לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

קלמנטינה


כל הדברים שמופיעים פה הופיעו לי בראש מתישהו... כל הפאנפיקים, השאלות הפילוסופיות והשטויות האחרות... האם זה אומר שאני גאון מטורף?! :~|

כינוי:  שורדון

בן: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2014

אני זקוק לעזרתכם בדחיפות!!!


לק"י

 

המורה המרושע שלנו לאזרחות הטיל עלינו לעשות עבודת הגשה ברמה של בגרות ואנחנו כולה בכיתה ט!!!

במסגרת העבודה כל אחד היה צריך לבחור נושא. נאי בחרתי במכת פריצות שמשתוללת כרגע בעיר שלי, ואשמח אם תענו על סקר שהכנתי בנושא למטרות העבודה. בבקשה, זה חשוב!!!

הסקר נמצא כאן: https://docs.google.com/forms/d/12Quva1sWFLR4kuJt-HqEFuHMtT6W439oR4HF1JxwyRE/viewform?usp=send_form

 

תודה מראש!

-שורדון

נכתב על ידי שורדון , 25/4/2014 00:04  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שורדון ב-25/4/2014 00:40
 



התנגדות זה דרך חיים!


לק"י

 

אין לכותרת הזאת משמעות כלשהיא, פשוט זה כיף להתנגד לדברים מתוך "עיקרון" במירכאות כפולות ומכופלות.

 

בכל מקרה, הנה חיקוי של בלוג של אימו ממורמר:

 

אוף.... *קללה כלשהיא באנגלית כי לקלל בערבית זה מיינסטריםוש*

איזה עולם אכזר!

אני שונא את חיי המרושעים.

הדמעות הנוטפות על החלון...

הגשם הנשטף בכרית לפני שאני הולך לישון...

אני שונא כריות

ודרדסים

אני שונא שוקולד ועוגות גבינה

וארטיק וסוכריות ותות גינה 
אני מתעב ימי הולדת ושקיות עם דברים טובים 
ואת השמש ואת הירח וגם כמה כוכבים. 
אני שונא את החורף ואת הקיץ ואת הסתיו 
ואת האביב ואת מה שעכשיו 
אני מתאב את גלית בעיקר עם צמות 
ואת זאת עם הנמשים ואת זאת עם הגומות!!!!!!!!11

עוד מעט יום השואה שזה כל כך מיינסטרים לציין את השואה

במקום זה תציינו את היום שבו יצא העדכון ל*משחק מחשב לא מזוהה* כי זה יום אבל וכי ביום הזה גיליתי שאני משחק ב*המשחק מחשב לעיל* ואני מיינסטרים!!!!

הלכתי לחתוך ורידים

 

הנה חיקוי של בלוג פקצתי להחריד:

 

שיוואווו!!!! קיבלתי איפווןןןן חמששש אסססס!!!! שאימוש ♥ קנתה לייי!!!!!!

אבל היא לא הסכימה לקנות לי מגנושששש בוכהבוכהבוכהבוכהבוכהבוכה

אני שונאתתת אותההה!!!!!

אני שונאת את כל העולם

אני שונאת שוקולד ועוגות גבינה

וארטיק וסוכריות ותות גינה 

עכשיו אתם יודעים ששבוע הבא יום השואהוש

שלמי שלא יודע זה יום ממש ממש עצוב כי היו מלאאאא אנשים שמתוווו!!!!!

הלכתי לראות הנער בפיג'מת הפסיםוש...

ולחתוך ורידיםוש

ושירושששששש הBFF שליייי

הכינה לי כפתורימושששש

אז הכנתי לה עיצוביק לבלוגושש!!!!

 

הנה חיקוי של בלוג עילאי ומתנשא (לא, לא החכם מכולם, למרות שהוא הכי מושלם כמובם):

 

צפרא טבא לכם, אנשים חסרי חשיבות

אנקדוטה מעניינת היא יום השואה

סבתי עליה השלום לא הייתה בשואה, היא הייתה במאדים.

