לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אלה החיים מנקודת המבט שלי


על חיי ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2022

ככה זה כשכותבים למגירה ?


" ..שוב היגעתי למצב, אני ריק ללא מילים

האוויר כל כך סמיך אני טובע פה בפנים

אני בקושי נושם חסר חמצן חסר אונים

נקרע לחתיכות קטנות בין השטן לאלוהים

 

ואותי זה מדהים כל פעם מחדש כמה אני חושב שאני חזק

 

שוב היגעתי למצב מצב של חוסר אחריות

נוהג שיכור אל עבר קיר מכין את עצמי להתנגשות

השחור והלבן מתווכחים על האפור

אחרי שיתנגש בקיר אל מי בסוף יחליט לחבור ?

אהבה היא לא דבר שניתן למדוד או לחשב או ללגום

 

ואותי זה מדהים כל פעם מחדש כמה אני חושב כמה אני חלש .."

 

 

 

מולי את עומדת פשוטה ויפה

ניראת בלי פגמים בזווית נכונה

חושש בך לגעת עושה עוד סיבוב

נראית בודדה כזאתי בכלוב

הקוד די פשוט מושיט את היד

נשאר רק לפתוח

ולראות מה יש שם

כזאת את - קופסא מלבנית,מתכתית

עם קצת מעיכות וחלודה צבעונית

את הקופסא הדפוקה שלי

 

אני צריך כפתורים .. כל מני כפתורים...

אבל בעיקר מהסוג שמכבה..

כפתור שמכבה את המחשבות..

כפתור שמכבה את חוסר הפרופורציות ..

כפתור שמכבה את החששות ..

ואולי גם כפתור שמדליק את הבטחון ..

בצבע אדום כהה כזה אולי אפילו בורדו

כמו כתם יין אדום יבש

ושיהיה גדול כזה

שיהיה מונח מולי ממש מתחת לאף ו

שלא אחשוש ללחוץ עליו

שלא אברח

 

 

פעם דמיינתי חופים לבנים

ואור ירח שנפרש על גלים

ערוך ומוכן לטרוף ולנשום

ומשהו התפספס זה היה רק חלום

 

המבט בעיניים התעמעם ונמוג

הניצוץ כבר לא שם וגם לא החוף

העונות התחלפו ואין תפאורה

אז מה נשאר לנו ? נשימה אחרונה ?

נכתב על ידי atreyu , 23/7/2022 09:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  atreyu

בן: 36




11,683
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לatreyu אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על atreyu ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)