לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

קלמנטינה


כל הדברים שמופיעים פה הופיעו לי בראש מתישהו... כל הפאנפיקים, השאלות הפילוסופיות והשטויות האחרות... האם זה אומר שאני גאון מטורף?! :~|

כינוי:  שורדון

בן: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2014

הגעתי למסקנה


לק"י

 

כן, לגמרי אפשר להבין מהכותרת על מה הולך להיות הפוסט, נכון?

טוב, בכל מקרה אני גיליתי שמה שאני רוצה מהבלוג הזה זה שידעו עליי כמה שיותר מבלי לדעת מי אני!! זהו זה!

ונתחיל בזה: אני מעריץ של משחקי הרעב (בום, סנאף, יאמי, פוליטיקה. יש משהו יותר טוב מזה?!?!) ובתור מעריץ אני שם פה את שיר הנושא של הסרט "עורבני חקיין". אני חייב להגיד שאחרי שראיתי את הטריילר דמיינתי את קוין ופלואור לגמרי אחרת. נו, אבל למי אכפת? העיקר ש*ספוילרים* קוין מתה בסוף, לא? מה צריך יותר מזה? וחבל שלא עשו משחקי הרעב 76, זה היה יכול להיות גדול!!! אולי אני אכתוב כזה אי פעם... לכו תדעו. אבל זה באמת לא אומר כלום, בטריילר של התלקחות ראיתי את אנובאריה והתאכזבתי כי הייתי בטוח שזאת ג'והאנה, אבל באמת שהליהוק של ג'והאנה היה מושלם. הרבה יותר טוב מביטי שמגאון מטורף הוא הפך לאפרו-היפסטר. אין יצורים כאלה במציאות!@!! למה עשיתם אותו כזה?!?!

טוב, הנה השיר שדומה מדי לקודמו בתפקיד: 

 

 

לסיים פוסט עם שיר??? כמה מושפע אני??????

נו טוב, ערב טוב לכולם... נתראה בחודש הבאצבנינג'ה

נכתב על ידי שורדון , 30/9/2014 20:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשורדון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שורדון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)