לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סטודנטית בהפסקה מחפשת...


עושר, הנאה,יושר,יוקרה ואושר- כל מי שמצא נא לפנות אלי.

כינוי: 

בת: 40





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

שוטפת כלים


We always have a choice

Or at least I think we do

 We can always use our voice

 I thought this to be true

אני כותבת במקביל לשיר שהעלה בי כמה דמעות לעת שטיפת כלים

חודש לפני החתונה עוד היינו בחיפוש אחרי שיר לריקוד הראשון, רצינו שיר של האהבה שלנו, לא שיר אהבה חד צדדי. חיפשתי משהו שינתן לי, מוזר לומר את זה עכשיו. אבל לא ממש חרשנו את האינטרנט ורשימות ההשמעה של החברים.

We can live in fear

Extend our selves to love

 We can fall below

 Or lift our selves above

חודשיים לחתונה ואחותי הקטנה באה העירה למצוא מה ללבוש לחתונה, באחת החנויות היתה מוכרת מקסימה. דיברנו על בגדים וחתונה ושיר לריקוד ראשון ואני מלמלתי שאין. היא נענתה בחיוך שאני זוכרת שהיה זוהר ומרהיב, והכירה לי את השיר הזה. לא בשמיעה, רק רשמה לי את השם והלהקה על דף. הכנסתי לארנק ולא חשבתי הרבה, fear and love.

Fear can stop you loving

 Love can stop your fear

 Fear can stop you loving

 But it's not always that clear

הסתובבתי עם הפתק כמה שבועות בארנק עד שנעלם, ועוד לא הקשבתי לשיר, רק אמרתי לו שהוא ממש נחמד. באיזה דחף כזה, אמרו לי שהשיר מעולה והוא יתאים לנו. יום אחר כך הקשבתי לו.

I always try so hard

To share my self around

But now I'm closing up again

Drilling through the ground

ברגע שהקשבתי לו הבנתי שזאת היתה מתנת חתונה מיקום שהקשיבו לו טוב.

Fear can stop you loving

Love can stop your fear

Fear can stop you loving

But it's not always that clear

הרגשתי שסיפור החיפוש שלי עד לרגע שנפגשנו (אולי מוטב לומר עד הרגע שדיברנו. או כתבנו) הונח במילים בפני.

I'd love to give my self away

But I find it hard to trust

I've got no map to find my way

Amongst these clouds of dust

על איך הכל בהיר יותר איתך,  גם כשסערה שחורה יורה ברקים וגשם עלי וגם בשמש, במדבר לבן.

Fear can stop you loving

Love can stop your fear

Fear can stop you loving

But it's not always that clear

נזכרתי בכל הפעמים האלה שנורא התכווננתי ויצא בדיוק מה שרציתי. יצאה אהבה, תמיד.
נכתב על ידי , 9/3/2009 16:10  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של dr jekyll and MASTER hyde ב-25/8/2010 16:01



10,771
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSheket אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sheket ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)