לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Gone like the wind


הזמן זורם כמו חול מבעד לאצבעות. מנסה לעצור אותו, לאסוף אותו. רוצה לתעד את החלומות, המחשבות, הרגעים היפים בחיים, הסיפורים והחלומות. רוצה להוציא הכל. מטורללת, זאת אני. משוגעת על כל הראש. מקווה שהפעם אצליח.

כינוי: 

בת: 21




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2014

הצד הגותי שלי


"שוכבת על המיטה ומביטה בחדר השחור לבן שלי.

באוזניות הענקיות שלי אני שומעת את השיר Impossible ברמות מפוצצות אוזניים.

כל החדר מעוצב בסגנון גותי והדבר היחיד שנראה נורמלי זה הפסנתר בקצה החדר.

על שולחן הכתיבה שלי, ליד הלפטופ השחור, מונחים הציורים שלי.

מלאכים, בנות פריקיות, ורדים וגולוגולות.

אני קמה מהמיטה, ומתחילה לצייר פסנתר שחור ומסביבו צללים אפלים.

מניחה את העיפרון סוג B8 ומתקדמת אל הפסנתר.

מתיישבת על הריפוד השחור ומתחילה לנגן.

הקלידים כאילו זזים מעצמם.

מפסיקה לרגע, ובוחנת את עצמי במראה הגדולה.

שיער חום מתולתל עם פס כחול, עגיל שני, איילנר ומלא מסקרה שחורה,

מעיל עור שחור וגינס משופשף, בצירוף נעלי ברקדאנס שחורות ופנים קודרות.

פותחת את הלפטופ, וכותבת בלוג..."

 

אבל אלה לא החיים שלי.

אני מציירת, אבל חולקת חדר עם אחותי הקטנה והמפלצתית.

יש לי עגיל שני, אבל אני לא ממש מתאפרת.

אני לא גותית, אין לי חדר מגניב כזה וגם לא לפטופ שחור ואוזניות ענקיות.

אני לא מנגנת בפסנת, ואין לי שום פס בשיער.

 

אבל יום אחד, אני יודעת, בעוד שנתיים, שש שנים, אפילו עשר, אני אגשים את החלום.

גותית מן המניין אני אהיה.

תמיד נמשכתי לצד האפל שלי

.

 


נכתב על ידי , 13/10/2014 23:06   בקטגוריות חלומות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשרויה בחלום נצחי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שרויה בחלום נצחי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)