לכו תפסלו בצואה.

זוהי כה במה רדודה לכתיבה

פעם היו פה מלא אנשים שהגיבו לבלוגי

עקב היותי חייל משוחרר ידוע כי אני בעל ידע עולם נרחב ועברתי כבר הכל בחיים

לכן אני הולך להתחתן עם מוסלמית ולגור בדובאי

אין לי בעיה עם נישואי תערובת

אני גם לא יכול לקנות וילה ברוטשילד כמו שאני כל כך רוצה

כי לגור בפריפריה זה לחלשים

ואני רוצה כמו כולם לגור בצפון תל אביב

כי אני לא חלק מהמיינסטרים

הלכתי לצאת מהארון

ולקצור את ורידי

 

הנה חיקוי של בלוג של דתי מחמד:

 

אחינו! בני ישראל! יצאנו ממצריים!

שבת שלום צדיקים!

דבר תורה:

השבת היא שבת פרשת קדושים

אז אתם צריכים להיות קדושים!

אבל כולנו קדושים!

בשבוע הבא יום השואה

ושאלת השאלה הרוחנית האמונית המצוינת:

איפה אלוהים היה כשהוא בנה אבן שהוא לא יכול היה להרים?

בב"ח לתו"ע

למה לכם דברי תועיבה?

חשוב גם ללמוד תורה וגם להתגייס לצה"ל!

אני לא מהפנאטים, אני מהמיינסטרים

קוראת תמימה, התינשאי לי???

הלכתי להניח תפילין להומלסים ולחלק אוכל חינם בעזריאלי

ולהקיז דם

 


 

 

קוראים חביבים, אם יש לכם רעיון לאיזשהוא בלוג שלא חיקיתי אתם מוזמנים להגיב ואז הבלוג שלי סוף סוף יהיה מפורסם

ואז אני אוכל לעשות פוסט פרידה מרגש באמת ולא הדרדלה המעפן שעשיתי כשאיימו לסגור את ישראבלוג

יאללה הלכתי לייחצן את עצמי

ולחתוך ורידים

נכתב על ידי שורדון , 23/4/2014 21:49  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שורדון ב-23/4/2014 22:46
 



עוד פרק... מי סופר כמה?


השנה היא 2059 לספירת הנוצרים. משפחת פוטר המורחבת הקשיבו לסיפורו של בינס בשקיקה.

 

4000 שנים לפני כן, גיוס בן פרה התנגש חזיתית במלכתאדוארדיה.

"גאיוס! מה קרה?" סטופפי שאלה בדאגה.

גאיוס סיפר לה את אשר על ליבו, מתנשם ומתנשף מהריצה.

"בוא גאיוס, בוא נמצא מקום לדבר." המלכה אמרה ולקחה את גאיוס לחדרו.

 

גאיוס התיישב על המיטה שלו. המלכה ישבה על כיסא מולו.

"למה סיציליה?" סטופפיי שאלה.

"אממ... לא יודע.. היא הסכימה לשוחח איתי..." הוא ענה.

"ומה איתנו?" המלכה שאלה, "אנחנו תמיד מקשיבים לך, נפתוזי ואני."

גאיוס נאנח.

"מה זה הגורל הזה?" הוא שאל. המצנפת שחבש נפלה מראשו.

"אתה מתכוון לזה שאתה בודד ואבוד בממלכה?" סטופפיי שאלה.

"לא," גאיוס ענה, "ה... הכוח העליון הזה, הגורל!"

"אה, זה..." המלכה ענתה.

"מה זה בכלל?" הוא שאל.

המלכה נאנחה.

"הקשב לי, גאיוס," היא אמרה, "ב.. בכוח העליון הזה... בדבר הזה מופיעים כל תולדות העולם. הבעיה היא שהכוח הזה הוא יותר מסתם כוח."

