לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

קלמנטינה


כל הדברים שמופיעים פה הופיעו לי בראש מתישהו... כל הפאנפיקים, השאלות הפילוסופיות והשטויות האחרות... האם זה אומר שאני גאון מטורף?! :~|

כינוי:  שורדון

בן: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2014

תשובות לשאלון השבועי


כן, נמאס לי לשנות את זה למין זכר בכל פעם מחדש...

 

האם את טיפוס של חורף?
היי, למי קראתם טיפוס?!?!
החלטתי
מה הדבר הכי טוב שהחורף מביא איתו?
יומולדת לי, גשם, ברד, אולי שלג (כל שנה אני אופטימי, שנה שעברה האופטימיות השתלמה)
להכניס
ומה את הכי שונאת בחורף?
שמחשיך מוקדם
מסרים
פריט הלבוש האהוב עלייך בחורף הוא...
משהו שהפך לסמל מסחרי שלי: קפוצ'ון כחול!!! פאם פאם פאם פאםםם..... (נוסטלגייה, לא השתמשתי בביטוי הזה מאז 2011!!)
נסתרים
מטרייה ומעיל או לצאת לרוץ בגשם ולקפוץ בשלוליות?
דהה! ברור שלרוץ בגשם ולקפוץ בשלוליות! מה, אני דובי?<
בפוסטים
איזה מאכל הכי מאפיין את החורף?
אוכל של חנוכה, קרמבו, גלידה בטעם קרמבו XDD, מרק עוף
שלי!
האם החושך המוקדם מפריע לך?
כן, אני יוצא מהבית בחושך וחוזר בחושך! כל שעות האור שלי אני בבצפר!!!
נראה
איך הכי נעים להתחמם בחורף?
בבית, כל החלונות סגורים, והאדים של הגשם מטפסים להם ומתפשטים על הזגוגית...
כמה זה יחזיק
איזה חורף עדיף- ישראלי או אירופאי?
אוו... לא יודע... חורף אירופאי זה יותר "הה שלג!! איזה אושר!! והנה סנטה עם הבקבוקי קולה שלו!! בואו נדליק עץ ונשרוף יהודים!! איזה כיף!!!" וחורף ישראלי זה יותר: "אה, קצת ריח של גשם, קצת גשם ושטפונות ושירי ילדים עם רדרדריש מתגלגלת כזאת, נו ניחא..."
ומי יקרא את זה בכלל
ולרגעים קרים במיוחד- האם יש לך ספר או משחק קופסה טוב לחורף הקרוב?
הרץ במבוך, אמרו לי שהספר טוב פי יותר מדי מהסרט
בייוש~♥

נכתב על ידי שורדון , 2/11/2014 21:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשורדון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שורדון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)