לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני מרגישה שמעגל האנשים שמקיף אותי לא יכול להכיל אותי יותר. פותחת את הבלוג כי יש לי כל כך הרבה דברים לדבר עליהם, חלקם שמחים, רובם עצובים. אשמח לקרוא תגובות... מממ בהצלחה? :)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2016

מי אני?


מתי אוכל להיות אמיתית עם עצמי? מתי אוכל להיות מי שאני באמת, ללא מסכות, ללא העמדות פנים? מתי אוכל להתגאות בעצמי על מה שאני, ואפסיק לדאוג לגבי הדברים שאני עוד לא, או לא בכלל? מתי אנשים יפסיקו להסתכל עליי בצורה מוזרה כשאני אומרת להם שאני סובלת מהפרעת אישיות גבולית, מתי אני לא אשמע את המילים ״את?! לך יש דיכאון? זה בכלל לא נראה״, מתי חרדה לא תהיה מילה גסה, ואנשים יבינו שהיא לא מבטאת תחושת לחץ או מועקה רגילה? למה יש בי את הצורך שכולם יבינו, שידעו? למה כולם צריכים להיות בעלי אותם קווי מחשבה? למה סטיה מהנורמה היא סטיה מהנורמה? מהי נורמה? מהו אושר?

(קטע שכתבתי ב1.1.16, החלטתי לפתוח איתו את הבלוג כמו שפתחתי איתו את השנה).
נכתב על ידי Borderline girl24 , 2/3/2016 13:25  
הקטע משוייך לנושא החם: להיות אישה ב-2016
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Borderline girl24

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBorderline girl24 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Borderline girl24 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)