לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

Slots


Find a penny, pick it up and all day long you'll have good luck.
Avatarכינוי:  Penny For Your Thoughts





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2013

Born to Die / Lana del Rey



לא נרדמת.

מפתיע, אני יודעת. בדרך כלל שעות השינה שלי פשוט רציפות והגיוניות, מעגל שחוזר על עצמו ולעולם לא מתקלקל או נשבר באמצע. אהא. ביקשת שיר. האמת שחשבתי שאני לא יודעת, איזה שיר להקדיש לך, ואז בדרך חזרה לאנה התחילה לשיר את Born to Die, ונפל לי האסימון.

Feet don't fail me now
Take me to the finish line
All my heart, it breaks every step that I take
But I'm hoping that the gates,
They'll tell me that you're mine
Walking through the city streets
Is it by mistake or design?
I feel so alone on a Friday night
?Can you make it feel like home, if I tell you you're mine

הבית שלי ריק בשבת הקרובה. "מה את עושה?", אמא שואלת. אם הייתי טינאייג'רית הייתי חוגגת על ההזדמנות. עכשיו כל מה שעולה לי בראש זה אתה. מתחשק לי שתעלה למעלה. שתראה. שתכיר. זה החדר שלי, זו המיטה שלי, זו הסביבה הטבעית שלי… ואז שתיכנס אליי למיטה, ותחבק, עד שנירדם, וככה נבלה את כל השבת, מחובקים, מזדיינים, אוהבים, ביחד. אחרי שתלך הריח שלך יישאר על המיטה שלי, ואני לא אחליף מצעים שבוע. כי הרבה יותר קל לדמיין שאתה מחבק אותי ככה, לפני שאני הולכת לישון. לבד.

It's like I told you, honey,
Don't make me sad, don't make me cry
Sometimes love is not enough and the road gets tough
I don't know why
Keep making me laugh,
Let's go get high
The road is long, we carry on
Try to have fun in the meantime

Come and take a walk on the wild side
Let me kiss you hard in the pouring rain
You like your girls insane
Choose your last words
This is the last time
Cause you and I, we were born to die

בחרתי בשיר עצוב. אולי זה כי הפגישה הזו הייתה מאוד מאושרת ומאוד מלנכולית בו-זמנית. פעם הייתי מייחסת את השפתיים שלי שמתוחות ככה הצידה לאלכוהול, אבל כשזה מתחיל כבר בתחילת הפגישה, ברור לי שזה אתה, לא משנה כמה אנסה לשקר לעצמי. קשה לנו, עם כל האהבה הזאת. אנחנו לא רגילים. ובכל זאת, כשאנחנו משלבים ידיים, שנינו חושבים על אותו הדבר. שלמות. אתה אומר שאתה מבוגר מידי, אני חושבת שאתה נשוי מידי, ובכל מקרה - זה לא יימשך יותר מכמה חודשים, נכון? אז, שנהנה ממה שיש?

זה בדיוק מה שהשיר מדבר עליו.

Lost but now I am found
I can see but once I was blind
I was so confused as a little child
Tried to take what I could get
Scared that I couldn't find
All the answers, honey

Don't make me sad, don't make me cry
Sometimes love is not enough and the road gets tough
I don't know why
Keep making me laugh,
Let's go get high
The road is long, we carry on
Try to have fun in the meantime

Come and take a walk on the wild side
Let me kiss you hard in the pouring rain
You like your girls insane
Choose your last words,
This is the last time
Cause you and I
We were born to die

אני אוהבת אותך.
נכתב על ידי Penny For Your Thoughts , 18/4/2013 23:57   בקטגוריות אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



38,479

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPenny For Your Thoughts אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Penny For Your Thoughts ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)