"למה את מתכוונת?" גאיוס שאל בעיניים נוצצות.

"זה נבון, זה יודע, יש לו תודעה." המלכה ענתה.

"תודעה?" גאיוס שאל, "זה אנושי?"

"לא, זה לא אנושי," המלכה ענתה, "זה מה שקרה, מה שיקרה ומה שצריך לקרות. אבל ישנה דרך מסוימת לשנות את מה שנכתב מראש שיקרה,"

"בהתאם למעשים שלך!" גאיוס ענה.

"לא, זה קצת יותר מסתם מעשים. אפשר לשנות גם את העבר, את ההווה, את צורת החשיבה של האנשים..." סטופפי הסבירה,

"לשנות את העולם!" גאיוס אמר.

"לחלוטין. אפשר אפילו לקרוא לזה הרס." סטופפיי אמרה בעצב.

"בסדר, אז איך מתנגדים? איך נלחמים?" הוא שאל.

"בשביל לדעת איך להתנגד צריך לדעת איך להרוס," סטופפיי אמרה, "ואז אתה פשוט מונע את ההרס."

"איך הורסים?" גאיוס שאל.

"צריך להשיג את השרביט," היא ענתה.

"מה? מה זה השרביט הזה?" גאיוס שאל בבלבול.

"אז זהו, שאנחנו לא יודעים..." היא אמרה.

"אז לא צריך לדאוג!" גאיוס ענה.

"אני דווקא חושבת שיש סיבה לדאגה," המלכה ענתה.

"מה? איזו?" גאיוס שאל.

"תקשיב, מאז שהגעת לממלכה קורים כאן דברים ממש מוזרים," המלכה ענתה.

"כן," גאיוס אמר, ממולל את כותנתו בידיו, "כמו המקרה עם רדוקטו."

לפתע הכותונת שגאיוס לבש נפרמה כליל וגאיוס נשאר בלבניו.

"מה? איך?!" הוא צעק.

"תירגע, גאיוס, תרגע..." אמרה המלכה שנעמדה וכסתה את עיניה, "רק תלבש משהו לפני שנמשיך לשוחח..."

 

4000 שנים לאחר מכן, ג'יימס פוטר הביט בשובות שלו, רוז וויזלי וואלארי גריס. הוא עדיין היה קשור לכיסא רעוע בצריפון שבו מצא את עצמו.

"ג'יימס, אנחנו צריכות אותך," רוז אמרה לו.

"פגישת מחזור, אה? מה אתן רוצות ממני?" ג'יימס אמר בארסיות.

"זה קצת ארוך," וואלארי אמרה ולקחה נשימה עמוקה.

"סתמי, מטומטמת, רוז אמרה לוואלארי וטרה לה, ואז אמרה במתיקות: "עלינו לבקש אישור מהבוס!"

רוז שלפה מצנפת מרופטת ומתוכה הוציאה אומצת אנטריקוט עשויה היטב עם ריח מצוין שגרמה לג'יימ להזיל ריר.

"אוקיי, בן דודי האהוב, אנחנו נספר לך הכל ואז נראה מה נעשה עם... זה" רוז אמרה והצביעה על האומצה.

"אז ככה," וואלארי אמרה, "יש את הבוס. עכשיו הבוס רוצה לשלוט."

"ואתן עוזרות לו?" ג'יימס שאל בפליאה.

"כן!" ואלארי אמרה.

"למה?" הוא שאל בזלזול.

"אה, כי כשהוא ישלוט אז אנחנו נזכה למקום של כבוד בעולם החדש." היא ענתה.

"סבבה, עכשיו תגידו לי למה הוא פשוט לא אומר את זה לכל העולם ואז כל העולם יעזור לו?" ג'יימס שאל בנבזיות.

"כי לא כולם יכולים לעזור לו! הבוס לוקח רק את אלה שמסוגלים!"

"רגע, את מסוגלת?"

"כן!"

