לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סודות הפרעת האכילה.




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2015

סיכום היום שלי..


בבוקר אכלתי מעט..וזה הרגיש לי הרבה. אבל אז בבצפר הרגשתי פתאום חולשה כזאת..
בצהריים התחלתי לאכול מעט ותקף אותי בולמוס(אבל לא בולמוס ענק כמו שאתם חושבים אלפי קלוריות),בשבילי זה היה בולמוס אבל זה לא היה כזה רציני לכם.. ואז הקאתי..
הייתי גמורה ועייפה ישנתי איזה שעה.
אני עדיין עייפה(אתמול נרדמתי רק לקראת 4 וקמתי ב6..)
הנדודי שינה חזרו...
בערב אכלתי רק ירקות.
יצא שכל היום אכלתי באיזור ה800..וזה כן הרבה בשבילי.
 אני שונאת את המצב.
קשה לי..
נמאס לי!
אבל ין לי איך לצאת מזה..אני לא מצליחה.
באמת שניסיתי כבר הכל,מרגישה ייאוש.
המצברוח חרא.. 
נכתב על ידי [?]Osher , 19/4/2015 21:40  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיכום היום


אז ככה באמת קמתי במצב רוח לא להחלם בכלל..ולא חשק לאוכל בכלל 
קצת אחרי שפירסמתי הצלחתי לאכול כמעט יוגורט שלם!
ובאיזור 7 ככה אכלתי עוד קצת..
חברה שלי באה אליי וצחקנו וזה וזרמתי איתה..
הרגשתי לאטוב עם עצמי אחרי זה..
הרגשתי שאכלתי יותר מידי :(
אבל אז חישבתי קלוריות..
ויצא 520 ואני יודעת שזה כלום יחסית לכמה שצריך,אבל זה המון יחסית למישהי כמוני..חולה..ועוד בהתקף><
לפחות לא היה בולמוס רציני!
מחר יש בצפר ושגרה וזה גורם לי לאכול פחות אז אני מקווה שזה יעזור
ואני אשקל ונראה מה יצא..
וזה כבר אבווד לא מרגישה שאצא מזה..
אל תשפטו אותיעצוב 
אגב,מחר יש לי שיחה עם הפסיכולוגית..לא מאמינה שהיא תעזור(כמו תמיד) אבל ננסה..
אבל אני אבודה,אני בחיים לא אצא מזה,אני חולה ואבודה.
הולכת לישון עם מצברוח חרא..
נ.ב היום נקייה מחתכים 3 חודשים 
לילה טוב..♥ (אני חושבת ._.) 
נכתב על ידי [?]Osher , 18/4/2015 22:28  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תחילת יום (נראה לי)


אני לא יכולה לאכול..
לא אכלתי כלום בינתיים..
הסתגרתי במיטה שיחשבו שאני ישנה אבל,עוד שעה-שעתיים גג יצפו שאוכל משהו אז אקח לי וכנראה שאזרוק את זה בחדר..אולי אוכל טיפה.
אני פשוט כבר לא מסוגלת נפשית
אם אוכל אכנס לעוד בולמוס
אני במעגל שלא נגמר...
אני נמצאת בטיפול לכל הדואגים..זה פשוט אף פעם לא עוזר לי..החלפתי מלא מטפלים,הייתי באשפוז,כלום לא עוזר!
אני כבר ממש מיואשת!
בערב אעדכן איך נגמר היום הקשה הזה.. 
נכתב על ידי [?]Osher , 18/4/2015 13:45  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


מתי בפעם האחרונה יצא לך לעבוד בצוות? עם מי? מה היה הפרוייקט?
ממש לפני כמה ימים.עם חברה. סיימנו את העבודה באזרחות(זו שחלק מהבגרות).

האם יש קבוצה איתה את עובדת באופן קבוע?
לא,אני די לבד.

את נהנית מעבודה משותפת, או שאת מעדיפה לעשות מטלות לבד?
אני מעדיפה לבד,ככה מתרכזת יותר טוב.

