לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

קלמנטינה


כל הדברים שמופיעים פה הופיעו לי בראש מתישהו... כל הפאנפיקים, השאלות הפילוסופיות והשטויות האחרות... האם זה אומר שאני גאון מטורף?! :~|

כינוי:  שורדון

בן: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2014

השם של הבלוג שלי


לק"י

 

מכירים את האנשים האלה (או ליתר דיוק נשים וWogaRox (סליחה, אבל הייתי חייב, מקווה שתמצא בליבך מקום לסלוח לי)) שמשום פה שמים בשם של הבלוג סוג של פרומו לפוסט החדש ביותר?

לא?

איך לא? יש אחד כזה אפילו בבלוגים הפעילים (חוץ מווגהרוקס)! ומשום מה זה תמיד בלוג אופנה/עיצוב...

אז למה רק להם מותר?

החלטתי שגם אני אעשה את זה!

 

אה, וזאת בטח תהיה עוד אחת מההבטחות האלה שלא קיימת, כמו לפנות לנשים בלשון זכר כמחאה עלהדרת הגברים בישראבלוג...

פיצול אישיות יקר, אתה לא אמור להיות פעיל רק בשאלות הפילוסופיות?

 

צודק, סליחה

אה, ורק שתדע לך שזאת בדיחה לא מצחיקה בכלל מה שאתה עושה, זאת בדיחה שמיצתה את עצמה מזמן שאנשים נדחפים לפינות שלא אמורים להיות בהם...

 

בכל מקרה, החלטתי שכדי שאעמוד בהחלטה שלי, אני אתחיל כבר מהפוסט הזה!

אז אחלו לי בהצלחה,

שורדוןוש~♥

 

עריכה, 6 דקות לאחר מכן: מסתבר שאין מספיק תווים לתוכנית הזדונית שלי... אוף, איך להם יש מספיק תווים ולי אין?!

נכתב על ידי שורדון , 24/7/2014 00:06  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שורדון ב-25/7/2014 12:21




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשורדון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שורדון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)