לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מה שיהיה כתוב בבלוג 5 לפני שהוא כתוב שם, כל הריבים של הבלוגרים, מקורות מידע לגבי ישראבלוג, פוסטים בנושא הנושא החם, סנצסיוני, סקופים. כל הצהוב בישרא.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

7/2015

טרול חדש בשכונה


קוראים לו משה ומבחינתו הוא אלוהים. את הבלוג שלו אפשר למצוא כאן. הוא אוהב לזיין רוסיות אבל שונא את האישיות שלהן. כך הוא כותב עליהן "הן כוסיות ויודעות שהן כוסיות ומקרינות את זה כאילו השמש זורחת להן מהכוס כל בוקר. אם הייתי ברוקר בחיים לא הייתי משקיע במניה שהיא בחורה רוסיה. למה? כשרק מנפיקים את המניה היא שווה הרבה ויש המון באזז והכל, ואחרי כמה שנים הערך שלה יורד דרסטית. הרוסיה נהיית משוגעת עם השנים ומצטברות לה יותר ויותר פסיכוזות. הגוף מתחיל להתדלדל ואז היא נהיית עוד יותר פסיכית אחרי כל מבט במראה. בסוף היא אוכלת לך את הנשמה, את החשבון בנק, ואז זורקת אותך קיבינימאט." יש לו בטחון עצמי, הוא מתחיל עם בנות כאילו קרא את הספר של אומנות הפיתוי והוא עונה בגסות לתגובות נאצה. אבל סך הכל בלי הירידות על רוסים, הוא כותב בסדר, קצת בסיגנון של מארקו/סקסגורו/וכדומה. גם העיצוב של הבלוג דומה לאלה האחרונים.

 

מערכת הבלוג לא מתנגדת לבלוגים רוסופוביים, גזעניים, או פיקטיביים. מערכת הבלוג תומכת נלהבת בחופש הדיבור ובזכות של כל אחד לכתוב מה שהוא רוצה על מי שהוא רוצה כל עוד אין בזה עבירה על החוק. אולם אנו תוהים: אם הבלוג שלו הוא בלוג של טרול וכך המגיבים שלו בתגובות טוענים, מדוע המגיבים ממלאים את חלון התגובות שלו ולא פשוט מתעלמים?

 

קוראי בלוג זה בוודאי תוהים "אם גם אתם חושבים שהוא טרול, מדוע אתם מפרסמים אותו?" ובכן התשובה לשאלה זו לא קשורה בדעתינו האישית, אלא במה חדש, צהוב ושערורייתי בישרא והוא חדש, צהוב ושערורייתי בישרא.

נכתב על ידי , 10/7/2015 18:25   בקטגוריות טרולים, מגיבים עצבניים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פתאט אחד גדול


מיס קלי, בת 16, כותבת בלוג סיפורי זימה קצרים. א, מגיבה אנונימית טוענת שמיס קלי מחפשת את תשומת הלב של הבנים החרמנים של ישרא וזה בעצם פתאטי. מערכת הבלוג תוהה, ממתי לכתוב בישראבלוג את המחשבות שלך זה פתאטי? ואם זה פתאטי לכתוב בלוג כדי למשוך את תשומת הלב של בנים? האם זה פתאטי לכתוב בלוג ריכולים? האם זה פתאטי לכתוב בלוג על החוויות שעברתם באותו יום או שבוע? האם זה פתאטי לכתוב בלוג על ספורט? האם זה פתאטי לכתוב פוסט "מישהו רוצה לדבר?", האם זה פתאטי לכתוב פוסט כי בא לך להכנס לאינטראקציה בתגובות? היכן עובר גבול הפתאטיות בישרא? ואם יש גבול פתאטיות, האין כל ישרא בעצם פתאט אחד גדול?

 

 

עדכון: מיס קלי מחקה את הבלוג שלה, כנראה בעקבות כל תגובות הנאצה שהיא קיבלה. לא חבל?

נכתב על ידי , 7/7/2015 23:47   בקטגוריות מגיבים עצבניים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הריב של הגנן וקנקן התה


קרב איתנים מתחולל מתחת אפיכם כאן ממש בישראבלוג.

 

הגנן נגד קנקן התה. סיבוב מספר אלוהים יודע כמה.

 

הגנן לקה בשיהוקים אז קנקן התה החליט שהגנן פסיכוטי וכתב על זה פוסט. הגנן לא נשאר חייב ובפוסט מצחיק השיב לקנקן התה ואמר לו בעצם לדחוף... בעצם, תקראו בעצמכם.

נכתב על ידי , 6/7/2015 22:54   בקטגוריות ריבים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה




1,321
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תינוקות , ענייני ישרא-בלוג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמקור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המקור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)