לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Why? Well, one man is good enough.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2015    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2015

שישי מתוק


tinker bell gif hunt - Google Search
שישי מתוק
היה לי חשק לעשות פה כמה DIY
מגניבים לשישי שמצאתי. מקווה שתהנו וגם אני לא כ"כ הבנתי אבל יש לכם שכל יותר גדול
משלי... אז תהנו(שוב).
I need to do it 😍😍15 Amazing Life - Changing Hacks - Fashion Diva DesignDIY^_^
נכתב על ידי , 15/5/2015 18:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היסוס? או תגובה טבעית?


Slumber Party!
היסוס? או תגובה טבעית?
מסיבת פיג'מות ראשונה שלי. תופתעו.. כן... כן... בכל מקרה, אני יכולה לשאול אתכם: מה עושים
שם שכל הבנות מתלהבות? אולי אני לא התלהב כי אני בת... שונה? שאני טומבוי, שאני לא מבינה
דבר בחיבוקים סרטים רומנטיים או צבעים. בקיצור.... הילדה שהזמינה אותי, עשתה את זה בהיסוס.
לחברות האחרות שלי ושלה היא פשוט כתבה הזמנה, אבל אני הייתי משהו שונה לגמרי. היא כזה שואלת
עם אני רוצה לבוא למסיבת פיג'מות. מן הסתםש אני ארצה לבוא לפעילות חברתית. אני אומרת כן
והיא ממלמלת משהו לריצפה ומחייכת אליי חיוך שקרי. היא ניגשת לשולחן וכותבת הזמנה. נותת לי את הדף
הוורוד עם הכתובת והשעה- ואני נותרת שם לבדי. אני הויא חברות טובות... אבל למשהו אני חוששת.

נכתב על ידי , 15/5/2015 18:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כמה דברים על החיים המגוחכים שלנו


Questions??
באמת
שמתי לב דווקא עכשיו לכמה דברים מוזרים. כשאנחנו בוכים אנחנו תץמדי אומרים לכו מכאן אני בסדר.
אבל זה רק צומי, עם תשאלו אותי. אתם רוצים שיהיה שם משיהו ותהיו במרכז העניינים. ועכשיו השאלה:
אנחנו מוכנים לחיות אורח חיים שלם בלי לבכות? כלומר- בלי לרצות צומת לב.

גם ראיתי שתמיד יתקעו לך סכין בגב. ואז גם הבנתי שאתה יכול לשלוף אותה אחר"כ ולהרוג את 'החבר'.
אבל לפעמיים 'החבר' יכול הליות שם ולעזור לך. אבל הוא תמיד שומר את הסכין ברגל- כמו האוד בן גרה
בספר שופטים. הם יוציאו את הסכין ביד שמאל, היד החלשה שלהם. מן הסתם, כי בכל מקרה בטחת בהם
ויהיה להם קשה להרוג אותך כל כך חזק.
נכתב על ידי , 14/5/2015 16:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה




155
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , החנונים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להזאתי עם הנוצה בשיער אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הזאתי עם הנוצה בשיער ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)