לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"דף חדש?" מעניין מתי תפתחי אותו




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2015    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2015

גזזת


אמרו לי שלילדים יש גזזת

וכולם מפחדים

להידבק מהם.

 

ואני רק רוצה ללכת אליהם

להצמיד את שפתי לראשם

וללחוש שהכל יהיה בסדר

הכל

 

בזמן הגזזת הקודמת פחדתי על

הילדים

למה, למה הם מפחדים להידבק?

ולא מפחדים על מי שכבר נדבק..

 

איך?

נכתב על ידי neroren , 3/6/2015 21:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




כשאני מביטה בה

ולא מוציאה מילה

במשך ימים

אני מרגישה את כל הנאומים

שנכתבו בראשי

נגרסים

 

וזה כל כך כיף לי..

כי אני לא אומרת לא,

אני פשוט לא

וזה כל כך משחרר אותי

נכתב על ידי neroren , 3/6/2015 21:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אמא פעם אמרה לי 

שזה זכות להכיר אותי

ושאף אדם חכם 

לא יוותר עלי

 

אבל מאז השתנתי 

הרבה

והתחלתי לוותר

על אחרים

מאוד מהר

נכתב על ידי neroren , 3/6/2015 21:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חופש מדומיין


הרגשת החופש

מאקצצת

בכפות רגלי.

חופשייה לבחור את כולם

ללא רגשות אשמה.

מעכשיו דואגת לי

דבר ראשון

לפני כולן.

 

מביטה בשורות אלו ותוהה

כמה שנים יקחו

לי

להגשימן..

נכתב על ידי neroren , 2/6/2015 23:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עבודת גמר


העבודה הזו משחררת אותי

ומשווה לפניי

גוונים של

השלמה

ראשונית.

 

אני מבינה דברים

ומשלחת אותם

לדרכם

כשאצלי בארנק

נותר

תצלומם הישן, מאובק.

נכתב על ידי neroren , 2/6/2015 23:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

כינוי:  neroren

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , זכויות אדם , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לneroren אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על neroren ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)