לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אלה החיים מנקודת המבט שלי


על חיי ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2022

Somebody get me through this nightmare




I can't escape this hell


So many times I've tried


But I'm still caged inside


Somebody get me through this nightmare


I can't control myself



So what if you can see the darkest side of me?


No one would ever change this animal I have become


Help me believe it's not the real me


Somebody help me tame this animal




לא זוכר מתי שנאתי / התאכזבתי / התייאשתי מעצמי ..


כל הזמן אומרים לי בסביבה תיהיה חזק ..אתה מסוגל ..יש לך כוח פנימי ..

תתעלה מעל זה ..זה קורה הכול בסדר ..

זה יעבור זה זמני ..

עוד קצת ..


ולרגע אני באמת מאמין בזה ..באמת ..ונלחם ..


ואז אני מגלה שאין בי את הכוחות האלה ..שיש לי נקודות שאני נופל בהם ..

שאני לא מצליח להתאושש ..


"..ראיתי אותך משתנה ..."

"..כאילו אף פעם לא היו לך כנפיים .."







I watched you change


Into a fly


I looked away


You were on fire



I watched a change in you


It's like you never had wings


Now, you feel so alive


I've watched you change





BLOW ME AWAY



אתמול כל משפט היה לי כל כך חשוב לשמוע ..


כל מילה חקוקה ..וכל משפט הרגיש כמו חץ שעובר דרכי ..


אני הפכתי את המשפט לחץ ..חנק של חוסר אונים ..


כמה אני מצטער על מי שאני ...


באופי ..בהוויה ..


התחלתי ללכת לטיפול ..אני מקבל עזרה ..


לא רואה בנתיים איך זה עוזר לי עם המחשבות שלי והפחדים שלי ..אני משתמש עדיין באותה טכניקה ..


היום כל כך רציתי להתפרץ ולבכות ולשחרר ..


" אתה לא היית שם .."

" אני הייתי שם לבד ..."

"אני לא מצפה ממך לכלום ...."

"אבל זה אתה, ככה אתה ..הכול בסדר ...."







Wish you were here


I'm a wounded satellite


I need you now, put me back together, make me right





יש לי עומס בראש כל היום ..כל כך הרבה רעש ..

לא מצליח להתרכז בכלום ..

לא מצליח שלא להיות מאוכזב מעצמי...

לא מצליח לעשות שום דבר כמו שצריך ..

לא יודע לשתוק ..לא יודע לדבר ..לא יודע לקבל ..לא יודע לתת ..

כלום אני לא יודע ..שום דבר אני לא יודע לעשות כמו שצריך ..

כשלון מהלך ..בזבוז אוויר לנשימה ..


אם הייתי במקומה ..לא יודע איך הייתי מקבל את עצמי ..לא הייתי סולח לעצמי ..

גם ככה אני לא סולח לעצמי ..







Don't give in to what people say, don't be ashamed


To separate the feelings on your mind you can't sedate




Sometimes I only remember the days when I was young


Nowadays no one remembers when they were young and stupid




אני משתמש במילים יפות ..ונותן תקווה ..כן אני אשתנה ..

כן תגידי לי דברים כאלה ..אולי אצליח לתקן לעתיד כי את העבר אני בטוח לא אצליח לתקן ..זה מת ..

אני לא רואה איך אני עושה את זה ..




I sit here locked inside my head


Remembering everything you said


The silence, gets us nowhere


Gets us nowhere way too fast








כמות הרעש שיש לי בראש ..לא ננעל על שום דבר ..אני אבוד לחלוטין ..

איך אני אמור למצוא כוח לתת את מה שחסר ..את מה שאף פעם לא נתתי עם הבלגן שיש לי ..

כל החלומות שלי מטושטשים ...

ואין לי שום דבר שאני יכול לעשות עם זה ...

אני שונא את רגעי השפל האלה ..שונא שאני ברחמים עצמיים ...שוב..מקופל ..

שונא את עצמי כבר אמרתי ..?


אני אבוד ..


אני מסתכל על עצמי במראה ...והאסוציאציות שלי הן: אגואיסט , לא מתחשב , נרקסיסט , מפגר , טיפש , שתלטן , קנאי , בעל רגשות נחיתות,

מניפולטור , שקרן , חסר אמפתיה ...פשוט כשלון ...


איך היא עוד מסוגלת לאהוב אותי בכלל ..

כלום לא עשיתי כמו שצריך ...

ואם כן זה מטושטש ביחס לכל החרא שכן עשיתי ..

היו זמנים שפעם בשפל כזה הייתי חורך על עצמי סימנים ..

ועכשיו מה יש לי לעשות עם כל זה ...

כשרע לי ..כשבאמת רק לי ..כמו עכשיו שרע לי ..אני לא רואה שום טוב ..


איך דפוק כמוני יכול בכלל להעיז לחלום את החלומות שחלמתי ...לא מצליח להחזיק את עצמך בכלל תסתכל על עצמך ..יא שבר כלי ..

אני מקווה שאתה נהנה מזה ..והנה הדמעות באות ..

איך תצליח להיות איש משפחה כמו שרצית ככה ..

איך תצליח להיות בן זוג ובעל טוב ..ואבא טוב ..

איך תצליח לגדל ככה ילדה ..

איך תחזיק עבודה ככה כשאתה עוד שניה בוכה לבוס שלך בפנים ..

איך תצליח משהו בחיים האלה בכלל ..

תתבייש לך ..לך תזחול לפינה שלך ..תעכל את זה ..

תלקה את עצמך תאשים את עצמך תעשה מה שאתה עושה ...

רק תדפדף את זה הלאה ..מי אמר לך כשהיית צעיר שלא יהיו לך נפילות כאלה יותר ..?

איך העזת לחשוב שתצליח להשתנות ..

חי בסרט ..


היא איבדה הורה ! היא איבדה את אמא שלה ! ..ומה עשית ...כלום לא עשית ..


לא עשית כלום ..

לא עשית כלום ...

לא עשית כלום ....


לא הצלחת אפילו לדבר בטלפון ....


לא תגובה ...

רק שתיקות ...


לא מגיע לך שום דבר על זה ...ועוד אתה בא בתלונות...

אין לך על מה להתלונן חוץ מעל עצמך ועל ההתנהגות שלך ..על האופי שלך ..ועל מי שאתה ..


נכתב על ידי atreyu , 17/7/2022 18:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  atreyu

בן: 36




11,683
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לatreyu אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על atreyu ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)