לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

קלמנטינה


כל הדברים שמופיעים פה הופיעו לי בראש מתישהו... כל הפאנפיקים, השאלות הפילוסופיות והשטויות האחרות... האם זה אומר שאני גאון מטורף?! :~|

כינוי:  שורדון

בן: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2014

התנגדות זה דרך חיים!


לק"י

 

אין לכותרת הזאת משמעות כלשהיא, פשוט זה כיף להתנגד לדברים מתוך "עיקרון" במירכאות כפולות ומכופלות.

 

בכל מקרה, הנה חיקוי של בלוג של אימו ממורמר:

 

אוף.... *קללה כלשהיא באנגלית כי לקלל בערבית זה מיינסטריםוש*

איזה עולם אכזר!

אני שונא את חיי המרושעים.

הדמעות הנוטפות על החלון...

הגשם הנשטף בכרית לפני שאני הולך לישון...

אני שונא כריות

ודרדסים

אני שונא שוקולד ועוגות גבינה

וארטיק וסוכריות ותות גינה 
אני מתעב ימי הולדת ושקיות עם דברים טובים 
ואת השמש ואת הירח וגם כמה כוכבים. 
אני שונא את החורף ואת הקיץ ואת הסתיו 
ואת האביב ואת מה שעכשיו 
אני מתאב את גלית בעיקר עם צמות 
ואת זאת עם הנמשים ואת זאת עם הגומות!!!!!!!!11

עוד מעט יום השואה שזה כל כך מיינסטרים לציין את השואה

במקום זה תציינו את היום שבו יצא העדכון ל*משחק מחשב לא מזוהה* כי זה יום אבל וכי ביום הזה גיליתי שאני משחק ב*המשחק מחשב לעיל* ואני מיינסטרים!!!!

הלכתי לחתוך ורידים

 

הנה חיקוי של בלוג פקצתי להחריד:

 

שיוואווו!!!! קיבלתי איפווןןןן חמששש אסססס!!!! שאימוש ♥ קנתה לייי!!!!!!

אבל היא לא הסכימה לקנות לי מגנושששש בוכהבוכהבוכהבוכהבוכהבוכה

אני שונאתתת אותההה!!!!!

אני שונאת את כל העולם

אני שונאת שוקולד ועוגות גבינה

וארטיק וסוכריות ותות גינה 

עכשיו אתם יודעים ששבוע הבא יום השואהוש

שלמי שלא יודע זה יום ממש ממש עצוב כי היו מלאאאא אנשים שמתוווו!!!!!

הלכתי לראות הנער בפיג'מת הפסיםוש...

ולחתוך ורידיםוש

ושירושששששש הBFF שליייי

הכינה לי כפתורימושששש

אז הכנתי לה עיצוביק לבלוגושש!!!!

 

הנה חיקוי של בלוג עילאי ומתנשא (לא, לא החכם מכולם, למרות שהוא הכי מושלם כמובם):

 

צפרא טבא לכם, אנשים חסרי חשיבות

אנקדוטה מעניינת היא יום השואה

סבתי עליה השלום לא הייתה בשואה, היא הייתה במאדים.

לכו תפסלו בצואה.

זוהי כה במה רדודה לכתיבה

פעם היו פה מלא אנשים שהגיבו לבלוגי

עקב היותי חייל משוחרר ידוע כי אני בעל ידע עולם נרחב ועברתי כבר הכל בחיים

לכן אני הולך להתחתן עם מוסלמית ולגור בדובאי

אין לי בעיה עם נישואי תערובת

אני גם לא יכול לקנות וילה ברוטשילד כמו שאני כל כך רוצה

כי לגור בפריפריה זה לחלשים

ואני רוצה כמו כולם לגור בצפון תל אביב

כי אני לא חלק מהמיינסטרים

הלכתי לצאת מהארון

ולקצור את ורידי

 

הנה חיקוי של בלוג של דתי מחמד:

 

אחינו! בני ישראל! יצאנו ממצריים!

שבת שלום צדיקים!

דבר תורה:

השבת היא שבת פרשת קדושים

אז אתם צריכים להיות קדושים!

אבל כולנו קדושים!

בשבוע הבא יום השואה

ושאלת השאלה הרוחנית האמונית המצוינת:

איפה אלוהים היה כשהוא בנה אבן שהוא לא יכול היה להרים?

בב"ח לתו"ע

למה לכם דברי תועיבה?

חשוב גם ללמוד תורה וגם להתגייס לצה"ל!

אני לא מהפנאטים, אני מהמיינסטרים

קוראת תמימה, התינשאי לי???

הלכתי להניח תפילין להומלסים ולחלק אוכל חינם בעזריאלי

ולהקיז דם

 


 

 

קוראים חביבים, אם יש לכם רעיון לאיזשהוא בלוג שלא חיקיתי אתם מוזמנים להגיב ואז הבלוג שלי סוף סוף יהיה מפורסם

ואז אני אוכל לעשות פוסט פרידה מרגש באמת ולא הדרדלה המעפן שעשיתי כשאיימו לסגור את ישראבלוג

יאללה הלכתי לייחצן את עצמי

ולחתוך ורידים

נכתב על ידי שורדון , 23/4/2014 21:49  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שורדון ב-23/4/2014 22:46




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשורדון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שורדון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)