לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

Slots


Find a penny, pick it up and all day long you'll have good luck.
Avatarכינוי:  Penny For Your Thoughts





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2015

הרגע הזה.


שאת יודעת שאת עומדת להתמוטט, כשכולם פה מסביב בסדר - ואת בסדר - ואת? את מעבר לבסדר, את סיפור הצלחה. את מנסה לחייך אבל זה קצת קשה בלי חמצן אז את רק מהנהנת בצניעות, כי בתכלס - זה לא שיש לך באמת ממה להתלהב. את אוצר, אמרו לך היום. מעניין שרק הוא רואה את זה ככה. לחזור אחרי יום ארוך ומתיש ומחוסר אויר עם ממוצע דופק של 114 פעימות לדקה. לא אכלת כלום ויש לך סחרחורת אבל כשאת פותחת את הדלת את כבר רואה את כל המשפחה מתזזת כלים עמוסים בכל טוב למעלה לסוכה ולמטה לכיור. התחלנו.

 

שלום-שלום, חיבוק-נשיקה, ומה את עושה היום? אני ממלמלת משהו על IT בחברת טבע רק כדי לא להישמע כל-כך עגומה. הם מתרשמים ואח"כ יש שיחה על הברזות מתיכון ונראה שזה דווקא אפשרי לא להגיע ובכל זאת להצליח להגיע אח"כ למקום טוב. למקום מעניין. לקחתי שני כדורי הרגעה והם לא עוזרים. אם כבר הם רק מלחיצים אותי יותר. ורק רציתי לשבת במרפסת עם כוס יין וסיגריה ושהיום הזה יסתלק לי כבר מהעיניים אבל במקום זה התמוטטתי על המיטה והדבר היחיד שמסתלק לי מהעיניים הן דמעות. מסכנות. אני מחזיקה אותן שם כבר כמה ימים.

 

שני כדורי הרגעה + כוס יין דווקא נשמע טוב.

במקרה הגרוע ביותר אני ארדם בנחת (סופסוף בנחת) עד הבוקר למחרת. לא?

אופס. לא. במקרה הכי גרוע אני אתקשר אליו.

 

נראה שזה רק ניקוטין להערב.

שנייה אני מסדרת את האיפור ובאה.

נכתב על ידי Penny For Your Thoughts , 30/9/2015 19:15   בקטגוריות שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



38,479

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPenny For Your Thoughts אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Penny For Your Thoughts ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)