לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

קלמנטינה


כל הדברים שמופיעים פה הופיעו לי בראש מתישהו... כל הפאנפיקים, השאלות הפילוסופיות והשטויות האחרות... האם זה אומר שאני גאון מטורף?! :~|

כינוי:  שורדון

בן: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2013

שויון בין המינים?


אם רוצים להגיע לשוויון בין המינים וכל החרטא הזה, אז למה לעזאזל פונים אליי באתר הארור הזה בלשון נקבה?!?!?!עצבניעצבניעצבני

אז זאת הנקמה המתוקה שלי: מעכשיו אפנה לכולם, גברים ונשים כאחד, בלשון זכר!!! קריצה

נכתב על ידי שורדון , 26/6/2013 11:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עולם ללא אינטרנט?


בס"ד

בגלל שבמחשב אין תאריך עברי, הייתי בודק מה התאריך העברי היום.

עכשיו יצא צום שבעה עשר בתמוז! האזכור היחיד זה הסליחות היום בשחרית, ה"עננו" במנחה, חצי משפט של איזה מישהו בפייסבוק וזהו!

אפילו אני לא זכרתי שהיום שבע עשר בתמוז עד שהלכתי למניין,זה גם למה אכלתי לפני שהלכתי לשחרית בבוקר!

למה אנחנו לא זוכרים את הצום הזה?!?!?! זה אחד הצומות החשובים שיש לנו, למה לא זוכרים אותו?!?!?!

אולי כי הוא תמיד בא פתאום, באמצע החופש הגדול? בלי שום הכנה?

לא, באמת, תחשבו על זה- צום גדליה: יש לך יומיים ר"ה לפני!

עשירי בטבת: יש חנוכה שבוע לפני ווהיומולדת שלי מאוד קרוב לעשירי בטבת (יום אחרי חנוכה) ואם אני רוצה לחגוג או משהו אני מסתכל בלוח שנה ואני רואה "אה, מחר עשירי בטבת, נדחה את זה..."

תענית אסתר: יש לפני זה את כל חודש אדר, ואפילו יש חופש ביום הזה ככה שלא קשה לשכוח.

תשעה באב: יש לך 3 שבועות הכנה...

יוה"כ: נו באמת...

 

כאילו, ב17 בתמוז קרו דברים נוראיים! למה לא מתייחסים ליום הזה?!?!

אולי בגלל האינטרנט שמסיח אתדעתינו מהתאריך העברי?

 

לסיכום, אם לא היה אינטרנט היינו מתאבלים על 17 בתמוז ולא על זה ששומרים שבת במדינת היהודים!!!

נכתב על ידי שורדון , 25/6/2013 20:38  
הקטע משוייך לנושא החם: עולם ללא אינטרנט
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של shordon ב-28/6/2013 13:37
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשורדון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שורדון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)