לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

AthenaWorld


עוד בלוג של חיילת משוחררת, בניסיון לעשות קצת סדר בחיים, במרדף אחר החלומות, ובבניית העתיד צעד אחר צעד.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2016    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אתרי אינטרנט שיעזרו לכם ללמוד לבגרויות


 


בזמנו כשאני ניגשתי לבגרויות בבית הספר, הייתי תלויה לחלוטין במורים של בית הספר ובכושר שלהם ללמד. למזלי כולם היו ברמה סבירה פלוס

ולכן לא הייתה לי בעיה להתכונן בצורה טובה לבגרות. הבעיה התחילה כשהחלטתי לשפר את הבגרות במתמטיקה מ-4 יחידות ל-5 כהכנה ללימודי

מדעי המחשב באוניברסיטה(אליהם בעזרת השם אתקבל השנה אלא אם כן אאלץ לשפר את הפסיכומטרי והבגרויות כדי לעלות את הסכם).

החלטתי ללמוד בעצמי את החומר השלמה ל-5 יחידות לימוד ולשם כך נעזרתי באינטרנט וניתקלתי במלא אתרים מועילים ובעלי סיכומים טובים של
הנושאים לבגרויות. בפוסט הז אציג סקירה קצרה של האתרים האלו, ואני מקווה שהם יצליחו לעזור לכם.

 

1)אינטרלקט- אתר מצויין שמכיל שיעורי ווידיאו קצרים במגוון נושאים: מתמטיקה, כימיה, מחשבים, פיזיקה, אנגלית, אזרחות, לשון, פסיכומטרי ואף

לימודי תיאוריה. האתר פועל באינטרנט אקספלורר, אבל יש אפשרות להיכנס אליו מכרום בקישור:

http://www.interlect.co.il/le/Default.aspx?UID=221

מה שמביא אותכם ישירות לקורס במתמטיקה, אבל יש לכם אפשרות להחליף לקורסים אחרים בסימניה "החלף קורס". אבל למרות שהקורסים מעולים

אני ממליצה לכם לבדוק עד כמה הנושאים אקטואליים היום, והאם הורידו\הוסיפו נושאים לבגרות.(כי הקורס פסיכומטרי הוא מהמתכונת הישנה, אז

יכול להיות שגם שאר הקורסים לא הכי מעודכנים) .

 

2)אחד על אחד- בעיקרון הם מציאים קורסי הכנה לפסיכומטרי, אבל האתר שלהם יש מילון מילים לפסיכומטרי שנגיש לכולם.

 

3)אקדמיית קהאן- אתר מצויין נוסף שמכיל שיעורי ווידיאו בנושאים (בעיברית): מתמטיקה, פיזיקה, ביולוגיה. בגרסה האנגלית של האתר יש

מגוון ענק של שיעורים במלא נושאים נוספים.

 

4)מלומד- עוד אתר שמכיל סיכומים לבגרות במתמטיקה. ההרשמה לאתר עולה כסף, אבל חלק מההרצאות חינמיות ונגישות לכולם. יש בו קורסי

הכנה לכל השאלונים במתמטיקה כשההרצאות הראשונות בכל נושא הם חינמיות וההרצאות המתקדמות יותר דורשות הרשמה בתשלום.

 

5)אתר איתן- מכיל סיכומים בנושאים של מתמטיקה לבגרות. לפי דעתי האתר הזה פחות נוח לשימוש וההסברים לא היו הכי ברורים, אבל

עדיין נעזרתי בו כשלמדתי את הנושא של האינטגרלים. ולמרות שלא היה לי שום ידע התחלתי הנושא, האתר הצליח לתת תמונה כללית של

התחום. באתר יש גם סיכום של נושאים בפיזיקה- חשמל ומכניקה.
כמו כן יש באתר פורטלים של נושאים נוספים שאינם לבגרות(לא יצא לי להשתמש בהם אז אני לא יודעת מה הרמה של הקורסים):

מחשבים -יוניקס, אופן אופיס, עקרונות בתכנות, פסקל ועוד...

אינטרנט- HTML ועוד כמה קרוסים מוזרים

משפטים- אוסף חוקים משפטיים שנוגע לעולם המחשבים והתכנות

 

6)Emath- הויקיפדיה של לימודי המתמטיקה. מכיל סיכומים מגוון נושאים לבגרות במתמטיקה, וכמו כן לבגרות בפיזיקה. בנושאים שיצא לי

לראות הסיכומים היו מסודרים ומובנים גם למי שלא למד את הנושא אף פעם.

 

7)הטכניון- מכיל סיכומים במתמטיקה, פיזיקה וכימיה. האתר משמש כהכנה ללימודים בטכניון. לא יצא לי לראות את ההרצאות באתר, אז

אני לא יכולה לשפוט על טיבו של האתר ועל רמת ההסברים בו.

 

8)האתר של חינוכית(ערוץ 23)- באתר ניתקלתי רק היום, והוא מכיל סרטוני ווידיאו של תוכנית "מורה פרטי" שככול הנראה שודרה בערוף 23.

יש שם סרטוני ווידיאו במתמטיקה, אנגלית, לשון, אזרחות ועוד. עברתי על האתר ברפרוף, אז גם על טיבו אני לא יכולה לשפוט.

 

לביינתיים זה הכל. אני מקווה שאוסף האתרים הזה יעזור למישהו.

 

 

נכתב על ידי Salonica , 3/6/2015 14:40   בקטגוריות בית ספר, אוניברסיטה, אינטרנט  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Avatarכינוי:  Salonica

מין: נקבה




1,117
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSalonica אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Salonica ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)