לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

העניין בתיאור הבלוג הוא שברגע שהכנסתי את עצמי לתוך קטגוריה, יש לי שתי בעיות. הראשונה היא שאני צריך להצדיק את התיאור, והשנייה היא שאני מחויב אליו ואין לי לגיטימציה לצאת ממנו (אני בטוח שיש גם יתרונות). בקיצור- לבלוג הזה אין תיאור.

כינוי:  זכר זה לזכור

בן: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2014

סיום טיפול


שלום יומן,

הבא נתחיל את הסקירה השבועית שלנו:

נושא 1: המירמור הקבוע 

נגמרה לה חופשת הסוכות וחזרתי היום ללבוש את כובע המורה.

קשים חייו של המורה.

אתה יכול לעבוד שעות רבות על שיעור, להשקיע מחשבה, לשים סרטון, משימה, שאלות סיכום.
ובהצגת הבכורה (שהיא גם הצגת הסיום), הקהל מביע את חוסר העניין שלו.

וקהל של נערים ונערות בני 13 הוא לא בדיוק הקהל הכי מנומס בעולם...

אז היום היה לי שיעור, רכז המקצוע הגיע בהפתעה לצפות בי, ובמשוב לא הופתעתי שהוא אמר ש:
"השיעור לא היה מעניין, לא הייתה אווירה לימודית, הכיתה לא תירגלה כתיבה".   

נו, טוב.  אני כבר רואה באופק את סוף ימי כמורה. אני רק מקווה שאצליח להסתדר בלי ה 2,500 ש"ח לחצי משרה שאני מקבל.

 

נושא 2: טיפול רגשי

השבוע היתה צריכה להתקיים הפגישה החודשית שלי עם מ' המטפלת בתטא הילנג שאני הולך אליה בכמעט שנה האחרונה.

בשבוע שעבר התקשרתי אליה וביקשתי שנפסיק את הטיפולים. זה לא שהבעיות שלי נגמרו אבל אני מרגיש שחפרנו עד שהגענו לקרקעית.

וכמו כל זכר טיפוסי, יותר קל לי לעלות על האוורסט מאשר לדבר על הרגשות שלי.  

אז עכשיו אני יודע שהילדות שלי הייתה דפוקה, ושהחוסר באהבה, ובתשומת לב ובעצם בהורים ניהל את חיי.

אני מקווה שהפיכחון הזה יועיל לי לקבל החלטות נכונות, ושיהיה לי את האומץ לפרוץ את המעגל ואת האמונות שכל כך התרגלתי אליהן.

ימים יגידו.

 

נושא 3: קשר זוגי

אינשאאלה בקרוב.

 

שבוע טוב.

 

נכתב על ידי זכר זה לזכור , 19/10/2014 21:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , גבריות , רוחניות ומיסטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזכר זה לזכור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זכר זה לזכור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)