לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Gone like the wind


הזמן זורם כמו חול מבעד לאצבעות. מנסה לעצור אותו, לאסוף אותו. רוצה לתעד את החלומות, המחשבות, הרגעים היפים בחיים, הסיפורים והחלומות. רוצה להוציא הכל. מטורללת, זאת אני. משוגעת על כל הראש. מקווה שהפעם אצליח.

כינוי: 

בת: 21




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2014

ללא כותרת


אין צורך לכתוב תגובות לפוסט הקודם, כתבתי כבר את הברכה.
נכתב על ידי , 13/10/2014 15:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צריכה עזרה דחוף!!!


אחי החייל מסיים מסע סיכה והמפקד שלו שלח לנו הודעה שנכתוב לו מכתב מרגש לכבוד האירוע ואשלח למייל שהוא הביא.

אני היצירתית במשפחה והביאו לי לכתוב את המכתב, אבל אין לי מושג מה לכתוב!!!

אני זקוקה לעזרה מיידית!

כתבו לי בבקשה בתגובות מה לכתוב, כולל התחלה אם תוכלו, אני חייבת עזרההההההה!

ממני,

       שרויה בחלום נצחי ומאוד נואשת!

נכתב על ידי , 13/10/2014 13:49  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


מי היה המורה האהוב עלייך?
יש לי מורה שהיא המדריכה שלי ל"אמירים"- פרוייקט לתלמידים מצטיינים,
והיא די קשוחה אבל תמיד רוצה ללמוד עוד ולהקשיב לתלמידים.

מה המשפט שהכי זכור לך שמורה היה אומר בקביעות?
בקביעות?
יש את המורה המחנכת שאזכיר בשאלה הבאה... והיא תמיד בעד צדק חברתי וזה... אז המשפט:
"מילה זה כמו סכין בלב" ו- "למה, אבל למה לפגוע?(בהדגשה של ה"למה" )"
לפעמים צועקת, כן... אנחנו כיתה בעייתית...

מי היה המורה שהכי השפיע עלייך?
המחנכת שלי.


בזכות מה?
משכנעת. נקודה.
צדק חברתי, שצריך להתלבש צנוע, הכל.
פשוט משכנעת.
לא שהשתכנעתי. טוב. כמעט. אולי. חלקית. כן. באסה.

מה הופך מורה למורה טוב?
הקשבה לתלמידים, לדעת להעמיד גבולות, לא להניח לתלמידים ועם זאת לעבוד איתם ברמה שלהם ולשלב הומור.

האם קרה לך שלא הסכמת עם מעשה של מורה מסוים ובדיעבד הבנת שהוא צדק?
כןןןן. כששיבצו אותי לאמירים במקום אמנות כעסתי. אבל כשקלטתי מה זה בכלל אמירים זה נראה לי עכשיו החלטה נהדרת.

המקצוע תלוי במורה?
כןןןן.
אם המחנכת לא הייתה משעממת יש סיכוי שהיה מעניין יותר ללמוד היסטוריה.
וגם... אם המורה לחשבון הייתה יותר קשוחה יכול להיות שהייתי לומדת כמו שצריך.

את מאמינה שהמורים הם מעצבי דור העתיד?
לא... יודעת. אין מושג.
אולי כן, אולי לא. מתלבטת.
מצד שני:
לא מחייב.
כלומר, תלוי באיזה חברה נמצא הילד יותר: חברים, הורים, אחים , מורים.
הכל תלוי.

את חושבת שאת מפגינה כבוד ראוי למורים שלך?
לא יודעת. תלוי לאיזה מורים.
יש מורים שאצלם אני טובה ויש לא...

היית רוצה להיות מורה?
לאאאאאאאא

נכתב על ידי , 12/10/2014 16:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשרויה בחלום נצחי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שרויה בחלום נצחי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)