"אז למה את לא משתלטת על העולם בעצמך?"

הו, ובכן..." וואלארי החלה לומר.

"וואלארי.." רוז אמרה, "וואלארי!"

"אה, כן!" וואלארי אמרה, "מה קרה?"

"רוז הושיטה לה אומצה שרופה ומסריחה.

"אני לא מאמין שאת האמא של הבן שלי!" ג'יימס צחקק.

"אוף, פשוט תשתוק!" וואלארי ענתה.

"ידעתי שאסור לסמוך על בנות, במיוחד אם הן לומדות שנה מתחתיך בהוגוורטס," הוא המשיך.

וואלארי ורוז נעצו בג'יימ מבט מסוכן. שתיהן למדו שנה מתחתיו בהוגוורטס.

מוואלארי ג'יימס לא פחד כלל, אבל רוז הפחידה אותו מאוד ולכן הוא הפסיק לדבר.

"וואלארי, הבוס אמר שאנחנו צריכות לומר רק מה שנכון לומר," רוז אמרה, "אם ג'יימס יחליט להצטרף, אז-"

"רגע, מה?" ג'יימס שאל, "על מה אתן מדברות?"

"אז ככה," רוז אמרה, "הבוס רוצה לשלוט בעולם ואנחנו נעזור לו. לשם כך הוא זקוק לשרביט."

"שרביט?" ג'יימס שאל, "לקחתן לי את השרביט כשחטפתן אוצי, את ואמא שלך! מי היה מאמין שדודות יכולות להיות כל כך מרושעות..."

"תסתום!" רו אמרה בפאניקה.

"למה?" ג'יימס שאל. הוא היה ממש בשוונג והוא לא רצה שמישהו יפריע לו.

אבל הפריעו לו.

בצעדים איטיים נכנסה לחדר הרמיוני גריינג'ר הקשישה המחומצנת. ג'יימס החוויר.

"בנות, אל נא תתעצבנה, בנות!" הרמיוני אמרה והביטה בג'יימס.

"נו, לא סיימתם לספר לו?" הרמיוני שאלה.

"אההה... טרם הספיקותנו!" וואלארי אמרה בלחץ.

הרמיוני הביטה בה העיניים רושפות א.

"אמא, סלחי לה. היא חדשה והיא לא יודעת." רוז אמרה סשלווה.

"אני מקבלת את סליחתך," הרמיוני אמרה לוואלארי בחיוך ואמרה לג'יימס: "כדי לשלוט הבוס צריך את השרביט. השרביט שיכול להשפיע על הגורל."

"בסדר, מה אתן רוצות ממני?" ג'יימס שאל.

"נובא מזמן כי צאצאי נכדיו של הנער שניצח את האופל יפריעו במהלך השליטה. אנחנו יודעות שהנער שניצח את האופל הוא הארי פוטר וניניו הם גאיוס ולייזה." הרמיוני הסבירה.

"עדיין לא הבנתי איך אני קשור," ג'יימס אמר.

"בנך עזר לנו להיפטר מגאיוס." הרמיוני אמרה.

"הרגתם אותו?"

"לא הרגנו, אבל הוא נמצא במקום רחוק מאוד ממנו איש לא יחזור."

ג'יימס הביט בהרמיוני ואז שאל: "איפה?"

"גאיוס נכדך חי לפני 4000 שנה," הרמיוני אמרה.

"מה? איך?"

"הוא נשלח לעבר במחולל הסטוריה שפועל על גלי התבגרות וזיכרון. אפשר לומר שהנכד שלך נמחק מההווה"

"בסדר, אבל לייזה לא!"

"נכון, לייזה לא אבל אתה תעזור לנו לקחת אותה ותתוגמל בהתאם!" הרמיוני אמרה, "בעולם החדש שיעבוד על פי חוקיו של הבוס טאורוס, מנהיג מסדר נפתוזי, לך יהיה מקום של כבוד אם תסכים להצטרף אלינו!"

