לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2015


אתמול נסעתי עם עוד 2 חברות לישון אצל גיה בב"ש,ההורים שלה נסעו לצימר בצפון והיא לא רצתה להשאר לבד ובשביל מה יש חברות?

(לא..לא בשביל זה אני בטוחה.)

אז לא- זה לא היה ערב סקס סמים ואלכוהול כי יש לה אח קטן בבית,ובמקום לאבד את ההכרה ולהתעורר באמבטיה כשמבסיס יש מלא בקבוקים ריקים מצאתי את עצמי לומדת איך להחליף חיתול לתינוק,זה לא היה כזה נורא,לפחות לא התעוררתי בשבת עם רצון עז ללכת לשתוף את הפה באקונומיקה.

אבל לעזאזל הייתי חייבת לשתות משהו כי ברגע שכולן נרדמו התחלתי להיות ממש דכאונית ואני אפילו לא יודעת למה ורציתי לדבר עם אנטון והוא פשוט החליט לקום בארבע לפנות בוקר להכנס לאוטו ולהגיע לבית של גיה (מרחק נסיעה של חצי שעה ממנו)

הוא כל כך שימח אותי וישבנו בחוץ ממש עד הבוקר ודיברנו על כל הנושאים שאפשר לדבר עליהם בעולם.

אנטון מדהים ולהשאר איתו לבד פשוט מסוכן מידי.

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי ליאור ועוד איזה משהו כי הכינוי פאקינג תפוס , 26/9/2015 17:07  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  ליאור ועוד איזה משהו כי הכינוי פאקינג תפוס

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאור ועוד איזה משהו כי הכינוי פאקינג תפוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאור ועוד איזה משהו כי הכינוי פאקינג תפוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)