לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אלה החיים מנקודת המבט שלי


על חיי ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2022

המגירה נפתחה שוב


הרעש ורקע לא עושים לי טוב

אני מנסה להתכסות ולכבות את האור

כל הגרעונות שלי צפים על המים

כמה שזה קשה להחזיק את הדמעות מאחורי העיניים

 

עוד מסכה לשים?

עוד חיוך לזייף?

עוד מבט של הכול טוב

אני סתם עייף

 

איך הם שמחים וחיים

בועטים ונושמים

גם הקטנים וגם הגדולים

 

ואני מפספס כל הזמן את הנקודה

הם אלו שבסדר , לא אתה..

 

 

 

איך להשקיט את השדים

 

מחשבות מכל הסוגים

שוחות להן במעגלים

הסכר לא תמיד מצליח להחזיק

ומידי פעם בורחים להם כמה שדים

 

אבל יום יבוא ולדעתי הוא כבר פה

הסכר כבר לא מצליח לבדו

וכל ענף כל עלה כל אבן קטנה

כבר לא עוזרים בפירצה

 

אבל אסור לוותר

לפחות כך אומרים לי מידי פעם

אתה חזק אתה חד כמו תער

תמשיך להחזיק מעמד

תנשך חזק את השפתיים..

 


נכתב על ידי atreyu , 24/7/2022 18:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  atreyu

בן: 36




11,683
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לatreyu אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על atreyu ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)