"מ-מסדר נפתוזי?" ג'יימס שאל, "זה לא המלך ההוא של לונדון?"

"כן," הרמיוני אמרה, "המלך נפתוזי הקים את המסדר. הוא חי כנראה באותה תקופה עם גאיוס נכדך בסטיית תקן של עד כמאה שנים. אנו בטוחים ששם גאיוס יזכה לטיפול הולם."

"אז... מה אתן רוצות?" ג'יימס שאל בחרדה.

"הבא לנו את לייזה ותתוגמל בהתאם," אמרה הרמיוני, "או שנמחק את המפגש הזה מזכרונך ותחזור למעגן. במה אתה בוחר?"

 

"אני לבוש, גברתי המלכה!" גאיוס אמר.

"עכשיו בוא נחשוב יחד איך זה קרה," המלכה אמרה.

"אני לא יודע," גאיוס אמר בשעה שהחזיק מראה והביט בה על בגדיו, "זה קרה כשנקבתי בשמו של רדוקטו." והמראה שהחזיק נהפכה לחול.

גאיוס וסטופפיי הביטו זה בזו.

גאיוס רץ ולקח סלסילה עם לחם שנחה בחדרו. הוא אמר: "רדוקטו!" והסלסילה עם הלחם נפלה על הרצפה. היו שם שבבי עץ, חיטה, מים וביצים.

הוא רץ ולקח מכתב מקלף שעליו רשומים בדיו שהופק מרכיכה רשימת מצרכי מזון שגאיוס הזדקק להם. הוא אחז במכתב, אמר "רדוקטו!" והמכתב נהפך לרצועת עור של בעל חיים וחילזון קטן שזחל לאיטו על העור.

גאיוס הביט בבעתה במלכה.

"רגע, רגע!" המלכה אמרה לו, "אתה זוכר עוד דברים מוזרים שקרו?"

"כן," גאיוס אמר, הביא לסטופפיי קסת דיו ונוצה וסיפר לה על מה שעשה בביתו של המארח שלו.

"מר בן יגל יצא להתאוורר, הוד מעלתך, סמני פס מדיו על ידך," גאיוס אמר לה.

"למה?" המלכה שאלה, "היית באמצע לספר לי על-"

"פשוט תעשי את זה!"

המלכה משכה בכתפיה וסימנה פס דיו על ידה.

"אז כשמר בן-יגל היה בחוץ אני דיברתי עם אשתו, אובליויאטה!" גאיוס אמר.

המלכה הביטה בגאיוס מבולבלת ואמרה לו: "אתה זוכר עוד דברים מוזרים שקרו?"

"הסתכלי על היד שלך, גברתי." גאיוס אמר.

סטופפיי הביטה על היד שלה וראתה פס דיו.

"מה? איך זה קרה?" היא שאלה.

"כל פעם שאני אומר אובליוויאטה הזיכרון שלך נמחק!" גאיוס אמר בהתלהבות.

"אה, סליחה שלא האזנתי לך גאיוס," המלכה אמרה לפתע, "אבל אתה זוכר עוד דברים מוזרים שקרו?"

גאיוס חייך בניצחון.

"המלכה, אני זומם להרוג את נפתוזי!" גאיוס אמר.

"איך אתה מעז?!" המלכה שאלה.

"אובליוויאטה!"

המלכה הביטה בו בבלבול. "על מה דיברנו?" היא שאלה.

"בכל פעם שאני אומר את המילה הבאה," גאיוס אמר ורשם על קלף את המילה "אובליוויאטה" "הזיכרוןשלך נמחק!"

"באמת?" המלכה שאלה.

"כן, אני אמרתי לך לסמן את פס הדיו הזה על היד!" גאיוס אמר.

"איזה פס-" המלכה אמרה, הביטה על זרועה, ואמרה: "היי! איך זה הגיע לשם?"

"מחקתי לך את הזיכרון!" גאיוס אמר.

