לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

קלמנטינה


כל הדברים שמופיעים פה הופיעו לי בראש מתישהו... כל הפאנפיקים, השאלות הפילוסופיות והשטויות האחרות... האם זה אומר שאני גאון מטורף?! :~|

כינוי:  שורדון

בן: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2014

תשובות לשאלון השבועי


מי נמנה על בני משפחתך הגרעינית? (כמה הורים, כמה אחים...)
הממ... אז יש שאלון שפספסתי... נו טוב, אני אענה עליו עכשיו.
זה התחיל בשני הורים עליזים וצעירים שהולידו בשבילי את המשפחה שלי: שלוש אחיות נשואות עם שלושה אחיינים+אחד בדרך ובעל לכל אחת, ואני.

את מסתדרת עם המשפחה שלך?
כן, לא, תלוי מי רקם על צד ימין ומי על שמאל...

איך הקשר שלך עם המשפחה המורחבת? (סבים וסבתות, דודים, דודות...)
כולם או מתים או מסוכסכים עם מי שניסה לסכסך בין כולם ולא הלך לו (הא! טלנובלה! נראה את הרב דוד מוריה מתמודד עם זה!)

האם היחסים תמיד היו כאלה? מה השתנה?
בעיקר אנשים שמתו ובחרו שלא לכתוב ירושה כי הם היו פולנים מדי בשביל זה...

את חושבת שהחינוך שההורים העניקו לך הוא טוב?
למה? דווקא אחלה חינוך! משהו כמו: "תגבש עקרונות, תעמוד עליהם, תתייחס לכולם בכבוד ועם זאת תעמוד על שלך ותעשה את מה שטוב ביותר לך!"

אילו טעויות הם עשו בעינייך? על מה לא תחזרי לעולם?
ההורים שלי עשו טעות איומה והיא לנסוע לכותל בערב הושענא רבא שנפל על העיד א-פיטר, היה צפוף ומחניק והפעם הבאה שזה יקרה תהיה בעוד 26 שנים כנראה...

אל מי את קרובה יותר- המשפחה או החברים?
pass

את אוהבת לבלות עם משפחתך? מהו הבילוי המשפחתי המועדף עלייך?
סעודות של שבת או חג, ורצוי שיהיה כמה שיותר אוכל

איזו מין משפח את רוצה לעצמך? כמה ילדים?
בבלוג אחר כתבתי "כל המרבה הרי זה משובח", אני לא בטוח אם שיניתי את דעתי מאז...

האם היית מחליפה את משפחתך? תמורת מה?
מן הסתם אם הייתי רוצה להחליף הייתי בוחר במשפחה אחרת

נכתב על ידי שורדון , 30/10/2014 23:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשורדון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שורדון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)