לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

Slots


Find a penny, pick it up and all day long you'll have good luck.
Avatarכינוי:  Penny For Your Thoughts





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2015

נגמר. #2


מרגיש לי כאילו הדם לא מגיע לי עד לקצות האצבעות; כאילו כפות הידיים והרגליים שלי מתרוקנות לאט-לאט, מאבדות תחושה עם כל יום שעובר; כאילו הלב שלי ויתר על להגיע לכל חלקי הגוף. כאילו הלב שלי ויתר. בדרך חזרה האייפון שלי בחר באקראיות את Never is a Promise של פיונה אפל. יש עליו 2175 שירים וזה מה שהתנגן בעודי עוזבת את הרחוב שלו בפעם האחרונה. אני חצי מחייכת, נזכרת בילדה בת ה16 ששמעה אותו בפעם הראשונה - 12 שנים וכלום לא השתנה. החצי השני נאבק שלא לדמוע - אני לא רוצה להרוס את האיפור, בכל זאת יוצאת עוד מעט. אני מקשיבה לפיונה בכבדות ראש נוסטלגית, גומעת כל מילה שלה ונמנעת מלמרוח את האייליינר בכל הכוח. אני לא מוכנה לבכות יותר, לא אחרי השבוע הזה. לא אחרי השנה הזאת. לא אחרי 28 השנים האחרונות. פשוט לא.

 

ובכל מקרה, זה היה צפוי. זו בכל זאת אני.

 

הבטחתי שלא לשבור לו את הלב.

אבל הוא לא הבטיח כלום.

נכתב על ידי Penny For Your Thoughts , 28/9/2015 17:20   בקטגוריות אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



38,479

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPenny For Your Thoughts אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Penny For Your Thoughts ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)