המלכה הביטה בו, מתרשמת.

לפתע נכנס אימפריו לחדר ואמר: "מישהו ראה את אשתי? אני לא מוצא אותה."

"מה? מה קרה?" סטופפיי שאלה.

"קדברה נאבדה," אימפריו אמר.

"היא לא אבדה, גאיוס ראה אותה!" המלכה אמרה.

"נכון," גאיוס אמר, עיניו מתמקדות באימפריו, "היא לא אבדה, קדברה..."

לפתע אימפריו זהר באור ירוק וצנח אל מותו.

גאיוס שפשף את עיניו והביט במלכה שרצה משם.

"מה?" גאיוס אמר בבהלה, "לא! לא, חכי! חכי, סטופפיי!"

המלכה כמעט שיצאה מחדרו של גאיוס, אבל ברגע שביטא את שמה היא צנחה על הרצפה, נושמת במהירות.

נכתב על ידי שורדון , 17/4/2014 00:38   בקטגוריות פאנפיקים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שורדון ב-23/4/2014 22:47
 



פרק... התבלבלתי בספירה!


גקיפינדור, ריבנקלו והפלפאף הסתכלו עליי בפה פעור.

סלזאר סלית'רין הסביר לי איך מגיעים לחדר המועדון, מהי הססמה (דם טהור) ומה לעשות.

"כשאתה מגיע לחדר המועדון," סלית'רין אמר, "עליך להישאר שם ולהמתין להוראות נוספות".

"תודה, פרופסור," אמרתי לו.

"אתה חופשי ללכת," סלאזר אמר. יצאתי מהחדר.

כשהגעתי לחדר המועדון התרשמתי ממה שראיתי: קירות מעוטרים בירוק וכסף, שולחנות כתיבה מעוצבים, אח עם להבות ירוקות וכל דבר שיעזור לי להרגיש בבית.

על אחת הכורסאות הרכות ישבה מלודי פברל ובהתה באח.

"אה, שלום לך!" אמרתי לה.

היא סובבה את ראשה לעברי באיטיות.

"שלום לך." היא ענתה בקול מונוטוני.

התיישבתי לצידה.

"נו, איך היה במיון?" שאלתי אותה.

"כיף," היא ענתה, לא מורידה ממני את העיניים.

ישבנו, שותקים, מביטים אחד בשניה, למשך כמה דקות.

לבסוף מי שפצה פה היה היא, למרבה ההפתעה.

"אתה קאת'ברט בינס, נכון?" היא שאלה אותי.

"נכון, את לא זוכרת אותי?" שאלתי.

"מה? מאיפה...?"

"אני גרתי אצלכם שנה וחצי!"

מלודי בהתה בי, שותקת.

קמתי ממקומי והתהלכתי סחור סחור בחדר המועדון. אחרי כמה דקות נכנסה ג'יין וויט.

"אתה!" ג'יין אמרה כשנכנסה והצביעה עליי, "לא ציפיתי לראות אותך פה!"

"למה לא?" שאלתי אותה.

"כי... לא יודעת, אתה לא מתאים לפה!"

"אז לאיזה בית אני מתאים?"

גג'יין חשבה.

"הממ... לא יודעת כל בית שהוא לא סלית'רין! אולי גריפינדור או הפלפאף, אתה לא נראה לי מתאים לרייבנקלו." היא אמרה.

המשכתי לשתוק ולהסתובב בחדר, ואז נכנס הילד הקטן שישב לידינו בבוקר.

"הא! שוב אתה!" ג'יין אמרה לו.

"מה השם שלך?" שאלתי אותו בחביבות.

"אני... אני סיימון." הילד ענה.

"סיימון מה?" ג'יין שאלה.

"א... אני סיימון!" הילד אמר שוב.

"נו, זה לא כל כך קשה! מה שם המשפחה שלך?" ג'יין לחצה.

