לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

קלמנטינה


כל הדברים שמופיעים פה הופיעו לי בראש מתישהו... כל הפאנפיקים, השאלות הפילוסופיות והשטויות האחרות... האם זה אומר שאני גאון מטורף?! :~|

כינוי:  שורדון

בן: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2014

תשובות לשאלון השבועי


מבחינה דתית?
נו באמת... בשביל זה יש דף אודות לבלוג!
בכל מקרה, למי שלא הסתכל בדף האודות המושלמוש שלי, אני דתי לאומי ציוני ימני שומר שבת תורה ומצוות ואוהב את המדינה וכו', או בראשי תיבות: דלציששתוואה"ו, אבל אני לא פנאט! אני לא עושה תג מחיר! אני גר במרכז, ינעל ראבקום!

מבחינה פוליטית?
ימני מתון כזה מוזר שלא מבין למה הכל חייב להיות שחורלבן, או ימנישמאלני. העולם הרבה יותר מורכב מזה. תקראו מלך הגנבים ואז תבינו, או שתראו שיטת השקשוקה. זה גם עוזר.

מבחינה אקולוגית?
FTW?!?!?! אני לא בטוח שירדתי לסוף דעתכם...

מבחינה לימודית או תעסוקתית?
אה, אני תלמיד ישיבה תיכונית שבוז אש אחרי שלושה ימים בלי מלאכה והיום בכלל צום, ככה שזה כמו כל יום ראשון אבל משבז פי 4 יותר.


מבחינה שכלית?
אני גאון מטורף!!!

מבחינה חברתית?
יש לי חברים, אני לא בודד כמו חצי מהבלוגרים כמו, או עיתונאי של ערוץ 10 כמו החצי השני. אני משועמם בטירוף כמו החצי השלישי (כן, יש 3 חצאים! ישראבלוג זה אתר וחצי! יש לכם בעיות!??!)

מבחינה זוגית או משפחתית?
אני כולה ילד בכיתה י', מה אתם רוצים ממני? אם אני אתחתן אני אעבור על החוק!

מבחינה מינית?
סטרייט, עד שיבוא צעיף ההעדפה המינית ויחליט אחרת (הסבר: http://avpm.wikia.com/wiki/The_Scarf_of_Sexual_Preference )

מבחינה גופנית?
אני חתיך אש מגיל שש (או כמו שהיינו כותבים בICQ בזמנו: ‏X‏נ* חת*ך ‏X‏‏w‏ ‏N‏ג*& ‏w‏‏w‏).


ולסיכום...
נו באמת... בשביל זה יש דף אודות לבלוג!
בכל מקרה, כרגע אני שבוז.
צום קל ומועיל לכולם, וזכרו: צום על רצח פוליטי זהו הצעד הראשון בדרך לאנורקסיה!
שורדון

נכתב על ידי שורדון , 28/9/2014 13:56  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שורדון ב-28/9/2014 21:46




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשורדון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שורדון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)