לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  Sunflower ,

בת: 11





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2014

שביזות


נהיה לי קשה פה מבחינה נפשית. הכל כאן ככ השתנה לרעה. 

איפה הימים שנהניתי להיות כאן בבסיס? איפה הזמנים שהימים טסו לי?

איפה הימים שכל החברים שלי היו כאן? ידיד שלי (שחשבתי שידיד) מתנהג אלי מסריח בזמן האחרון.

לא מרגישה כבר קשורה לפלוגה הזאת בשיט. פשוט אווירה מגעילה.. כבר לא כיף להיות איתם.

ככ לא התקופה של אז. ובאופן כללי אני מרגישה שגם אני מיציתי. שתמה התקופה שלי להיות פה.

נשארו לי 97 ימים עד השחרור. הימים הקשים ביותר במהלך כל השנתיים הללו. זה ככ קרוב

אבל גם ככ רחוק... אני מחכה ולא מחכה לזה.

אבל אני חושבת שאני יותר בכיוון של רוצה להשתחרר כבר. להתחיל את החיים האמיתיים כמו רוב

החברים שלי שכבר לא נמצאים כאן. השנתון הזה (ברובו, לא מכלילה) ככ מסריח. 

ממש לא כמו השנתונים הקודמים. פשוט מרגיש שנשנתון לשנתון זה נהיה יותר ויותר מסריח.. זה עצוב. 

בקיצור נוב 12 עייפים, עד מתי? 

נכתב על ידי Sunflower , , 5/8/2014 23:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



2,876
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSunflower , אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sunflower , ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)