"טוב, נו..." סיימון נאנח, "סיימון סלית'רין!"

ג'יין ואני פערנו עיניים.

"ס-סלית'רין?" ג'יין שאלה.

"יש לסלזאר בן? איך לא ידעתי?" שאלתי בפליאה.

"למה שתדע?" ג'יין שאלה אותי.

"כי המנהלים הצילו אותו כשהוא הגיע ליער שלהם," סיימון אמר.

"מה? איך אתה יודע?" שאלתי את סיימון.

"אבא שלי אמר לי," סיימון אמר, "אתה באמת חושב שהוא והמנהלים האחרים עזבו את המשפחות שלהם? הם שלחו לנו דואר!"

"יש משפחות גם למנהלים האחרים?" שאלתי.

"אני לא כל כך יודע, אני מכיר רק אותי ואת הלנה." סיימון ענה.

"מי זאת הלנה?" ג'יין שאלה.

סיימון בא לענות, אבל נפתחה הדלת וביאל מאלפוי נכנס יחד עם טום פברל.

"היי, מאלפוי!" ג'יין אמרה לביאל, "מה אתה עושה פה?"

"התמיינתי לפה!" ביאל ענה. הוא לבש בגדים נקיים יותר והוא לא היה מצחין ומיוזע, אבל עדיין הקיפו אותו זבובים.

"גם אתה פה!" אמרתי לוטם. הוא שלח אליי מבט קפוא והתיישב ליד אחותו.

"כן, זה בדיוק מה שג'יין אמרה לי!" ביאל ענה.

"לא, דיברתי ל..." אמרתי.

"כן?" ג'יין שאלה.

"לא משנה."

 

אחרי כשלוש שעות נכנס סלאזר לחדר המועדון והביט בכל תלמידי בית סלית'רין, שחוץ מהילדים שהוזכרו היו גם שתי ילדות בשם ויולט פרינס וינפתא ארסייד, וילד אחד בשם אריק ג'קסון.

"יפה, יפה," סלאזר אמר, "על לוח המודעות תלויה מערכת השעות שלכם. את ספרי הלימוד תקבלו בכיתות. החלטנו גם לעשות אליפות בתים בקווידיץ' אז כדאי שתתארגנו על נבחרת טובה, מחר ארוחת הבוקר בשעה שבע באולם הגדול. תשבו לפי הבתים, אתם תראו שולחנות מסודרים. אני מניח שאתם כבר מכירים אחד את השני?"

"אל תדאג," ג'יין אמרה, "אני אדאג לגבש את הבית לחבורה מאוחדת שאני אעמוד בראשה!"

סלית'רין צחק.

"בסדר, העלמה וויט, בהצלחה עם זה."

שאר התלמידים צחקו חוץ ממלודי וטום שבהו באח בפנים חסרות הבעה.

"יש שאלות?" סלזאר שאל.

שתקנו.

"טוב, לא כולם ביחד..." הוא צחק. הוא נראה ממש חביב למרבה ההפתעה.

"לסיום," סלזאר אמר, "החלטנו אני והמנהלים לתת הפתעה קטנה לכבוד פתיחת השנה, אז על כל אחד מכם בית סלית'רין יקבל 10 נקודות בית!"

מחאנו כפיים והרענו חןץ ממלודי וטום שהמשיכו לבהות באח.

"כמה נקודות יש לנו? בואו נראה מי טוב בכשפומטיקה..." סלזאר אמר והביט בנו בציפייה.

"יהיה שיעור כשפומטיקה?" ביאל שאל בפחד.

"הרגע, מר מאלפוי, זה יהיה שיעור רשות לתלמידי השנה השלישית ומעלה!" סלזאר אמר.

"שבעים נקודות!" ויולט אמרה.

"מצוין, ויולט! אני מעלה עוד 10 נקודות לסלית'רין בזכותך!" סלית'רין אמר ומחאנו כפיים, חוץ ממלודי וטום שבהו באח ומג'יין שבהתה בויולט.

