזה אין תיאור.

כינוי:  זכר זה לזכור

בן: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2014

סיכום שבוע


עבר עלי שבוע עמוס באירועים.

חלקם רעים וחלקם פחות.

אני מורה בשנה השנייה בבית ספר שלי. השנה הראשונה הייתה די בינונית ובסופה המנהל אמר לי בשיחה אישית שהשנה הבאה תהיה לי שנת מבחן.

אני לא לקחתי את הדברים שלו ברצינות, ועברתי לסדר היום ולתוכניות שלי לקיץ.

השבוע המנהל צפה בי לראשונה השנה בשיעור שלימדתי.

לאחר יומיים נכנסתי למשרדו לצורך קבלת המשוב, מה שנאמר שם הפתיע אותי והשאיר אותי עם פה פעור.

הוא קטל כל דבר שהיה בשיעור. כל שאלה, כל דיון, כל מתודה. בההתחלה ועד הסוף.

אני ניסיתי להתגונן אבל ללא הועיל. הוא חבט וחבט עד שלא נשאר לי אוויר.

לאחר המשוב היו לי שני שיעורים ובאחד מהם צפתה בי מדריכה ממשרד החינוך.

לאחר השיעור צפייה שלה לא הייתי צריך משוב כי ידעתי שהוא היה רע.

ולאחר המשוב שלה הבנתי עד כמה רע הוא היה.

אתמול הגעתי למסקנה עם עצמי שאני אעשה את המיטב השנה, וכנראה שאני אעזוב את החינול הרגיל בסוף השנה.

לקראת הצהריים התקשר אלי רכז המקצוע שלי ודיברנו ארוכות. הוא איש מקסים ואיכשהו הוא הצליח לעורר בי מוטיבציה ורצון להשתפר.

החלטתי שאני מסוגל להיות המורה שאני וכולם רוצים שאהיה, את מה שצריך לעשות אני כבר יודע. עכשיו נשאר רק לעשות את זה.

אני מקווה שאני לא אאכזב אותו...

ובנושא אחר - אתמול היה לי דייט ראשון עם מישהי מאתר היכרויות.

הבחורות האלו באתר היכרויות - אני חושב שאני יכול לזהות אותן ברחוב. שמנמנות עד שמנות, מבט לא ממוקד וטון דיבור מאכזב ומאוכזב.

הבחורה הזו אפילו לא שמה תמונה שלה כך שציפיתי לראות את המפלצת מלוך נס. 

הדייט היה בסדר. היא ניראית סביר אבל ניראה לי שהיא מאוד מתוסבכת וממש בודדה.

היא בטח לא הבחורה שאני רוצה להישאר איתה לקשר משמעותי, אבל אני חושב שאם נישאר בקשר ונהיה סוג של יזיזים זה יוכל לעזור לי לפחד פחות מנשים.

אני מקווה שזה יהיה כך ולא יגרום לי להיסגר עליה.  כי היא קצת מוזרה.

בשבוע הבא יש חופש מהבית ספר :-)

הלוואי שיקרו לי דברים מפתיעים וטובים.

נכתב על ידי זכר זה לזכור , 11/10/2014 09:42  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , גבריות , רוחניות ומיסטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזכר זה לזכור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זכר זה לזכור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)