לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Gone like the wind


הזמן זורם כמו חול מבעד לאצבעות. מנסה לעצור אותו, לאסוף אותו. רוצה לתעד את החלומות, המחשבות, הרגעים היפים בחיים, הסיפורים והחלומות. רוצה להוציא הכל. מטורללת, זאת אני. משוגעת על כל הראש. מקווה שהפעם אצליח.

כינוי: 

בת: 21




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2014

ציור, דיכאון ולבבות שבורים...


אחי גילה שלקחתי לו את העפרונות ציור שלו. אין צורך לציין שכעס.

לפעמים אני לא יודעת למה אני מציירת.

זה מרגיע? מספק? לא. זה עושה טוב לאחרים? לא. העולם יחרב אם לא אצייר משהו? לא. אז למה?

אני מציירת ברמה של ילדה קטנה. נכון, כולם אומרים שאני מציירת אנימה יפה, אבל יש אחרים שמציירים כל כך יפה....

אולי אם היה לי אינטרנט בבית הייתי לומדת לצייר, אבל עובדה שלא, כי את המילים האלו אני מקלידה מהבית של סבתא שלי שגרה מולי.

וגם אם היה אינטרנט צריך זמן פנוי וטריטוריה חופשית, בלי אחיות קטנות שממררות את החיים ובלי הורים שכל רגע צועקים עלי לזרוק זבל.

עצוב לי ורע לי. אני בדיכאון.

יתכן שזו אחת ההשפעות של גיל ההתבגרות, ויתכן שלא.

ואולי...אני מוצאת את עצמי חושבת איך להרשים את הילד החדש שבא לכיתה בסוף שנה שעברה, אבל אני לא יודעת אם זה עובד.

הוא מחמיא לי וזה, אבל יש לי הרגשה שהלב שלו תפוס ע"י חברה טובה שלי שלא שמה לב עליו.

מעצבן.

מה הטעם לצייר כשאת גם ככה לא נהנית מזה???

הנה עוד פוסט פורסם, עוד ציור שנשלח למגירה ועוד לב אחד נאנח ותוהה מה יביא איתו המחר החדש...

 

מחכה לחיזוק

    שלכם,

       שרויה בסיוט נצחי ואובדת עצות.

נכתב על ידי , 24/10/2014 12:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשרויה בחלום נצחי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שרויה בחלום נצחי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)