"אל תדאגי, ג'יין," ויולט אמרה, "אני אסכים לתת לך את הינשוף כשאקבל אותו.

צחקנו כולנו, אפילו ג'יין העלתה חיוך על פניה. רק מלודי וטום לא.

חישבתי לרגע, יש אותי, את ג'יין, את ביאל, את סיימון, את מלודי, את טום, ויולט, ינפתא ואריק. היינו תשעה, לא שבעה!

"ויולט, את בטוחה שקיבלנו שבעים נקודות?" שאלתי.

"לא כולל מה שפרופסור סלית'רין העלה? כן," ויולט ענתה.

"אבל אנחנו לא שבעה תלמידים, אנחנו תשעה!" אמרתי.

"תשעה? לא, אנחנו שבעה!" ג'יין אמרה.

"לא, תראו, יש אותי, את ג'יין, את ביאל, את סיימון, את מלודי, את טום, ויולט, ינפתא ואריק!"

"מלודי וטום?" שאלה ג'יין. גם ויולט נראתה מבולבלת. השאר צפו במתח.

"כן! למה לא ספרת אותם?" שאלתי.

"מי אלה מלודי וטום?" שאלה ג'יין.

"מה זאת אומרת מי אלה? התאומים לבית פברל! הם יושבים ממש-" התחלתי להגיד,

"פה..." אמרתי בשקט כשראיתי שהכורסה עליה ישבו ריקה מאדם.

"מר בינס, הכל בסדר?" שאל אותי סלית'רין בדאגה.

"הם היו פה רגע! הם בהו באח! אני אפילו דיברתי עם מלודי לפני כמה שעות!" מחיתצי.

"בינס, מעולם לא היו פה שום מלודי או טום." סלית'רין ענה.

"אבל פרופסור, הם הילדים של איגנוטוס! גריפינדור בעצמו-"

"פרופסור גריפינדור," סלית'רין תיקן אותי,

"סליחה, עדיין לא התרגלתי, אבל אפילו פרופסור גריפינדור דיבר עליהם כשמיינתם אותי!"

"לא זכור לי שפרופסור גריפינדור דיבר עליהם. אם הוא היה מדבר על ילידיו של איגנוטוס קשישא הייתי זוכר זאת היטב, מכיוון שאיגנוטוס חשוך ילדים!" סלית'רין ענה.

"לא, איגנוטוס הציג לי אותם! הוא בעצמו-"

"הקשב לי, בינס, אני מציע שעכשיו תישן, תרגע מהיום המסעיר, ולמחרת בבוקר תיגש אליי וננסה להבין מה קרה. בסדר?" סלית'רין שאל אותי.

הרגשתי כל כך מושפל.

"בסדר, פרופסור." אמרתי בהכנעה.

"מצוין," סלית'רין אמר בקור רוח, "לילה טוב, אני לא רוצה לראות איחורים לארוחת הבוקר מחר בגלל השעה המאוחרת!" ויצא בסערה מחדר המועדון, לא לפני שכיבה בעזרת שרביטו את האש הירוקה שהייתה מקור האור היחיד.

שם, בחושך, לא ראיתי את הבעות הפנים של כולם, אבל הייתה לי הרגשה שהם הסתכלו עליי. לא עבר זמן רב וכבר שמעתי מלמולים סביבי, והמילים "סכיזופרן", "משוגע" ו"חולה נפש" נשמעו סביבי.

עליתי לבדי לחדר השינה של הבנים, שם חיכו לי בגדיי וארבע מיטות אפיריון מפוארות, לא חמש.

בחרתי במיטה שנראית לי הטובה ביותר, סגרתי את הכילות ביבי ונרדמתי בהרגשה שהגרוע מכל טרם הגיע...

נכתב על ידי שורדון , 11/4/2014 16:50   בקטגוריות פאנפיקים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשורדון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שורדון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)