האם יש לך ציפיות מצוות שאיתו את עובדת? מה הן?
אממ אני תמיד מצפה שיעזרו,שיהיה טיפה יותר קל..

מנסיונך, לרוב הציפיות האלו מתממשות או שאת מתאכזבת?
שבסוף אני עושה את זה די לבד..

יש משימות שאת תמיד מעדיפה למלא בצוות?
לא נראה לי.

בדרך כלל, איזה תפקיד את לוקחת בצוות? ("הבוס", הפועל החרוץ, זה שמתחמק בשקט...)
בדרך כלל הפועל החרוץ חח אבל לעיתים נדירות זה שמתחמק בשקט.

מי הטיפוס שאיתו הכי קשה לך להסתדר בצוות? איך את מתמודדת עם מישהו כזה?
שתלטני שמשתלט על כל העשייה ועל מי שלא עושה כלום!
וסובל בשקט..

איך אנשים אחרים מרגישים ביחס אלייך בצוות?
את זה צריך לשאול אותפ.

מה חשוב יותר- צרכי היחיד, או המשימה של הצוות? (בלי כוונה פוליטית)
גם וגם.הכל במידה.

נכתב על ידי [?]Osher , 17/4/2015 23:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קצת על עצמי


טוב אני אושר(שם בדוי,התקווה להיות מאושרת..) בת 16 וחצי,מאיזור המרכז.
אני מנסה להלחם על הבעיות שלי שבינהן באמת הפרעת אכילה,דיכאון,חרדות,פגיעה עצמית ואובדנות.
יש בתוכי קול פנימי ששמו אנה,זאת ההפרעת האכילה שלי,אם לפעמים תראו שאקרא בי ככה,תבינו.
אני מנסה להלחם,אני חלשה,אני בקושי מצליחה.
היתי קצת יותר שמחה בזמן האחרון. הצלחתי להגיע לאיזון באוכל. בפחד. הפסקתי לחתוך. ואפילו לא היו לי עוד מחשבות אובדניות.
הלוואי והייתי יודעת מה קרה,פתאום הכל התבגלן..
האיזון באוכל נעלם חזרתי לגלגל של הרעבות,בולמוסים והקאות. אני רוצה שוב לאזן את זה,אבל דרך כמות פחותה של קלוריות..כי אני רוצה לרדת כבר במשקל!
החזרה לגלגל החזיר אותי לדיכאון..לנדודי שינה..לחרדות..לרצונות לחתוך ולמות..
עדיין לא חתכתי-אני כבר שלושה חודשים לא! ועדיין לא עשיתי כלום!
אני אמרתי אני מנסה להלחם!
אבל הכי קשה לי זה עם האוכל..אני מקווה שאתגבר על זה..
אנה: די תפסיקי לאכול ישמנה יפרה לא נמאס לך?! לכי תקיאי את מה שאכלת! שונאת אותי ככה יפרה!!!!! יאלה דיאטה! לא אוכלים! יאלה יאלה נו! מה נסגר איתך ידבה?!
כן,לזה התכוונתי למה שרשמתי למעלה^
לקולות שלי..(לא אני לא פסיכוטית)
אני בסך הכל שמנה שרוצה להיות רזה..
ואנה חלק ממני,כנראה שתמיד,לא מצליחה להפטר ממנה
גם לא בטוחה שרוצה..
גם רוצה וגם לא..
בינתיים נשתמש בה כדי לרדת במשקל! 
טוב תאחלו לי בהצלחה שאשרוד את המלחמות הפנימיות שלי וגם הפיזיות,הנפשיות וכל זה..
מקווה שתעכבו אחריי..גם אם לא אני תמיד פה לפריקה,ואשמח להיות בקשר..
 

אושר. 

נכתב על ידי [?]Osher , 17/4/2015 22:43  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי:  [?]Osher

בת: 26

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל[?]Osher אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על [?]Osher ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)