לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

Slots


Find a penny, pick it up and all day long you'll have good luck.
Avatarכינוי:  Penny For Your Thoughts





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2015

חדשות מרעישות.


אורלי התארסה. אני מתמקדת באצבעות שלה בזמן שהיא מסירה את הלק משלי ומתלבטת ביני לבין עצמי - זה היה שם? זה חדש? זה מתאים לעגילים ולשרשרת... אז נראה לי שזה כבר היה שם. טבעת יהלום זהובה, עדינה, על האצבע המורה ביד שמאל שלה. ואז היא מצילה אותי מאי-הודאות שבסיטואציה - "מגיע לי מזל טוב!" - והיא מחייכת, ואפשר לראות שזה חיוך אמיתי, כנה, מאושר, מתרגש, מאוהב. אני לא יודעת להתרגש on demand, אבל אני מנסה בשבילה. שואלת את כל השאלות החשובות והבנאליות. כמה זמן? ארבע שנים, אבל עם הפסקות. אתם גרים ביחד? אני מתנחלת אצלו. ואיך זה היה? היינו בבורגס, בג'קוזי, ערומים, ופתאום מתוך המים הוא מוציא טבעת... מזל טוב! ומה איתך? גיא חזר כבר מחו"ל? כן... חזר, מזמן כבר. איזה כיף, אני זוכרת שהתגעגעת אליו פעם קודמת שהיית פה. לא רציתי לדכא את האוירה, אז לא סיפרתי לה שאני עדיין.

 

... מזל טוב.


נכתב על ידי Penny For Your Thoughts , 4/10/2015 15:18   בקטגוריות אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



38,479

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPenny For Your Thoughts אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Penny For Your Thoughts ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)